Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (105)  [Verzia pre tlač] Tlač

BMW R 1200 GS 2013 - kráľ zomrel, nech žije kráľ 3/3

 Zdieľať

Pridané: 23.05.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 37329 [Testy a predstavenia - Test]

Názor druhého redaktora:

Feri Zubal - zeON:

V Motoshope Žubor vedia ako má vyzerať poriadny demo bike. Preto nedočkavo sadám na nové GéeSo s bohatou výbavou. Elektronicky nastaviteľný podvozok, GPS navigácia, sada kufrov, prídavné svetlá, padáky... dokonca aj výfuk Akrapovič vyvolávajúci poriadnu zvukovú kulisu aj s decibel killermi. Na tejto motorke mi stačilo 5 minút a už som ju chcel. Označte ma kľudne za zaujatého vrtuľkára, no v BMW opäť postavili kráľa segmentu cestovných endúr.

Po dlhšom zvezení však bola paradoxne doplnková výbava tým, čo mi na tejto motorke vadilo azda najviac. Klamal by som, ak by som povedal, že by som nové GSo v garáži odmietol. Ale chcem ho v sérii, s ničím iným než s ABSkom.

Môže za to ten presne vyvážený pomer medzi pohodlným asfaltovým cestovateľom a odolným off-road turistom. Áno, vadil mi postoj v stúpačkách, ale to by sa vyriešilo zdvihnutím rajdov. Vyhodil by som aj smiešne plastové kryty rukovätí, postaral sa o zvýšenú ochranu chladičov a spodku motora. Samozrejme by som si priplatil za vypletané kolesá a tu niekde by som s úpravami skončil.

Plne vybavené GéeSo je podľa mňa až príliš asfaltovo zamerané. Elektronicky nastaviteľný podvozok v kombinácii s režimami jazdy si zaslúži veľké plus za to, že jeho režimy poskytovali citeľné zmeny správania sa motorky. Všetko však v medziach maximálnej bezpečnosti a komfortu. Fakt by som sem pridal nejaký režim extra sport, ktorý by dovolil vychutnať si ešte ostrejšiu jazdu na ceste.

Úlohu turistu nové BMW R1200GS zvláda na jednotku. Pohodlný posed v kombinácii s perfektne pracujúcim čelným štítom je vecou na ktorú sa rýchlo zvyká. Čelný štít svoju prácu odvádza dokonale, nepreháňam. V Nemecku by ste tak mohli legálne cestovať diaľnicami aj 200-vkou a... proste nič, žiadne turbulencie, nepríjemný nápor vetra atď. A kto sa nechá rád trošku ofúknuť iba ľahko, aj za jazdy, ľavačkou pootočí nastavovacím krúžkom (nevidím, žiaden problém v tom, že je krúžok vpravo, skôr naopak, ľavačke nezavadzia spätné zrkadlo). Zároveň poteší aj spotreba. Neturistická, rozumej asi tá najväčšia aká sa s touto motorkou dá spraviť, dosiahla hodnotu 6.4l/100km. Jazdiť za papierových 4.1 je fakt reálne, pokiaľ je reálne udržať v medziach svoju pravačku.

Sklamaním pre mňa bolo chovanie motorky mimo spevnených ciest. Nie žeby to bolo vyslovene zlé, ale opäť až príliš komfortné a turistické. Režim Enduro dovolí pustiť koleso aj do väčších driftov, ABSko funguje perfektne, no motorka bola taká nejaká gumená. Pri ťahaní za plyn som sa necítil isto, nevedel som, čo sa deje pod kolesami, GéeSo sa príliš húpalo po prejdení každej nerovnosti. Kto vie, čo by sa dialo v režime Enduro Pro, no inštrumenty k jeho prepnutiu som k dispozícii nemal. Správanie motorky v režime Enduro je teda uspôsobené k pohodlnému jazdeniu mimo asfaltiek aj s plne nabalenou motorkou. Pri tomto pohľade na vec opäť nie je čo unterwassermanovi vytknúť, len ja by som tento režim nazval Enduro Travel.

