Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 703 [Novinky - Predstavujeme]
Triumph ide na rok 2026 zostra – prináša nový Tiger Sport 800 Tour, športovo-cestovný bajk, ktorý kombinuje poriadny výkon, poriadnu výbavu a stále veľmi príjemnú cenovku. Proste moto pre tých, čo chcú žrať kilometre vo veľkom štýle.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026
Tiger Sport 800 Tour stavia na overenom Tigri 800, no teraz prichádza s parádnym turistickým balíkom už v základe:
Tour dostal aj poriadnu porciu praktickej výbavy:
Triumph to zasa trafil dizajnovo. Dostupné sú dve nové farby:
Všetko pekne farebne doladené s kuframi aj topboxom – prémiový look od hlavy po pätu.
Pod nádržou stále bije overené srdce – 800 cm³ trojvalec:
Odozva na plyn? Rýchla. Zvuk? Typický triumphácky trojvalec.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Triumph |
| Model: | Tiger Sport 800 Tour |
| Rok: | 2026 |
| Novinka: | NOVINKA 2026 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový trojvalec (4T) |
| Objem: | 798 ccm |
| Max. výkon: | 115.1 k (84.6 kW) / 10750 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 84 Nm / 8500 ot. |
| Kompresný pomer: | 13.2 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 78.0 x 55.7 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dva kotúče, 4-piestikové strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
| Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 232 kg |
| Výška sedla: | 835 mm |
| Rázvor: | 1422 mm |
| Dĺžka: | 2182 mm |
| Šírka: | 915 mm |
| Výška: | 1386 mm |
| Objem nádrže: | 18.6 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 4.7 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 296 km |
| Servisný interval: | 16 000 km / 12 mesiacov |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii |
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | Showa USD a tlmič nastaviteľný, hlavný stojan, chrániče rúk, pohodlné sedlo, 3 kufre |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | EURO 5+ |
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 159142 | Včera: 130855