Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (25 hodnotení)
Diskusia k článku: BMW R 1200 GS 2013 - kráľ zomrel, nech žije kráľ
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Hodnotenie: dohc, mokra spojka, blok s valcami, vodne chladenie. ako revolucia z japonska! |
Hodnotenie: ten konektor kodovací ma pobavil :D... takže pred vstupom do lesa, vytiahnem USB načítam hard off system a valím :D |
Áno Veľký Šturec, GS aj KTM mali iba cestné kolesá, vážny off sme nejazdili iba šotolinky... |
test |
raptor: Čo nariekaš, kúpiť si to môžeš presne s takou elektronikou akú máš v tej svojej... Ani tá už dávno nieje "v zasade jednoduche nekazive stroje na cestovanie mimo civilizacie" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (23.05.2013 9:41) |
awia dovol mi citovat teba z inej diskusie |
Hodnotenie: konecne pekne GSko, konecne normalny motor |
pitaz aj si sa uz vozil alebo si o motore zasa iba pocul? |
V Jasnej si budete môcť vyskúšať GS aj KTM aj ďalšie: Pozvánka: ATE moto days 2013 - Žlté trabanty, Katriňák a cestovné endurá Len aby nebolo vybookované |
Hodnotenie: Pekny clanok. Skoda ze motorku uz mam, to by som ho cital aspon 10x a slintal nad klavesnicou . |
Hodnotenie: pekny test! Upravené 1 krát. Naposledy upravil owwidius (23.05.2013 11:00) |
Hodnotenie: Na motorke sa treba hlavne previezť, až potom kritizovať. Inak je to ako s tým cigánom: |
o sile motora a jazdnych vlastnostiach brzdach ovladatelnosti a vlastne vsetkemu co bolo napisane v clanku vobec nepochybujem aj ked som sa este neviezol... nuz ale dufam ze sa nemusim previezt na to aby sa mi mohol nepacit posun k elektrocentrale a 170 zadnej gume (ja chapem preco to tak je, nemusite mi to vysvetlovat) |
Hodnotenie: ... testik dobrý, moto tiež, nova KTM 1190 v R verzii má vypletané kolesá presne tie isté jak moja, takže s výberom vhodných pneu žiadny problém ... |
ja by som sa elektroniky ako takej az tak nebal. Dolezite je, ako je system vyladeny pri poruche jedneho zo zariadeni. |
tých elektrický serepetičiek je tam viac než dost, nietko keby to dal do tabulky BWMvs.KTM nebolo by zle, |
Preboha a Adventure čo bude potom stáť 20000 tis ? Troška prehánky aj ked nepopieram že je to dobrá motorka. Za tú cenu mám novú NTX a novú krosku k tomu |
Hodnotenie: Pekny stroj , ono aj tak 95% uzivatelov sa bude tesit z tlacitiek a machrovanim niekde na stretku pri pive co to vsetko dokaze. |
Hodnotenie: freebiker ...presne. Nechapem trend prepchavania motoriek elektronikou - motorka je pre radost z jazdy, nie je lietadlo ci playstation - ale zasa nemusim vsetko chapat... |
Hodnotenie: Musim reagovat.Ja musim suhlasit s matusom na 90%ma pravdu.Pracujem s Bmw takmer 9rokov diagnostika elektronika ale iba s autami nie s moto ale princip je ten isty verte mi.Ked som kupoval nove auto nebolo to Bmw tak som povedal predajcovi,ze chcem take co ma najviac styri riad.jednotky mot.abs airbag,klima tot vsjo.Prepacte,ze som vas prerusil. |
Motorka pre niekoho, kto má 17 litrov.Tá blato uvidí jedine v telke. |
Tú moto som mal v rukách pár hodín a už blato videla. Nevidel by som to vôbec tak tragicky GS stála rovnako +- aj doteraz a veľa z nich blato nielen videli ale aj často offroad jazdili, dokonca aj nejaké tie preteky... Kto chce tak prečo nie... |
Awia sprav dlhodoby test.Daj aspon 15.000 km a ja osobne ti dam spravit tortu motoride trojposchodovu.Trasa KE MONGOLSKO.Podla mna tak to treba prezentovat. |
Hodnotenie: marosklx: veď nejaký Herbert bol na nej v Madagaskare, či to je málo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil hroch (23.05.2013 18:04) |
