Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (20)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda CTX 700 DCT ABS 2014 - Kam to bude, pane?

 Zdieľať

Pridané: 22.10.2014 Autor: datadive
Čitatelia: 17579 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Hľadáte primestské približovadlo, ktoré hravo zvládne predĺžené víkendy? Chcete sa čoprovať, ale máte rešpekt pred väčšou hmotnosťou, ktorá je pre tento druh typická? Prechádzate zo skútra do sveta motoriek, ale brúseniu sliderov sa chcete stoj čo stoj vyhnúť a automatické radenie by Vám tiež chýbalo? Ak ste aspoň na jednu otázku odpovedali "áno", máme pre Vás ponuku, ktorá sa neodmieta.

Rodokmeň

Modelový rad CTX sme Vám predstavili ako novinku pre rok 2014 približne pred rokom. Za starého otca modelov CTX700 a CTX700N sa dá považovať DN-01, za tatka F6B, a keď sa pozrieme na techniku, maminou bude bezpochýb modelová rada NC700 (NC - NewConcept). Honda CTX 700 je v ponuke vo variante s klasickou prevodovkou, DCT (dual clutch trasmission) prevodovkou a ABS. Nám sa do rúk dostala bielo-čierna fešanda s DCT, ABS. Apropo v písmenkách CTX je zašifrované C - Comfort, T - Technology, X - eXperience a je to trefné pomenovanie, ako sa neskôr ukázalo.

 Honda CTX 700 DCT ABS
Honda CTX 700 DCT ABS

Biela košeľa a čierne dvojspojkové nohavice

Jedna platforma pre viacero modelov je nové heslo, podľa ktorého Honda stavia nové stroje. Cestovný cruiser Honda CTX700 je v podstate NCčko s riaditkami potiahnutými dozadu a naopak, stupačkami posunutými dopredu, tomu prispôsobená ergonómia posedu, obalená do príťažlivého šatu poznačeného dobou plastovou. Dojem dlhej motorky robí predná maska, inak sa rám zmenil len pod sedlom. Chróm nájdete na koncovke výfuku, hodil by sa aj na zvody, tá opálená hrdzavá pôsobí rušivo, naštastie nie je veľmi vidieť.

honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700

 Porovnanie rámov NC700 a CTX700
Porovnanie rámov NC700 a CTX700

Z dizajnu a použitých materiálov je na prvý pohľad jasné, že Honda sa snaží zahrať maximum muziky za minimum peňazí. To, čo je vidieť, tam sa nešetrí, to, čo na očiach až tak nie je, zvládne aj matnú čiernu. Pekná perleťovo biela (Fadeless) kapotáž sa stará o pohodlie jazdca, čo sa ochrany pred vetrom týka, zvláda veľmi dobre aj odvod tepla od motora, pomocou vzduchu prúdiaceho okolo predného svetlometu a rebrovania po stranách. Poteší tiež kastlíkom na drobnosti v priestore, kde by ste čakali iba veko nádrže, podobne ako pri NC700. Proste pekná, funkčná kapotáž s viditeľným motorom, zodpovedajúca určeniu použitia.

Sedlo nízko položené (719 mm a dá sa úpravou znížiť), pohodlné a mäkučké, spolujazdec má luxusný priestor vybavený dvoma madlami po stranách. Stupačky rozpočtové, potiahnuté gumou a vybavené hlásičmi náklonu.

Prístrojovka prehľadná, dobre čitateľná aj na priamom slnku, ponúka na displeji klasické informácie TripA/B, celkovo prejdené km, čas, stupnice s otáčkami a palivom, rýchlosť a údaje z prevodovky (jazdný režim a zaradenú rychlosť). Vrchný riadok okrem klasických prúser kontroliek signalizuje neutrál, smerovky, diaľkové svetlá a ručnú brzdu. Po stranách select a reset. Klasika, všetko podstatné je na očiach.

