Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.02.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 12587 [Bleskovky - Novinky]
Že KTM spolupracuje s čínskou značkou CFMoto už nejaký čas vieme, ale až teraz sa ku nám dostávajú prvé výsledky ich kooperácie. Zatiaľ iba v podobe uniknutých fotiek, ale zato na prvý pohľad celkom pekného modelu.
Ide o adventure model 800MT, ktorý technicky vychádza zo známej KTM 790 Adventure. Má však úplne iné kapotáže a masku, vďaka čomu svoj východzí model nijako nepripomína. Iná je pravdepodobne aj kyvka, ale ostatné komponenty vyzerajú byť rovnaké. Až detailnejšie fotky či osobné zoznámenie nám prezradia, či zostali zachované napríklad parametre podvozku alebo funkcie prístrojovky. Tá je na fotkách plochá, takže by mohlo ísť o TFT obrazovku.
Na rozdiel od 790 Adventure, 800MT má klasický tvar nádrže a masívnejšiu a širšiu prednú masku. Výraz je dostatočne „adveturovsky“ nasrdený, a na fotkách aj skicách vidno padacie rámy, hmlovky a nosiče bočných kufrov. Celkový dizajn vyzerá byť naozaj prepracovaný, bez nejakých čínskych úletov, čo by mohlo modelu 800MT zabezpečiť záujem v Európe a na náročnejších trhoch.
Len pripomenieme, že dvojvalcový motor KTM 790 Adventure dáva 95 koní pri 8 000 otáčkach a krúťak 88 Nm pri 6 600, takže podobné hodnoty sa dajú čakať aj pri novinke 800MT.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 790 Adventure |
Rok: | 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 799 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 88 Nm / 6600 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 200 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 189 kg |
Výška sedla: | 850 mm |
Rázvor: | 1509 mm |
Svetlá výška: | 233 mm |
Objem nádrže: | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.8 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 312 km |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Iná výbava: | USD 43mm WP vidlica nenastaviteľná, vzadu nastv. predpätie |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 02/2019: 12 099 EUR |
Zdroj: visordown.com, bennets.co.uk
Pridané: 10.02.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 130299 | Včera: 219021