Až neskôr a na inej motorke som pochopil prečo nie je režim Enduro Pro možné jednoducho prepnúť na riadidlách. Tentokrát na motorke so zdvihnutými riadidlami a obutými TKC-čkami. Rozbitá šotolina, poriadne ostrá reakcia na otočenie plynom, motorka skacká, predok sa driape preč od zeme, mám stále rozkmitané riadidlá... a tak dokola pokračovala nekonečná zábava. Je to návykové, avšak postoj v sérii kritizovaný je so zdvihnutými riadidlami presne tak akurát, ale čo z toho keď páčka zadnej brzdy je tak hlúpo tvarovaná, že na ňu v stúpačkách nemám šancu zatlačiť? Vypnuté ABS a všetko ostatné dáva teraz motorkovaniu ten správny "fíling", lenže znova to ale. Podvozok, akokoľvek dobrý na asfaltke, na rozbitej šotoline pri ostrej jazde proste nestíha, bojím sa rozbiť mašinu aj seba, spomaľujem a pod zadkom mám opäť toho brutálneho turistu ktorý elegantne žerie čo dostane pod kolesá.

To najlepšie nakoniec, motor. Tak ako vývoj boxerov v BMW prechádza čas od času väčším skokom, tak taký skok nastal aj teraz. Vynútilo si to síce nutné chladenie kvapalinou ale výsledný efekt stojí za to. Už to nie je lenivý ťažkopádny boxer rozdávajúci silné rany od podlahy, ale svižný športovec, ktorý však na svojej sile nič nestratil. Nový motor ťahá tiež odspodu, ani pásmo pod 3.000 ot./min. mu nie je cudzie, ale ľahkosť s akou sa nechá vytočiť ma doslova prekvapila. Čo som nečakal a zároveň ma to potešilo, sú zvuky idúce z motora. Skrátka je to eRko od BMW, stále z veľkej časti chladené vzduchom.

PS: Nové BMW R1200GS by si zaslúžilo aj zmenu názvu.

Plusy a mínusy

Motor, opäť skvelo vyvážené on/off-road vlastnosti, ochrana proti vetru, citeľné zmeny nastavenia podvozku, spotreba, posed, dynamika jazdy na asfalte Zraniteľnosť niektorých častí motorky (je to plasťák), vypletané kolesá za príplatok, chcelo by to off-roadovejšie nastavenie podvozku

Konkurencia

Porovnať GS-o s konkurenciou, ktorá je neskutočne široká je naozaj ťažký oriešok. V tejto kubatúre je to viac bikov, z ktorých časť je zameraná na cestu aj do terénu a druhá časť sa netají iba tými onroad ambíciami. Začnem nedávno testovanou KTM 1190 Adventure, ktorá má športový potenciál v 150-koňovom motore, ktorý si ale pýta otáčky. Ako jediná v segmente je verná reťazi a je najľahšia a najvýkonnejšia. Rovnako ako jediná je dostupná v eR-kvom prevedení s enduráckymi kolesami a zameraním do terénu. Honda Crosstourer GS-u výborne konkuruje hlavne motorom. V4 má charakter aj fun faktor a výkon oproti GS-u len málo vyšší. Crosstourer stráca mierne udávanou hmotnosťou ale ako jediný bike v aktuálnej ponuke má voľbu automatickej dvojspojkovej prevodovky.

Yamaha má nasadenú XT1200Z Super Ténéré Jej dvojvalec už aktuálne trochu zaostáva za konkurenciou výkonom a aj hmotnosťou a naopak trochu vytŕča cenou. Komu by boli dva valce málo a štyri zas veľa, pre toho je tu Triumph Tiger Explorer 1200 Výkon trojvalca je slušný, poteší tempomat v sérii či dlhý servisný interval až 16 000km. Moto Guzzi Stelvio je už posledným mohykánom s čisto vzduchom chladeným motorom v segmente, zaujme charakterom, veľkou nádržou a možno aj cenou.

