Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Styx

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (90)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 11286 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nie je žiadnym tajomstvom, že Suzuki chystá nový model V-Strom 1000 ABS. O vzkriesení cestovného endura postupne informuje na svojej stránke www.suzuki-vstrom.com, kde boli nedávno uverejnené fotky a niektoré technické parametre nového modelu.

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Parametre ako výkon a krútiaci moment motora si Suzuki necháva pre seba. Dvojvalcový motor má o 2 mm väčšie vŕtanie než mal motor v predchádzajúcom V-Strome 1000, jeho objem je teraz 1037 ccm. Redizajn motora má zabezpečiť jeho príjemnejší chod a zlepšenie ťahu v nízkych a stredných otáčkach. O zlepšenie spotreby sa má postarať nový systém elektronického riadenia v kombinácii s vylepšeným systémom vstrekovania paliva. Spotreba paliva by tak mala byť na úrovni 4,8l/100km. Úplne nová je 6-stupňová manuálna prevodovka. Spojka je hydraulická a vďaka systému SCAS (Suzuki Clutch Assist System) sľubuje ľahšie preraďovanie rýchlostí najmä smerom nadol.

Z elektroniky na Suzuki V-Strom 1000 ABS nájdeme kontrolu trakcie a ABS. Systém trakčnej kontroly je možné nastaviť do dvoch "polôh", ostáva aj možnosť trakčnú kontrolu úplne vypnúť. ABS zase drží pod kontrolou brzdový systém značky Tokico. Vpredu nájdeme 310 mm kotúče a 4 piestikové, radiálne montované monobloky, zatiaľ čo vzadu je kotúč s priemerom 260 mm a jednopiestikový strmeň. Odpruženie je nastaviteľné. Vpredu je USD vidlica s priemerom rúrok 43 mm, ktorá je plne nastaviteľná. Vzadu je tlmiaca jednotka s možnosťou hydraulického nastavenia predpätia pružiny.

V-Strom 1000 ABS má pekne spracovanú prístrojovú dosku, ktorej dominuje analógový otáčkomer skrývajúci v sebe aj výstražné kontrolky. Zaradený rýchlostný stupeň a rýchlosť sú zobrazované digitálne na samostatnom LCD dipleji, zatiaľ čo informácie ako teplota chladiacej kvapaliny, stav paliva v nádrži, nastavenie trakčnej kontroly, hodiny, vonkajšia teplota, priemerná spotreba a dojazd na nádrž majú vlastný LCD displej.

Dizajn samotnej motorky sa neodvážim hodnotiť. Je ale jasné, že dizajnéri sa nechali inšpirovať minulosťou, konkrétne modelom DR750/800 Big. Svedčí o tom zobák a mohutná predná časť. Na novom V-Strome 1000 ABS nájdeme aj nastaviteľný čelný štít (v troch polohách), ktorý bol testovaný v aerodynamickom tuneli.

Suzuki k svojmu novému modelu V-Strom 1000 ABS pripravila aj bohaté príslušenstvo. O batožinu sa majú postarať plastové kufre s celkovým objemom 90 litrov. K dispozícii je aj 12V zásuvka, ktorá sa bude nachádzať pod prístrojovým panelom. V katalógu doplnkovej výbavy potom nájdeme veci ako centrálny stojan, plastovú ochranu motora, plastové chrániče rukovätí, prídavné svetlá, znížené alebo zvýšené sedadlo, padacie rámy, vyhrievané rukoväte a turistický štít.

Suzuki V-Strom 1000 ABS sa bude predávať v týchto farebných prevedeniach: Candy Daring Red (červená), Glass Sparkle Black (čierna), Glass Desert Khaki (hnedá) a Pearl Glacier White (biela).

Pridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON pošli na vybrali.sme.sk

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014:

Foto:
Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:V-Strom 1000 ABS
Rok:2014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1037 ccm
Max. výkon:100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:103 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:11.3:1
Vŕtanie x Zdvih:100 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:110/80-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm
Pneu vzadu:150/70-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:228 kg
Výška sedla:865 mm
Rázvor:1555 mm
Dĺžka:2285 mm
Šírka:865 mm
Výška:1410 mm
Svetlá výška:165 mm
Objem nádrže:20 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nie
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico
Poznámka:
Cena 04/2014: 11990.-€

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (90)  [Verzia pre tlač] Tlač

 

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Adamoto KTM

ktm-side-12-2017

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2017 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12502 | Včera: 176028