Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

 Zdieľať

Pridané: 10.12.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 5971 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Všetci sme vedeli že príde, ale že bude nakoniec tak blízko konceptu predstaveného na výstave Eicma, a že bude vyzerať až tak neodolateľne, nikto z nás netušil. Dámy a páni, prichádza prvé ozajstné enduro od Ducati, úplná novinka s názvom DesertX.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati DesertX

Najväčšou zmenou oproti konceptu z roku 2019 je každopádne motor, pretože plánovaný vzducháč Ducati nahradila kvapalinovou Testastrettou s objemom 937 kubíkov. V DesertX je naladená na 110 koní pri 9 250 otáčkach a 92 Nm pri 6 500. Aj kvalty sú naskladané trochu inak; jednotka, dvojka a šestka sú kratšie.

DesertX má ako skutočný dakarský stroj palivovú nádrž aj vzadu. Tá má objem 8 litrov, klasická predná potom 21 litrov.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati DesertX

Kolesá sú 21/18, vypletané a bezdušové, inak si to ani nevieme predstaviť! Celé odpruženie je Kayaba, so zdvihmi 230 a 220 mm. Svetlá výška je slušných 250 mm, sedlo vo výške 875 mm. Pod spolujazdcovým sedlom je plošinka na batožinu, čiže nie je potrebné ho mať stále na motorke.

Vpredu nájdeme radiálne uchytené strmene Brembo M50, softvér je potom náklonovo citlivý a ABS úplne vypínateľné, a to priamym tlačidlom.

Farebná TFT prístrojovka má uhlopriečku 5 palcov a je orientovaná na výšku, presne ako na dakarských strojoch.

Nechýbajú jazdné módy, trakčná, wheelie control, motorová brzda, tempomat, quickshifter. Pohotovostná hmotnosť DesertX je 223 kg. Otázne je, či je to pri plných oboch nádržiach, alebo len hlavnej.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Foto:
 Ducati DesertX 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Ducati
Model:DesertX
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:937 ccm
Max. výkon:110.2 k (81.0 kW) / 9250 ot.
Max. krútiaci moment:92 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:13.3:1
Vŕtanie x Zdvih:94 x 67.5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:230 mm
Zdvih vzadu:230 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová BREMBO Monobloc
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:90/90 - 21 M/C 54V M+S TL
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:265 mm
Pneu vzadu:150/70 R18 M/C 70V M+S TL
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:178 kg
Hmotnosť s náplňami:200 kg
Výška sedla:875 mm
Rázvor:1608 mm
Objem nádrže:21 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 281 km
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:Ducati Skyhook Suspension EVO
Poznámka:
Poznámka:Motor Testastretta 11°
Ducati Wheelie Control
Cena 06/2022: 15 990 EUR

Pridané: 10.12.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9059 | Včera: 178124