maros: Ja sa takému testu nebránim, vyrazil by som aj hneď zajtra... |
Tak potom palec hore .Ale ked to spravi Awia tak toto je za dasiatich herbertov |
Hodnotenie: článok hodnotím viac ako pozitívne |
"V Motoshope Žubor vedia ako má vyzerať poriadny demo bike." takéto citové výlevy do profesionálnho testu nepatria, ostáva po nich ľahká pachuť servilnosti... |
Hodnotenie: Chýba mi fotodetail na ventil kolesa, ten sa mi moc moc páči |
Romanka prepac,prepac,ked som ta urazil.Kazda moto je fajn od 50 do 1200 ja len svoj nazor som chcel povedat.VELA STASTNYCH KM PRAJEM. |
marosklx - vôbec si ma neurazil, akurát neviem, wo co gou zbytočnosti ma nevzrušujú a o absolútnu dokonalosť nestojím. Mám rád časy, keď motorky boli motorkami a motorkári motorkármi. Plastické operácie neodsudzujem, ale ak si môže vybrať, viac sa mi páčia prirodzené baby. |
marosklx, kup dve a jednu si pridem zobrat, teda ak by ti to nevadilo |
Dobre nechajme to tak.Nech sa vam dari.Opustam tuto temu.Nic v zlom. |
Hodnotenie: Ja bych to bral, je vysoká, čo je pri mojej výške super a beztak ani na 1150 som v teréne riadne nebol, skôr by som ju bral ako komfortnú moto pre vysokého človeka určenú na naše cesty. No a tie elektronické šnikšnaky sú predsa za doplatok, takže holá nemá skoro nič a ešte aj to nič si drsňáci samodomo odpoja |
|
Awia tak ci tak podla mna ten test spravis,lebo ti to neda tak je? Sak to je vyzva a moto ti daju desiati predajcovia naraz.Ja len som chcel podpichnut trosku.Ale urcite by to stalo za to. |
... no v tom videjku, čo dal asfalt, neviem, na kerý kkt sa .ebat s GSou po takých kameňoch, čistá chujovina, ale treba asik ukázať, že i tak še dá ... |
prva strana testu jak z pc revue ... zvysok som nedocital ....asi starnem .... |
K motorke samotnej -všetko je super, všetko je vylepšené, etalón dokonalosti - pekná a podobne účelná ako moderné smartfóny - popitchi funkcií a popitchi elektroniky - škoda len, že samotná esenciálna podstata sa niekde ustráchane krčí v kúte... |
Bud ja starnem alebo ty mladnes. Správna odpoveď je A , aj keď zhruba tak dva roky na šesť pozemských . |
Hodnotenie: awia : vhodne zakomponovať chladiče to si robíš prdel ? je to na rane a heď som sa toho dotkol bál som sa že to odlomím ... |
Asfalt odpoveď pre každého neprajníka čo hovorí že to je moto len a len na cestu. |
Jany baci, tiez som ti uz chcel napisat ze asi naozaj dospievas. |
Hodnotenie: Super čítanie. Tieto technicke riešenia som už videl, aspoň určitu časť z nich. Pisal sa rok 1984, a vyrobili 10kusov motocykla Jawa Boxer 500. Kardan na lavej strane, spojka vpredu,prevodovka pod motorom, sanie a vyfuk vertikálne, OHC, mokrá spojka. |
He-he , sanie zhora , na tento zlepšovák sa király potreboval dožiť 90 rokov . |
Hodnotenie: Nech žije nový kráľ! Ortodoxní aj neortodoxní transasfaltooffroadovo edvenčristi traste sa! Nastáva nová éra transasfaltovoffroadového cestovania novej generácie strojov! Traste sa cesty/necesty, hory/doliny, či Alpy, Apeniny, pobrežia teplých golfských prúdov až po Transibírsku magistrálu ! Nová éra ide po Vás |
.. si sa nadýchal niečoho zakázaného? |
raptor - ále nie Len som ostal trošku nadržaný po prečítaní tohoto testu Potom som zablúdil do garáže a - áno máš pravdu - čuchol som si trošku benzínu z malej GS a dostal som chuť na kráľa |
zatiaľ iba korunný princ lebo okrem svojej krásy zatiaľ nič neukázal |
chúďa motorka, čo jej to spravili |
Hodnotenie: urcite by to slo i bez te vody, pak by to byla uplna bomba. |
Hodnotenie: Janek: bez vody, je spalovanie u vzduchacov menej efektivne. To mas mensi vykon a vasie emisie. Slo by to aj bez vody, ale potom by GSko mohlo casom dopadnut podobne ako velky strom v europe. |
