Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8090 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki po rokoch znovu prináša krásny retro model W800 - tentoraz s mnohými zmenami. Okrem toho predstavili nový Versys 1000, naháč Z400 a Ninju H2 SX SE+
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Jeden z najdôležitejších modelov rodiny Kawasaki sa vracia s dvomi novými verziami. Navrátivšie sa W-čko má Euro4 a množstvo stylingových, technických a praktických zmien, z ktorých mnohé sú najprv ťažko zistiteľné. Zdieľajúc úplne nový podvozok, každý stroj má výkonné nové brzdy - vrátane zadnej kotúčovej prvýkrát na W - rovnako ako ABS, a LED osvetlenie.
Uznávaný cestovateľ Versys 1000 prichádza do roku 2019 s radikálnou modernizáciou. Motor inovovaného stroja teraz využíva elektronické škrtiace ventily, ktoré umožňujú zabudovanie funkcie tempomatu a nové možnosti riadenie motora a podvozku.
KIBS, komfortné zavesenie, dvojité LED svetlá, ABS, radiálne brzdiče, TFT display, elektronický podvozok, klzná spojka, quick shifter, to všetko definuje tento motocykel. Vďaka Kawasaki Rideology App je možné prepojenie motocykla so smartfónom. Jazdec môže sledovať jazdné záznamy, servisné intervaly a mnoho ďalších položiek a funkcií(telefonáty, emaily) a tiež môže nastavovať niektoré funkcie motocykla.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1000 |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1043 ccm |
Max. výkon: | 120.0 k (88.2 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 102 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.3 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 56 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 152 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 253 kg |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2270 mm |
Šírka: | 895 mm |
Výška: | 1400 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 286 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 04/2019 štandard: od 12 995,- EUR SE verzia: od 16 395,- EUR |
Kawasaki rozširuje svoju ponuku v strednej kategórii o nový stroj. Vytvorený s jedinečnou filozofiou dizajnu značky Sugomi je model Z400 poháňaný paralelným dvojvalcom 399 cm3 s klznou spojkou. Vychádzajúc z povesti odchádzajúceho Z300 je nový Z400 ľahší a silnejší ako jeho predchodca.
Predný LED svetlomet nového Z400 svieti ako maják a zdieľa rovnaký príťažlivý a zlovestný pohľad, ktorý je charakteristický pre celý rad motocyklov Z od nového modelu Z125 po silný Z1000R.
Pre rok 2019 dostane stroj najnovší brzdový systém Brembo Stylema, ktorý sa vyznačuje nižšímii konzistentnejšími prevádzkovými teplotami a lepším pocitom na brzdovej páke. Naviac, Ninja H2 SX SE + má karosériu ošetrenú novou vysoko odolnou farbou Kawasaki, ktorá umožňuje väčšiu odolnosť voči poškrabaniu vďaka vrstve farby, ktorá sa dokáže sama "obnovovať".
Pridaním funkcie spájania smartfónov a prístrojovky zobrazuje farebný panel TFT od spoločnosti Kawasaki rad funkcií, ako je náklon, indikátor zvyšovania výkonu kompresora, priemerná spotreba paliva a praktický úsporný indikátor jazdy.
Pridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 241302 | Včera: 214964