Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.07.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7734 [Novinky - Oznam]
Po silnej ofenzíve retro modelov už aj Kawasaki potrebovala niečo "staronové" ako soľ. A čo iné reinkarnovať, ako legendárnu Z1?
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
Presne tak, veď z pôvodnej Z1 mávalo mokré sny veľa motorkárov!
23.11.2001 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 19176 [História]
Keď Honda koncom roku 1968 predstavila a uviedla na trh svoj neskôr legendárny model CB750 Seven Fifty rozhodli sa konštruktéri konkurenčnej firmy Kawasaki prepracovať rozbehnutý projekt štvorvalcového radového motora, ktorý mal byť pôvodne sedemstopaťdesiatkou, na deväťstovku.
Dnes má pre ňu Kawasaki vhodný základ v podobe novej Z900 - stačilo tak upraviť tvar nádrže, plasty, pridať guľaté svetlo, všetko to hodiť do pôvodných farieb a grafiky a šup šup na trh! Ďalší viditeľný rozdiel je aj v blokoch motora, RS by mala dostať nové, s malým náznakom rebrovania, ktoré do celkového štýlu zapadnú určite viac ako "industriálne" z aktuálnej Z900.
O podobnom modeli sa špekalo už dlhší čas, ale istý japonský magazín, z ktorého pochádza aj fotka, prišiel so správou, že Z900RS má byť predstavená už na najbližšej výstave EICMA v Miláne v novembri tohto roka. To je vynikajúca správa, pretože Kawasaki po ukončení výroby W800 vlastne nemala v ponuke žiadny retro model. A to je v dnešnej dobe skôr mínus.
My v redakcii máme takéto retro modely v obľube, a tak sa nevieme dočkať ďalších infošiek o novej Z900RS.
Pridané: 06.07.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 221897 | Včera: 112797