Byla by zachovana tradice, výkonu by slo taky docílit a na emise se muzeme co ? Hlavne veci kolem emisi snizuji vykon. |
xljanek: Keby mali zachovávať tradície tak by mali stále dvojventil OHV s karburátormi |
Awia: Mas pravdu ale treba Tatra udelala vzduchovy motor E5 a nikdo tomu nechtel verit. Takze kdyby chteli tak to urcite pujde. Motorka je to pekna pockam jak se osvedci a hlavne na Adventuru. Jinak nemam nic proti pokroku pokud to neni krok spet. Upravené 1 krát. Naposledy upravil xljanek (24.05.2013 17:56) |
Hodnotenie: Toto je hold buducnost. Drahe brutalne pretechnizovane motorky pre ludi, co ich na 95% vyuziju a takych co ich na 95% nevyuziju. Ale vdaka takymto motorkam a ludom co ich nepotrebuju, ale len chcu si mozme my obycajni motorkari, uzit o to lacnejsi main stream. |
Hodnotenie: Ešte tomu dať vypínateľnú automatickú prevodovku a bude to Upravené 1 krát. Naposledy upravil Astacus (24.05.2013 20:10) |
astacus to je iny rybnik a štuka menom crostourer DCT Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (24.05.2013 21:02) |
xljanek- TATRA spravila motor EURO5 takýmto štýlom:- chladenie ostalo pomocou ventilátora medzi valcami, sú tam použité nové úpravy hlav valcov, úprava výfukových ventilov pre lepšie spalovanie a pod... ako jediná na svete používa vstrekovacie mechanické čerpadlo, a celý zázrak prečo spľňa tiež EURO5 je v použití SCR systému(AdBlue) a tým sa hlavne znižujú emisie, ale to sa pokial nemýlim dá u vznetových motorov +navyše treba nádrž a pod.. |
pito1145 správne.... btw. moja téma bakalárskej a diplomovej práce už pred pár rokmi... |
Hodnotenie: Paradne je to nové GeländeStraße! Video test ste mohli okomentovať, inak super test! |
Hodnotenie: Awia, ZeON: Pekny test, posobi objektivne, ma negativa, aj pozitiva... |
Menton - vyšiel som si len tak na balkón a čo to len cítim vo vzduchu ? Od Elisabeth court sem niečo vanie. Žeby závan "motosnobariny" ? PS: hlavné je zo seba sa neposrať... PS 2 - ani ja Raptora nejako extra nebaštím, ale ešte menej mám rád nafúkancov. ( zazobaných nevynímajúc ) Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (25.05.2013 20:08) |
Hodnotenie: @Menton: Ten tvoj vseplatny protiargument, "nejazdil si, nekomentuj" uz zacina byt trochu otrepany. Ludia mozu mat svoj nazor aj bez priamych empirickych skusenosti. Kazdy hlada svoj ideal, niekto si bez ESA podvozku nevie predstavit zivot na zemi, inemu sa z toho jezia chlpy. Ludia su rozni, akceptuj to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (25.05.2013 20:36) |
Romanka: no na tvoj nos by som sa potom moc nespoliehal Nepoznas suvislosti a nebol si ucastnik konkretnych zivych diskusii, preto to moze vyznievat rozne... A mne je to v podstate jedno, pisal som to Raptorovi a on to urcite pochopi v kontexte a s nadhladom... Dufam... |
Neviem si predstaviť že by som prestavoval mapu motora napríklad v teréne. šak na "Dynamic" a nech driftuje nie ? BMW tu porobí rôzne mapy pre nemeckých dôchodcov a mi sa tu nad tým rozplývame jak je to úžasné. |
Raptor: a ty si kedy stihol fakt dlhodobo jazdit na moto s rozsirenou elektronikou ? Ked uz mas tak vyhraneny nazor. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.05.2013 0:00) |
Mňa, ako čistokrvného technického zúfalca by tiež celkom zaujímal Francúzov comment k vyššieuvedenému testu. Ak komentuje veci niekto, kto sa v nich naozaj aj vyzná a je nespochybniteľne odborne full rešpektovaný, dáva to na prvú šupu omnoho viac, ako všetky naše citové výlevy dokopy. A bonus navyše - zvyšuje to hodnotu testu. Možno by stálo za to doplniť niektoré MR testy aj o: " názor profesionála" |