Okrem týchto bikov tu máme ešte vyslovene cestne alebo skôr športovo zamerané biky na 17-palcových kolesách, pre tých, ktorý jazda v teréne neláka. Od nadupanej Multistrady, cez nový Caponord až po objemom menšie, ale nie menej výkonné biky ako Kawasaki Versys 1000 a Triumph Tiger Sport 1050. Nuž vyberie si každý.

Záver

Kráľ zomrel, nech žije kráľ! Takto by som to celé zhrnul. Po predstavení nového vodníka som bol skeptikom, po zvezení som ale rád, že revolúcia nezbúrala za sebou všetky mosty. Boxer je stále boxerom so všetkým, čo k tomu patrí a čo sa dalo, to vylepšili. To že všetko je za príplatok sa dá dať do mínusov a na druhej strane aj do plusov, lebo nové GS môžete mať "holé" len s ABS za 13 950 EUR. Ale kto chce môže ho vybaviť elektronikou a novými systémami, ktoré nielen zvyšujú bezpečnosť, ale posúvajú aj jazdné limity... Tak nech sa páči.

Plusy, mínusy

motor – fajnový záťah a točivosť, pohodlie – posed, sedlo, možnosti nastavenia, účinný plexištít + ľahkosť nastavenia, ľahká voľba režimov, Dynamic ESA, zachované offroad schopnosti, režim Enduro Pro, stále priaznivá hmotnosť, dobrá cena základného modelu (iba ABS vo výbave) necitlivý ovládač smeroviek, všetko za príplatok, nemá odkladací priestor na drobnosti, nezakryté telo štartéra, vypletané kolesá za príplatok

Videá:

Video: BMW R1200 GS 2013 - prvé zvezenie onroad

Video: BMW R1200 GS 2013 - prvé zvezenie offroad

Oficiálne videá BMW:

Video: Zdokonalenie ikony - Nové BMW R 1200 GS 2013

Video: Vizualizácia konštrukcie nového motora BMW R 1200 GS 2013 - vodou chladený boxer

Video: Ako sa rodí nové BMW R 1200 GS

Pozadie / Wallpaper:

 BMW R1200GS
 BMW R1200GS
 BMW R1200GS
 BMW R1200GS

Čo by ťa mohlo zaujímať:

BMW R 1200 GS 2013:

Servisný interval 10 000 km
Spotreba 5.4 l/100km
Objem nádrže 20 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) 277 km
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 2000 ot. (5. r.s.) / 3200 ot. / 4600 ot.
Cena motorky 13 950,- EUR
Cena testovanej motorky 17 258,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

KOMFORT PAKET: Vyhrievné rukoväte, Kontrola tlaku v pneu, Chrániče rúk, Biele smerovky LED, Držiaky kufrov 655 EUR
DYNAMIC PAKET 2: ASC a jazdné režimy, Dynamic ESA, LED svetomet, Denné svietenie, palubný počítač Pro, Navigácia 2037 EUR
Tempomat 318 EUR
Alarm 212 EUR
Vypletané kolesá 373 EUR
Príplatok ABS v sérii