Svetlomet vpredu je pekne tvarovaný do špicu a obsahuje 55W H4 žiarovku. Zadné svetlo je ledkové, smerovky sú síce so žiarovkami, ale výborne viditeľné, fungujú na US spôsob.

honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700

Na koniec povinného odstavca som si nechal ovládacie prvky. Neviem, ako je na tom klasika, ale automat má tie gombíky pochopiteľne inak, ako som zvyknutý. Kvalita spracovania dobrá, umiestnenie intuitívne (veľmi rýchlo som si zvykol, aj keď chvíľku som hľadal sveteľnú húkačku (PASS)). Ľavá rukoväť obsahuje: ovládanie pre svetlá, blikačky, trúbu, smerovky, sekvenčné radenie "plus" , "mínus" a ručnú brzdu. Pravá: páčku brzdy, štartér, vypínač motoru, prepínač pre automatické (AT) alebo manuálne radenie (MT) a ovládač režimu automatickej prevodovky (D,S) a neutrálu. Plyn je klasický lankový. Dizajn by som zhodnotil v skratke ako priťažlivý a účelový bez väčších výhrad.

honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700

Motor má zaujímavý pôvod, je to vlastne 1,4l benzínový motor pôvodne vyvinutý pre Hondu Jazz, rozrezaný na polovicu a upravený pre použitie v motocykloch. Papierovým výkonom tento radový dvojvalec so štvorventilovou technikou a rozvodom SOHC nijako neohúri. Pri objeme 670 ccm sa zdá byť výkon 47 a pol koňa málo (35 kW pri 6250 rpm), ale zdanie klame. Na nízke otáčky vyladený dosahuje krútiaci moment 60Nm (pri 4750 rpm) zvláda svoju robotu výborne. Verím, že po prvom zvezení by mu tie kone málokto tipol, osobne by som hádal mimálne o tretinu viac. Za zmienku určite stojí jeho uloženie, čím výrazne prispieva k ovládateľnosti stroja s váhou 244 kg a rozmermi 1 165 mm šírka, 2 255 mm dĺžka, 840 mm výška.

Šesť stupňová automatická prevodovka DCT s dvoma spojkami, ktorá preraďuje v dvoch automatických režimoch (AT) Drive, Sport a v režime manuálneho radenia (MT) zaujme z použitej techniky najviac. D - Drive, preraďuje oproti S - Sport v nižších otáčkach. Rýchlosti naskakujú bez väčšieho trhania, preradenie je cítiť, predsa len to nie je skútrový variátor s gumeným remeňom, ale plnohodnotný automat hnaný reťazou.

honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700
honda ctx 700

 Prierez dvojspojkovou prevodovkou
Prierez dvojspojkovou prevodovkou

O brzdenie sa stará vpredu jeden 320mm kotúč v kombinácií s dvojpiestom a vzadu 240mm kotúč a jednopiest. ABSko druhej generácie nekope do páčok, brzdy sú spriahnuté a ich prejav zodpovedá štýlu motorky, mäkké, efektívne.

Nádrž 12 litrov nie je veľa (rezerva 2,7 l), pri udávanej spotrebe 3,6 l na 100 km to vyzerá primerane.

Podvozok v číslach znie : 41mm tlmiče so zdvihom 10 cm vpredu, MonoShock tlmič so zdvihom 11 cm vzadu s nastaviteľným prepätím pružiny. Svetlá výška 13 cm, rázvor 1 529 mm. Továrenské obutie je rovnaké ako na NCčko, 17 palcové 120/70, 160/60 Bridgestone 023. A posledné číslo, predná vidla má skoln 27,5° .... poďme jazdiť.

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Kočiar s koňmi aj pohoničom

Čo to som si o Honde CTX 700 naštudoval, ale aj tak som bol prekvapený zoči voči jej robustnosťou. Že to bude automat, mi zabudli povedať. Opatrne som ju odtlačil za roh, nech moj prípadný fail neskončí na youtube. Ocenil som manévrovateľnosť na mieste a malý polomer otočenia. Na môj vkus má ale až moc gombíkov, trochu som sa zľakol, a tak si vyžiadam mini školenie priateľom na telefóne. Po krátkom rozhovore a uistení, že sa nie je čoho báť, hupsnem do sedla. Príjemné, pohodlné, nízko nad zemou. Na umiestnenie stupačiek si budem musieť zvyknúť.

Zrkadlá fajn, vidím za seba, kufre (2x29 l objemu), ktoré sú v základe, nepresahujú, takže najširšie miesto sú zrkadlá. Naštartujem, motor si spokojne buble, stlačím "D" ako drive, ozve sa cvaknutie a na prístrojovke sa objaví "1". Rozbeh absolútne bez problémov (nikdy neskape), pri 20 km/h naskočí na displeji "2". Prevodovka cvaká po 60 km/h, to už má zaradenú šestku pri 3000 rpm, tak si nejak šomrem popodnos, že a čo bude ďalej. Na obchvate potočím šulec trochu viac a sledujem, ako si mašinka o stupeň podradí, zrýchľuje s otáčkami, a keď povolím plyn, šupne tam znova šestku. Všetko to prebieha bez šklbancov, prekvapivo plynule, akurát sa mi zdá, že "D"éčko ten motor drží zbytočne nízko, skúšam "S". Na cruiser paráda, mašina ožila, nechá sa točiť až k maximu krútiaceho momentu, a keď treba, podradí aj o dva stupne. Prejav motora sa mi tiež páči viac ako v režime "D".

