Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 484 [Novinky - Predstavujeme]
Pred rokom ako koncept, teraz už v sériovej podobe, obľúbené cestovné enduro 800MT dostalo verziu zameranú do náročnejšieho terénu 800MT-X.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Foto: CFMOTO.press a @rustymoto91
CFMOTO 800MT-X 2025: To najpodstatnejšie je teda podvozok, kde nájdeme solídne vyzerajúcu USD vidlicu s priemerom klzákov 48mm a samozrejme kolesá 21 a 18 palcov. Zdvihy 230/220 mm tiež sľubujú slušnú zábavu v teréne.
Bike pôsobí štíhlym dojmom aj keď má pomerne veľkú nádrž ktorá pojme 22.5 l paliva. Nádrž je umiestnená dole podobne ako na KTM 890 Adventure. Komu by nebolo dosť tak sú k dispozícii aj zadné doplnkové nádrže s objemom 8l. Plne natankovaná mašina bude vážiť 220 kg.
Elektronická výbava je tiež pomerne zaujímavá, náklonovo citlivé ABS aj trakčná kontrola (Bosch), veľká vertikálne orientovaná TFT prístrojovka s konektivitou a možnosťou navigovania.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | CFMOTO |
Model: | 800MT-X |
Rok: | 2025 |
Novinka: | NOVINKA 2025 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 799 ccm |
Max. výkon: | 91.1 k (67.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 86 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 220 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1530 mm |
Dĺžka: | 2288 mm |
Šírka: | 945 mm |
Výška: | 1426 mm |
Svetlá výška: | 240 mm |
Objem nádrže: | 22.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.8 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 351 km |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii 7 palcová |
Iná výbava: | Plne stavitelný KYB 48mm USD |
Poznámka: | |
Poznámka: | Brzdy J.Juan, T-Box - komunikační jednotka za príplatok EURO 5+ |
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 216546 | Včera: 206318