Text: Feri Zubal - zeON, Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Cacao, Tomáš Hajduch - Awia
Video: Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť BMW Banská Bystrica – Motoshop Žubor. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 BMW R 1200 GS 2013 KTM 1190 Adventure 2013 Honda Crosstourer 2013 Yamaha XT1200Z Super Ténéré 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWKTMHondaYamaha
Model:R 1200 GS1190 AdventureCrosstourerXT1200Z Super Ténéré
Rok:2013201320132013
Novinka:NOVINKA 2013NOVINKA 2013
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)vidlicový dvojvalec (4T)V4 76° (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:1170 ccm1195 ccm1237 ccm1199 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.149.6 k (110.0 kW) / 9500 ot.129.2 k (95.0 kW) / 7750 ot.110.0 k (80.9 kW) / 7250 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 6500 ot.125 Nm / ot.126 Nm / 6000 ot.114.1 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:12.5:112:111.0 : 1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 73.0 mm105 x 69 mm81 x 60mm98 x 79.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)Unicam (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardanreťazkardankardan
Zdvih vpredu:190 mm190 mm190 mm
Zdvih vzadu:200 mm190 mm190 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, radiál 4 piestdvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm310 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR19120/70-19110/80-R19110/80 19M/C 59V
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:276 mm268 mm276 mm282 mm
Pneu vzadu:170/60-ZR17170/60-17150/70-R17150/70 17M/C 69V
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:212 kg
Hmotnosť s náplňami:238 kg230 kg275 kg261 kg
Výška sedla:850 mm860 mm850 mm845 mm
Rázvor:1507 mm1560 mm1595 mm1540 mm
Dĺžka:2210 mm2285 mm2250 mm
Šírka:953 mm915 mm980 mm
Výška:1450 mm1335 mm1440 mm
Svetlá výška:220 mm180 mm205 mm
Objem nádrže:20 l23 l21.5 l23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.4 l/100km5.6 l/100km6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 277 kmcca 308 kmcca 268 km
Servisný interval:10 000km15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:za príplatokáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:za príplatokáno, v sérii
Tempomat:za príplatoknie
LED denné svetlá:za príplatokáno, v sérii
El. Podvozok:za príplatokáno, v sérii
Iná výbava:za príplatok LED smerovkyv sérii LED smerovky, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí.
Poznámka:
Poznámka:ABS v sérii.
Doplnková výbava: dynamický systém ESA (elektronické nastavenie pruženia), ASC (automatická kontrola stability), palubný počítač, LED smerovky, tempomat, LED reflektor s integrovaným denným stretávacím svetlom, kolesá s krížovým výpletom

Cena 05/2013: 13950.- EUR
V sérii: C-ABS, MTC (Motorcycle Traction Control), Multi-function prístrojovka, denné svietenie, LED smerovky, vypletané kolesá, Immobiliser, nosiče kufrov, kryty rukovätí.

Servisný interval 15 000 km

Cena 05/2013 14950,-EUR
V sérii ABS, TCS, Anti-hop spojka (manuálna prevodovka)
Voliteľná dvojspojková automatická prevodovka DCT
Udávaná spotreba 6,13 km/l (v D-móde automatickej prevodovky WMTC test)

Cena 05/2013: 13 390,- EUR
V sérii: Kombinovaný brzdový systém s ABS, YCC-T, kontrola trakcie, vypletané kolesá

Cena 05/2013: 14 490,- EUR
Foto:
 BMW R 1200 GS 2013 Triumph Tiger 1200 Explorer 2012 Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2013 Ducati Multistrada 1200 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWTriumphMoto GuzziDucati
Model:R 1200 GSTiger 1200 ExplorerStelvio 1200 8VMultistrada 1200
Rok:2013201220132013
Novinka:NOVINKA 2013NOVINKA 2012NOVINKA 2013
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)radový trojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)L-kový dvojvalec (4T)
Objem:1170 ccm1215 ccm1151 ccm1198.4 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.137.4 k (101.0 kW) / 9000 ot.104.7 k (77.0 kW) / 7250 ot.150.0 k (110.3 kW) / 9250 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 6500 ot.121 Nm / 6400 ot.113 Nm / 5800 ot.118.7 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:12.5:111 : 1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 73.0 mm85 x 1.495 x 81.2 mm106x67.9mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinoukvapalinouvzduchomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardankardanreťaz
Zdvih vpredu:190 mm190 mm170 mm
Zdvih vzadu:200 mm194 mm170 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, radiál 4 piestdvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestikdvoj kotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:305 mm305 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR19110/80 R19110/80 R19120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 2 piestikjednokotúčovájednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:276 mm282 mm282 mm245 mm
Pneu vzadu:170/60-ZR17150/70 R17150/70 R17190/55 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:212 kg196 kg
Hmotnosť s náplňami:238 kg259 kg257 kg224 kg
Výška sedla:850 mm837 mm820 mm850 mm
Rázvor:1507 mm1530 mm1550 mm1530 mm
Dĺžka:2210 mm2248 mm2250 mm
Šírka:953 mm962 mm920 mm
Výška:1450 mm1410 mm1430 mm
Objem nádrže:20 l20 l32 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.4 l/100km6.1 l/100km6.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 277 kmcca 245 kmcca 393 km
Servisný interval:10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:za príplatok
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:za príplatok
Tempomat:za príplatok
LED denné svetlá:za príplatok
El. Podvozok:za príplatok
Iná výbava:za príplatok LED smerovky
Poznámka:
Poznámka:ABS v sérii.
Doplnková výbava: dynamický systém ESA (elektronické nastavenie pruženia), ASC (automatická kontrola stability), palubný počítač, LED smerovky, tempomat, LED reflektor s integrovaným denným stretávacím svetlom, kolesá s krížovým výpletom