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Vyklusávanie mestom


Predomnou sa formuje zápcha, brzdím z 90ky a na prístrojovke sledujem rýchlosti, ako cvakajú smerom nadol. Skúšam posúvanie bez klasického spojkovania, hľadania neutrálu, preraďovania hore dole a je to celkom príjemné, zvykol by som si. Plyn znamená dopredu sa, brzda stop, iné neriešim, akurát si treba zvyknúť na preraďovanie okolo 20 km/h. Posúvanie okolo tejto rýchlosti je trochu trhané.

So zvyšujúcou sa teplotou v prilbe, trpezlivosť s telefonujúcimi prekážkami klesá, mačkám "D" a začnem sa drať dopredu. Keď potrebujem zavadzača upozorniť na svoju prítomnosť, šťuknem "N" a pošteklím plyn, väčšinou to stačí. Prepletanie medzi autami je na mohutnosť stroja až prekvapivo ľahké, výborne vyvážený stroj, žiadna námaha alebo boj s váhou v nízkych rýchlostiach. Tým, že motorka polku roboty robí za mňa, ostáva mi viac pozornosti na dopravu okolo mňa.

Dynamika jazdy v mestských rýchlostiach za jedna a to najmä vďaka prevodovke. Mini protiveterný štítok do mesta stačí. Kastlík na nádrži prichýli cigošky, telefón, kľúče, doklady aj bugilár. Kufre sa dajú jednoducho zložiť, keby náhodou niekomu zavadzali, tašku s notebookom tam nacpem, prilbu nie. Každodenné dochádzanie do práce musí byť s týmto strojom veľmi príjemná záležitosť. Trošku ma mrzelo, že na križovatkách po mne čumeli skôr starí chlapi spoza volantu, než čučoriedky na chodníkoch. Spotreba pri jazde mestom 4,2 l.

Príjazd do garáže sa často v testoch nespomína, ale tu si ho neodpustím. Mám to mierne do kopca, čo mi vždy komplikuje hľadanie kľúčov. Neutrál, stojan, prešacovať vačky, klúče v zuboch a podobné cvičenia. S CTXkou prídem pred bránu, zatiahnem ručnú, z kastlíku vyberiem klúče, otvorím bránu, klúče stále v ruke a pravou po uvoľnení brzdy sa hrniem dnu. Paráda pre mňa a frajerina pre prizerajúcich sa.

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Poklusom mimo mesta

Na vyhliadkovú jazdu mimo mesto je tento stroj stvorený. Vyvalený ako v obývačke pred telkou sa kotúľam cestičkami rýchlosťou 90 km/h. Motorka si buble svoje v "D" režime, ja by som ho skôr nazval economy, keď potrebujem obehnúť dáke auto, šťuchnem tlačítko mínus, mašinka pod plynom okamžite podradí a za patričného zvukového doprovodu nechávam zavadzača za sebou. Veľmi pohodové povozeníčko, čistá kochačka. Ako príklad uvádzam moje túlanie sa po dedinkách okolo Trnavy. Hľadal som cacaa štýlom "telefón s GPS v ľavej ruke, motorka v pravej." Spotreba mimo mesta v režime "D" 3,8 l.

V režime prevodovky "S"port trošku vycerí zuby a ja tiež ... cez úsmev. Prejav motora je viac drsňácky, automat preraďuje niekde tesne pod 5000 rpm a ochotnejšie sa nechá vytáčať. "S" mód mi sadol viac ako "D", a tak si ho nechávam aj na zákruty za Hlohovcom.

Do zákrut sa preklápa sama, stačí ju správne namieriť a ide ako pes po údenom, isto a bez zaváhania, jediným limitom sú stupačky. Pri ostrejšej jazde, nie je problém isť od stupačky po stupačku(!).
Treba si dať pozor na prudké výjazdy zo zákrut, keď moc otočíš plyn, automat podradí, motorka v náklone sebou šklbne a to dokáže pekne nastrašiť. Časom som si zvykol a skúšal pseudo power drifty, samozrejme, bez úspechu, no výborne som sa zabavil, na 35 kW rozhodne viac, akoby som čakal.