... Janíčko velice pekne si obhájil tu svoju "socku" ... |
Cena začina byť nehorazna, a nezabudnime na to, že su aj servisne naklady, ktoré su nezanedbateľné. Osobne mam RT1150 so servobrzdami s integrovaným ABS. Už sa mi raz satlo, že predná sa pohádala so zadnou brzdou, poskočilo to ako koza, ale pri 37tis stále to funguje na jedničku. Hrozi ale, že prestane raz. Orava nemožná, len nahradenie novým, je to niečo extra komlikovaného v jedej kocke. Cena vysoko nad 2000 Eur. Už mi to vrtalo hlavou, lebo hodnota stroja je teraz 5500cca, a dva litre do toho vraziť, a pri životnosti motora 300 tis km to sa ti stane tak 3krát. A hopsla, niekto sa vynašiel: |
rastík neuveríš pred dvoma dňami mi pristáli na stole, ale včera som pozeral v garáži kolko by s tým bolo roboty a došiel som na to že ja to neurobím a nebol som si úplne istý či sa mi chce s týmto otravovať francúza Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.05.2013 9:37) |
Raptor: som vedel, ze moje narazky pochopis a bude okolo toho vela smiechu, to bolo cielom... Z tvojich dlhych textov som pochopil, ze si s ESA dlhodobo nejazdil a tvoje "mudrosti" su od Francuza. Len, ako to uz byva prakticky vzdy, tlmoceny nazor bez kontextu vyznieva inak, ako priamo od zdroja. Preto by bolo fakt zaujimave, keby sa k tomu vyjadril priamo Francuz. Neber to osobne, uz nerypem, jednoducho mna ako uzivatela by to tak zaujimalo. Aj napr. v teme o Ducati sa vyjadruje Minomonster a je to urcite prinos. |
@Palika: Este si asi nedozrel na clenstvo v tunajsom exkluzivnom modrobielom klube, pretoze si evidentne nepresiel svatym prijimanim, lebo inak by si vedel, ze motorky s modrobielym logom su dokonale a video co si sem zavesil je len propagandou nejakeho zavistlivca co si taku dokonalu motorku nemoze dovolit. Rozpadlo sa ti v Alpach lozisko v kardaaane? Pri 20.000 km na tachaci? Tak teraz uz mi je jasne, ze si z nas vsetkych robis prdel, chlape Lebo taky kardaaan, to ti je vec, lepsia ako nejaka usmudlana retiazka. Ze ty si si len neskontroloval pred jazdou to lozisko, ze ci ti do tych Alp vydrzi? Vies, ako kontrola pred jazdou, otvorim kardaaaan, kuknem, ze ci je vsetko OK, zmontujem a ide sa. Ja to tiez tak robim, akurat ja mam retiazku. A nahradne diely ze su drahe? Chlape, ty asi nevies, ze mozes pouzivat napr. filtre zo Skodovky, lebo za ten cas si uz mohol usetrit aj na nove servo. A mozno by si mohol skusit aj to servo skodovacke, len neviem ci take skodovky maju, teda aspon S105 ho urcite nemala. Inak, genialne riesenie spinaca brzdoveho svetla vymysleli sudruhovia z NDR. Stlacis packu, ta aktivuje elektricke servo a az servo aktivuje spinac brzdoveho svetla. No nie je to genialne? Ako vravim, chlapik v tom videu je urcite diverzant z tabora Hondy. A mozno sa len zle v skole ucil exaktne vedy |
Hodnotenie: testik fajn motorka dizajn fajn ostatne neviem nesedel som |
dreamer |
dreamer - ja teda čumím človeče kde sa toto všetko v tebe vzalo... mal som rozpísaný príspevok o Honde ktorý model a čo mal napiču ale načo by to bolo dobré... |
To si ma musis s niekym mylit, ja mam spolahlivy Jinlun 125. Inak radsej trenuj na beh okolo Tesca, v piatok to bolo presne 500dni co ti zostavaju |
mishko pozdravim no on na neho nema nie vsetci si mozu dovolit takuto motorku |
@raptor: Ale ja v tom nic osobne nevidim Nekopem za Hondu, takze ma ani nezaujima co v Honde posrali, pokial to teda neposrali prave na modeli, ktory mam v garazi. Mne je totiz jedno ake logo ma konkretna motorka na nadrzi a nemam problem zmenit znacku za ktorukolvek inu, trebars aj modrobielu. Takze v tomto nehladaj nic osobne, pretoze to tam nie je a nie je to ani ziadna kriziacka vyprava proti konkretnej znacke. Len sa bavim na jesitnosti ludstva. Najma ked sa ukaze, ze cisar je v skutocnosti nahy, tak si neviem odpustit tento malicky hriech Sorry, priatelu |