Cena 05/2013: 13950.- EUR
Trakčná kontrola (3 režimy), ABS (vypínateľné), Tempomat v sérii
servisný interval až 16 000 km (alebo jeden rok)
Cena 05/2012: 13 360,00 €
Kolesá z ľahkých zliatin
V sérii: ABS, ATC traction control
Cena 10/2011: 12 800 EUR
Cena: 02/2013 15 900 EUR
Foto:
 BMW R 1200 GS 2013 Aprilia Caponord 1200 2013 Kawasaki Versys 1000 2013 Triumph Tiger Sport 1050 2013
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWApriliaKawasakiTriumph
Model:R 1200 GSCaponord 1200Versys 1000Tiger Sport 1050
Rok:2013201320132013
Novinka:NOVINKA 2013NOVINKA 2013
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalcový boxer (4T)dvojvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:1170 ccm1197 ccm1043 ccm1050 ccm
Max. výkon:125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot.129.9 k (95.5 kW) / 8500 ot.118.0 k (86.8 kW) / 9000 ot.125.1 k (92.0 kW) / 9400 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 6500 ot.116 Nm / 6500 ot.102 Nm / 7700 ot.104 Nm / 4300 ot.
Kompresný pomer:12.5:112 : 110.3 :111.7:1
Vŕtanie x Zdvih:101.0 x 73.0 mm106 x 67.877 x 56 mm79 x 71.4mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchom a kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardanreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:190 mm167 mm150 mm140 mm
Zdvih vzadu:200 mm150 mm150 mm150 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, radiál 4 piestdvojkotúčovádvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:305 mm320 mm300 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR19120/70-17120/70ZR17M/C120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:276 mm240 mm250 mm255 mm
Pneu vzadu:170/60-ZR17190/55-17180/55ZR17M/C180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:212 kg
Hmotnosť s náplňami:238 kg239 kg235 kg
Výška sedla:850 mm840 mm845 mm830 mm
Rázvor:1507 mm1565 mm1520 mm1540 mm
Dĺžka:2210 mm2240 mm2235 mm2150 mm
Šírka:953 mm900 mm835 mm
Výška:1450 mm1456 mm1405 mm1310 mm
Svetlá výška:155 mm
Objem nádrže:20 l24 l21 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.4 l/100km5.2 l/100km5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 277 kmcca 302 kmcca 283 km
Servisný interval:10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:za príplatokáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:za príplatokáno, v sérii
Tempomat:za príplatokáno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatok
El. Podvozok:za príplatokáno, v sérii
Iná výbava:za príplatok LED smerovky
Poznámka:
Poznámka:ABS v sérii.
Doplnková výbava: dynamický systém ESA (elektronické nastavenie pruženia), ASC (automatická kontrola stability), palubný počítač, LED smerovky, tempomat, LED reflektor s integrovaným denným stretávacím svetlom, kolesá s krížovým výpletom

Cena 05/2013: 13950.- EUR
Cena 08/2013: 14.890,- EURV sérii ABS a KTRC - tračný systém 3 módy + voľba 2. palivových máp
Cena 02/2013: 11 995,- EUR
ABS v sérii
Cena: 02/2013 11 440 EUR

<

Pridané: 23.05.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (25 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (105)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11766 | Včera: 217961