Brzdy výborne sekundujú zvyšku stroja, ľahko dávkovateľné a účinné. Nepodarilo sa mi spriahnuté brzdy zablokovať tak, aby zaplo ABS alebo som si to jednoducho nevšimol. Žiadne klepanie do páčky sa nekonalo. Spotreba pri bláznení v režime "S" 4,2 l.

Omylom sa mi podarilo vyskúšať aj poľné cesty. Zajačiky a zubaté vtáčiky v rýchlosti 40 km/h uskakovali z cesty, ktorú tvorila brázda po traktore. Podvozok pracoval výborne, problém bol iba s blatom, tam šmýkala, inak vyhliaková jazda a za mnou efektný mrak prachu. Pripadal som si ako v gýčovom americkom filme.

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Bičovanie na diaľnici

Jazda po diaľnici bola trochu problém, s veľkým sebazaprením sa to chvíľu dalo vydržať. Pri rýchlostiach okolo 130 km/h je mini veterný štítok absolútne nedostačujúci. Čiara hmyzu začína niekde v polke hrudníka a hlavou riadne lomcuje nápor vetra. Motorifle mi zrolovalo až na kolená a ani mašine sa poryvy po obehnutí kamiónu moc nepáčili. Vyžmýkal som maximálne 160 km/h. O dynamike sa dá hovoriť po rýchlosť 150 km/h, potom to stúpa pomaly.

Skúsil som v 120ke zaradiť štvorku s úmyslom dotknúť sa obmedzovača, bez úspechu, elektronika si akékoľvek vylomeniny spoľahlivo postráži, prevodovka si nenechá ubližovať. Na diaľnicu treba rozhodne vyššie plexi (doplnková výbava) a cestovateľské gate, popr. zastrčiť rifle do čižiem. Ja som radšej zvoľnil na znesiteľných 110-120 a na najbližšej odbočke zliezol dole. Do poznámok si píšem - diaľnica je na tejto mašine za trest. Spotreba 4,8 l až 5 l.

Kočiar pre dvoch

Na testovanie jazdy vo dvojici sa priateľka tešila, tj. motorka sa jej páčila. Oceňujem, že si hneď všimla "stratenú" spojkovú páčku. Po odhalení tajomstva, že aj motorky môžu mať automatickú prevodovku sme sa vybrali krížom cez mesto, niečo zakúsnuť do blízkej dedinky. Jazdné vlastnosti sa zmenili len minimálne. V malých rýchlostiach som cítil váhu navyše, ale prišla vhod v zákrutách. Motorka sedela ešte lepšie ako pri sólo jazde. Častejšie bolo treba podradiť, hlavne pri jazde do kopca. Po približne 100 km si frajerka pochvaľovala pohodlie a madlá po stranách sedla spolujazdca. Ocenila by opierku (doplnková výbava), asi kvôli "S" režimu.

Trochu som machroval a predvádzal ľahkosť ovládania, motor, že stačí iba jedna ruka a ako funguje automat. Hneď ju chcela sama skúšať, ale keďže pravidlá testovania nepustia, ostal som bez večere.

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Ak by som mal známkovať, dal by som jej za mesto dvojku, a to len kvôli šírke, inak by to bolo jedna. Za diaľnicu tri mínus a za jazdu okreskami jedna s hviezdičkou. Športové vyžitie komentovať nebudem, na to sú vhodné iné stroje a nie cruiser s 35 kW.

Konkurencia

Veľmi ťažko sa mi hľadala konkurencia k Honde CTX 700 DCT ABS. To, čo ponúka tento cruiser s automatom, nikto iný v ponuke nemá, a tak mi ostala len nahatá verzia CTX700N. Keď oželieme DCT a pripustíme do súboja cruisre s Véčkom pod liter objemu, hnané inak ako reťazou, dá sa spomenúť Kawasaki VN900, Honda Shadow VT750, Suzuki Intruder M800, Yamaha XV950, Japonci a tiež piánko mašinky. Z nejaponcov asi Triumph Speedmaster ...

