Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (53)  [Verzia pre tlač] Tlač

Novinky Yamaha 2018 - obľúbené modely inovované, enduro Ténéré 700 stále ako prototyp

 Zdieľať

Pridané: 06.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 14081 [Novinky - Predstavujeme]

Áno, ten chutný koncept endura s názvom T7, ktorý na nás Yamaha vybalila pred rokom, ešte stále zostáva iba prototypom. Viacero modelov dostalo bohatšie verzie, iné zas prešli ľahkou modernizáciou. Máme aj bližšie údaje trojkolky Niken.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:

Yamaha pre rok 2018

Ténéré 700 World Raid 2018

Keďže ohlasy na minuloročný koncept T7 boli obrovské, Yamaha pre budúci rok pripravila pojazdné prototypy, ktoré vezme na turné po viacerých kontinentoch. Tam sa k nim dostanú fanúšikovia úplne blízko, vďaka čomu Yamaha dostane ešte bližšie a presnejšie pripomienky.

Tlačová správa prezrádza, že agregátom je radový dvojvalec z MT-07, ale "specially developed version", čiže v špeciálnej verzii. Kapoty a blatník sú karbónové, ale inak je z obrázkov jasný posun k sériovejšej podobe.

Yamaha TENERE 700 Prototype 2018
Yamaha TENERE 700 Prototype 2018

Yamaha TENERE 700 Prototype 2018
Yamaha TENERE 700 Prototype 2018

Video: Yamaha Ténéré 700 World Raid Prototyp 2018

XT1200ZE Super Ténéré Raid Edition 2018

Osvedčené veľké cestovné enduro Super Ténéré teraz prichádza v plnej verzii Raid Edition. Od základu sa odlišuje bočnými hliníkovými 37-litrovými kuframi, vyšším plexi a deflektormi, hliníkovou ochranou motora, karbónovými krytmi v bočných kapotách a hmlovakmi.

Ostatné veci zostávajú rovnaké ako na doterajšom modeli - kardan, elektronicky nastaviteľný podvozok, trakčná kontrola, tempomat, nastaviteľné sedlo a podobne.

Yamaha SuperTenere Raid Edition 2018
Yamaha SuperTenere Raid Edition 2018

Modernizovaná MT-07

Obľúbená MT-07 má popri mierne upravenom dizajne aj nové sedlo, športovejšie naladenú prednú vidlicu a možnosť nastavenia odskoku na zadnom tlmiči.

Yamaha MT-07 2018
Yamaha MT-07 2018

Yamaha MT-07 2018
Yamaha MT-07 2018

MT-09 SP

Podobne ako MT-10 SP (sport performance), aj MT-09 má v tejto verzii lepšie komponenty a vychytané detaily. Predná vidlica je plne nastaviteľná, vzadu pracuje tlmič značky Öhlins, ku ktorému Yamaha ponúka v rámci originálneho príslušenstva na výber z viacerých pružín. Ku modrým kolesám pekne ladí modré prešívanie sedla, k striebornej farbe zas čierne riadidlá a páčky.

Yamaha MT-09 SP 2018
Yamaha MT-09 SP 2018

Modernizovaný Tracer 900, aj v plnej verzii GT

Už dlhšie sa šepkalo, že GT verzia modelu Tracer 900 je na spadnutie. Aj základ prešiel ľahkým refrešom - väčšie predné plexi, nová kyvka, užšie riadidlá a menšie deflektory, upravené obe sedlá a spolujazdcove madlá.

Verzia GT potom logicky prináša to, čo tieto dve písmená znamenajú - gran turismo - bočné 22-litrové kufre, farebnú TFT prístrojovku, širšie nastaviteľné odpruženie, rýchloradenie, tempomat a vyhrievané rukoväte.

Yamaha Tracer 900 GT 2018
Yamaha Tracer 900 GT 2018

Yamaha Tracer 900 GT 2018
Yamaha Tracer 900 GT 2018

Yamaha Tracer 900 GT 2018
Yamaha Tracer 900 GT 2018
Yamaha Tracer 900 2018
Yamaha Tracer 900 2018

Trojkolka Niken

O tomto exotickom vozidle sme už písali, pretože oficiálne bolo predstavené už na výstave v Tokiu. Vtedy však ešte neboli známe technické detaily; tie už teraz máme v rukách:

Yamaha Niken
Yamaha Niken

Yamaha Niken
Yamaha Niken

Video: Triumph Tiger 800 XC & XR a Tiger 1200 XC & XR 2018

Foto:
 Yamaha Niken 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Yamaha
Model:Niken
Rok:2018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Trojkolka
Motor:
Typ motora:radový trojvalec
Objem:847 ccm
Max. výkon:115.1 k (84.6 kW) / 10000 ot.
Max. krútiaci moment:87.5 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:11.5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:78 x 59.1 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:110 mm
Zdvih vzadu:125 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:298 mm
Pneu vpredu:120/70R15
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:282 mm
Pneu vzadu:190/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:263 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1510 mm
Šírka:885 mm
Objem nádrže:18 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2018: cca 14 990 eur

Pridané: 06.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (53)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 202136 | Včera: 129410