Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

BMW inovuje roadstre S 1000 R a G 310 R pre 2021

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 03.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 1692 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

S 1000 R je ľahší, so sviežim dizajnom, EURO5 motorom, odľahčenou prevodovkou, vylepšenou elektronikou či rámom "Flex Frame". 310 spĺňa EURO5 bez straty výkonu, má elektronický plyn a svieži dizajn.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S1000R 2021: Najviac rozpoznateľná je zmena dizajnu s novým jednodielnym predným svetlometom a prišla tak o svoj typický "škuľavý" predok.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

Motor už spĺňa EURO5 a to bez toho aby stratil niečo zo svojho výkonu. Nájdeme tu teda 165 k pri 11 000 ot. a 114 Nm pri 9 250 ot. pri skvelej hmotnosti len 199 kg. Prepracovaná bola aj prevodovka, stupne 4, 5 a 6 a tiež nová assist a anti-hop spojka. Novinkou je voliteľný systém MSR, ktorý zabraňuje šmyku zadného kolesa pri prudkom podraďovaní. Samozrejmosťou sú jazdné režimy, náklonové ABS, trakčná kontrola, komplet LED osvetlenie, 6.5 palcová TFT prístrojovka a voliteľné Pro režimy, či svietenie do zákrut.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

Čo sa týka rámu hlavný cieľ bolo znižovanie hmotnosti. Rám a kyvka je teraz priamo odvodený z modelu RR a je aj užší v mieste sedla.

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021
BMW S 1000 R 2021

BMW G 310 R 2021:

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

Aj 310-ka dostáva povinnú EURO 5 bez zmeny výkonových charakteristík: 34 koní a 28 Nm. Nájdeme tu po novom elektronický plyn a vďaka tomu aj systém automatického zvyšovania voľnobehu pri rozbehu. Nová je aj assist anti-hop spojka.

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

O osvetlenie sa stará už kompletné osvetlenie z LED a to vrátane smeroviek. Vhod prídu aj aj nastaviteľné páčky spojky aj brzdy hlavne pre jazdcov s menšími rukami. Pekným detailom je aj farebná úprava krytov motora, držaka stupačiek a zadných držadiel farbou Titanium Grey Metallic.

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021
BMW G 310 R 2021

Foto:
 BMW S1000R 2021 BMW G 310 R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:BMWBMW
Model:S1000RG 310 R
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:NaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:999 ccm313 ccm
Max. výkon:164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot.34.0 k (25.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:114 Nm / 9250 ot.28 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:12.5:110.9:1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 49.7 mm80.0 x 62.1 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 48 mmvstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm140 mm
Zdvih vzadu:117 mm131 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestikovájedno kotúčová 4-piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm300 mm
Pneu vpredu:120/70 R17110/70 R 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm240 mm
Pneu vzadu:190/55 R17150/60 R 17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:199 kg158.5 kg
Výška sedla:830 mm785 mm
Rázvor:1450 mm1374 mm
Dĺžka:2090 mm2005 mm
Šírka:812 mm849 mm
Objem nádrže:16.5 l11 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:143 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.2 s
Spotreba paliva:6.2 l/100km3.33 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 199 kmcca 247 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatok
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:za príplatok
Zákrutové svietenie:za príplatok
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:za príplatok
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2018: 13 650 eurCena 10/2018: 4 950 eur

Pridané: 03.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2021 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 64872 | Včera: 221031