Zvonec na koniec

Podobne ako pri modeloch NC700 a Integra sú v zameriavači CTX700 DCT hlavne začínajúci motorkári, motorkári po dlhšej pauze a nemotorkári. Ideálna motorka na víkendové túlačky, či sólo, alebo vo dvojci a mesto jej tiež neprekáža. Po drobných úpravách slušný low-cost cestovateľ. Naši českí bratia by povedali: pohoda, klídek, tabáček, a kedže ľavú ruku veľmi nie je treba, môžete si aj pobafkať. Už viem, o čom snívajú muži po päťdesiatke, a tá somarina na prostatu, čo stále otravuje v TV to nebude.

honda ctx 700
Honda CTX 700 DCT ABS

Plusy, mínusy

plusy DCT prevodovka, pohodlie, rozloženie hmotnosti, kufre v základe mínusy Ochrana proti vetru vo vyšších rýchlostach, zatiaľ málo doplnkov - nový model

Pozadie / Wallpaper:

honda ctx 700
honda ctx 700

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda CTX 700 DCT ABS 2014

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 3,6 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 12 l (2,7 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 255 km
Otáčky motora pri 50, 90, 130 km/h 3000 ot. / 3000 ot. / 4500 ot.
Cena motorky 8890,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič kufra topcase 210 EUR
Nosič bočných kufrov + kufre v cene
Príplatok ABS v cene
Vyhrievané rukoväte 350 EUR
Turistické plexi 239 EUR

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy 21,12 EUR
Stupačka 28,25 EUR
Spätné zrkadlo 68,5 EUR
Smerovka 48,62 EUR
Svetlomet 409 EUR

Text: datadive
Foto: Cacao

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Slovensko . Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR,

Foto:
 Honda CTX700 2014 Kawasaki VN900 Custom 2014 Honda VT 750 Shadow 2012 Suzuki Intruder M 800 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaKawasakiHondaSuzuki
Model:CTX700VN900 CustomVT 750 ShadowIntruder M 800
Rok:2014201420122013
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:670 ccm903 ccm745 ccm805 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot.50.3 k (37.0 kW) / 5700 ot.45.6 k (33.5 kW) / 5500 ot.53.3 k (39.2 kW) / 6000 ot.
Max. krútiaci moment:60 Nm / 4750 ot.78 Nm / 3700 ot.64 Nm / 3500 ot.69 Nm / 3200 ot.
Kompresný pomer:10.7: 19.5:19.6:19.4 : 1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 80mm88.0 x 74.279.0 x 76.0 mm83.0 x 74.4 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)SOHCSOHC
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťazremeňkardankardan
Zdvih vpredu:107 mm150 mm
Zdvih vzadu:110 mm103 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm300 mm296 mm
Pneu vpredu:120/70-1780/90-21M/C 48H120/90-17M/C 64S130/90-16 M/C 67H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovábubnovábubnová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm270 mm180 mm
Pneu vzadu:160/60-17180/70-15M/C 76H160/80-15M/C 74S170/80-15 M/C 77H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:278 kg256.3 kg277 kg
Výška sedla:720 mm685 mm658 mm700 mm
Rázvor:1530 mm1645 mm1640 mm1655 mm
Dĺžka:2405 mm2510 mm2500 mm
Šírka:895 mm920 mm955 mm
Výška:1120 mm1125 mm1110 mm
Svetlá výška:114 mm130.8 mm140 mm
Objem nádrže:12 l20 l14.6 l15.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 288 km
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2014 8.495,-EUR
Foto:
 Honda CTX700 2014 Yamaha XV 950 2014 Triumph Speedmaster 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaYamahaTriumph
Model:CTX700XV 950Speedmaster
Rok:201420142014
Kategória:Chopper/CruiserKlasikaKlasika
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:670 ccm942 ccm865 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 6250 ot.52.1 k (38.3 kW) / 5500 ot.62.6 k (46.0 kW) / 6800 ot.
Max. krútiaci moment:60 Nm / 4750 ot.79.5 Nm / 3000 ot.74 Nm / 3300 ot.
Kompresný pomer:10.7: 19.0 : 19.2:1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 80mm85.0 x 83.0 mm90.0 x 68.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)DOHC
Chladenie:kvapalinouvzduchomvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťazremeňreťaz
Zdvih vpredu:107 mm135 mm120 mm
Zdvih vzadu:110 mm110 mm96 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájedno kotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm298 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70-17100/90-19M/C 57H100/90-R 19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm298 mm285 mm
Pneu vzadu:160/60-17150/80B16M/C 71H170/80-R 15
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:250 kg
Hmotnosť s náplňami:247 kg
Výška sedla:720 mm690 mm690 mm
Rázvor:1530 mm1570 mm1600 mm
Dĺžka:2290 mm2367 mm
Šírka:830 mm825 mm
Výška:1120 mm1120 mm
Svetlá výška:114 mm130 mm
Objem nádrže:12 l12 l19.3 l
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2014 8.690,-EURCena 09/2014: 8.350.- EUR

Pridané: 22.10.2014 Autor: datadive Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (20)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 160848 | Včera: 234373