Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 641 [Novinky - Predstavujeme]
Spadá do kategórie A2, je offroadovo zdatné a navyše aj dostupné - a finálny stroj bude vraj veľmi podobný konceptu. S 1000 RR aj S 1000 R majú o niečo lepší hardvér aj elektroniku, obe prichádzajú aj vo verzii M.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
F 450 GS ako úplne nový model bude zapadať medzi BMW G 310 a F 800/900. Prioritou pre vývojárov bol jazdecký pôžitok na ceste aj mimo nej. Dizajn je absolútne jasne géeskový.
Radový dvojvalec je zároveň úplne nový od podlahy, pričom má iné poradie zapaľovania - BMW nešpecifikovalo aké, ale prívlastok "never-before-used" z tlačovej správy znie zaujímavo. Má 35 kW, resp. 48 koní, a sľubuje hutný záťah už od nízkych otáčok. Agregát má veľmi kompaktné rozmery a výborný pomer objemu a výkonu.
Predná obrátená vidlica je plne nastaviteľná, zadný tlmič má nastaviteľné pravdepodobne iba predpätie. Kolesá (19-palcové predné a 17-palcové zadné) je možné mať odlievané alebo vypletané. Elektronika má náklonovú citlivosť, jazdné režimy sú jednoducho upraviteľné cez farebnú 6,5-palcovú TFT prístrojovku.
Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114962 | Včera: 158648