mishko - ked zacinas stracat podu pod nohami tak zacnes o mojom behu okolo Tesca? Lebo uz si to urobil druhy krat. Keby ten beh nemal byt bol by si ludovo povedane ... v riti, a bez "argumentov". |
ja som cakal na tento test |
Uz ked som cital clanok tak som vedel ze diskusia bude Raptor proti celemu svetu |
elcabra - fajn test, Troy Corser je evidentne full kompetentný testovací jazdec od 95´do 2011´ v Superbikoch ( 2x získal titul šampióna v 96´na Ducati v 2005´ na Suze a v 2008 bol druhý na Yamahe, škody, že na BMW žiadne veĺké výsledky neurobil, ale vývoj BMW ešte nebol tak ďaleko. |
95% jazdcov sa nechyta na tych par profikov, mozno aj viac. to je len o tom ukazat co ta masina zvladne, ale tahat ju tam je asi zbytocne. ale mne sa tiez pacia tieto stroje a jazdim cisto len asfalt. vyhovuje mi vysoky posed, siroke rajdy, dobra ovladatelnost, velka nadrz, plexia hlavne ten neuhladeny industrialny look, tak ako toto BMW a Triumph Explorer... |
Vypovedna hodnota videa je cisto reklamna. Takto by testovaci jazdec zajazdil na uplne kazdej moto od cinskeho pitbiku az po goldwinga, takze to nic nedokazuje o jej kvalitach. Zvlast ak tu moto pravdepodobne uz nikdy neuvidi, a nebude sa o nu musiet dlhsiu dobu starat ako jej majitel. Bezny uzivatel sa k moto za 18 tis. € bude spravat asi uplne inak, a hlavne podla toho kolko si kvôli tym 18 litrom musel odtrhnut od ust. Kvality ukaze az cas. A verim ze pri takomto style pouzivania nebude priliz dlhy pri ziadnej moto. |
bacaono: to si vystihol Ondrik... skutocne len vynimocne jazdia moto v tejto kategorii tazky teren rovno z predajne... ved staci sa pozriet aj na MR rallye, co tam jazdi, priemerny vek tak okolo 10 rokov, cize cena moto, ktora podstatne menej "boli" pri padoch... v podstate je to normalne, do kostola si tiez das nove, pekne nohavice a na kopanie studne stare, vydrate monterky.... |
kua, neserte ma! Ja chcem kymco 800vku a chcem jazdit teren. Na co by mi inak bola taka motorka. Aj ked je pravda, ze nie tak ako ujo na tom videu... |
Pride mi ze pri tejto moto ide pri testovani skor o vydrz, poruchovost, unavu materialu pri dlhodobom zatazovani, pripadne detske bolesti noveho modelu. To samozrejme ziadny takyto test neodhali, cize je si treba pockat. Ale ako zabavka pekne . |
Vladko dakujem. Vlastne som iba reagoval na scestne reci typu "Rád by som videl, koľkí z MR hustých diskusných frajerov budú dávať svojej ...." |
Dreamer, tak som sa urazil, ze dva dni som sa ami so sebou nerozprával Upravené 1 krát. Naposledy upravil Palika (28.05.2013 19:43) |
@Palika: Ty sa uz viacej radsej neruhaj clovece, lebo jediny GS klub do ktoreho teba pustia je tento |
Palika , všetko je to len ohováranie , to sa na tých popolniciach nikdy nemôže stať . |
zariadenie, ktore kreslia studenti 1. triedy sa predsa nemoze pokazit. |
Nikdy nepochopim, naco su palivove mapy motorke, ktora ma kontrolu trakcie??? |
zeze: pokiaľ viem automatiku, ktorá prepína medzi denným svietením a tlmeným svetlom je možné vypnúť. Tá automatika má kontrolku a je to vypínateľné, potom ti svieti tlmené aj cez deň. Ukazoval mi to Rado Žubor, jazdili sme ale s automatom. |
zaujimave, ze aj GS kari sa koli GSku dokazu "pohadat" |
Ja mam prevratnu novinku, palivovu mapu riadenu myslienkami. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163103 | Včera: 170842