Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 11111 [Novinky - Predstavujeme]
O novej YZF-R6 sa už vedelo, avšak až teraz si ju verejnosť mohla pozrieť na vlastné oči. Pri tejto príležitosti Yamaha predstavila aj jej ostrú racingovú verziu, plus veľmi sexi enduro T7. Inováciou prešiel aj známy TMax, a XSR900 dostala ďalšiu verziu po názvom Abarth.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Koncept stredného endurka využíva známy yamahácky 700-kubíkový dvojvalec, ale všetko ostatné je v podstaté nové. Na vývoji sa okrem interných inžinierov podieľali aj ľudia z Yamaha Rallye tímu vo Francúzsku, pričom dizajn mali na starosti Taliani a holandská firma GK Design. S dôrazom na svoju úspešnú históriu v rally Yamaha pripomína, že tento koncept je plne funkčný a perfektne vyvážený na použitie na ceste a aj mimo nej. Má byť odrazovým mostíkom pre budúce adventure modely z dielne Yamaha.
T7 má hliníkovú nádrž, karbónové kapoty aj ochranu motora, Akrapovič, štyri predné LED svetlá, a podvozok KYB. Na ceste by sme sériový model mali vidieť v roku 2018.
Známy TMax prichádza s novým, ostrejším dizajnom, pod ktorým zostal osvedčený 530-kubíkový dvojvalec. Medzi ním a jazdcom však pribudla jedna elektronická vychytávka, a to elektronicky ovládaná škrtiaca klapka, ktorá optimalizuje reakciu na pridanie plynu. Ďalšie zmeny spočívajú v použití novej TFT prístrojovky medzi budíkmi, trakčnej kontroly, či v najvyššej výbavovej verzii DX dokonca tempomatu, voľby výkonových režimov motora a elektricky nastaviteľného predného plexiskla.
Táto verzia modelu XSR900 je priamym útokom na srdcia Talianov - Yamaha ju totiž pripravila v spolupráci s touto známou talianskou tuningovou spoločnosťou, a navyše pôjde o limitovanú edíciu v sérii 695 kusov. Od štandardu sa líši samozrejme dizajnom, lakovaním a použitými komponentami, pričom celok pôsobí takpovediac retro a moderne zároveň.
Pohonná jednotka zostala oproti základu bez zmeny, je ňou teda radový trojvalec s objemom 850 kubíkov. Prvé kusy XSR900 Abarth budú u dealerov k dispozícii v príli budúceho roka.
O základnej verzii YZF-R6 sme už písali. Na dotyk k ľuďom však prišla až teraz, a spolu s ňou aj ostrá racingová verzia s nadupanými komponentami - za všetky spomeniem Öhlins podvozok, racingové stupačky, quickshifter, Akrapovič, chrániče páčok, rukoväte Domino, športové nastaviteľné páčky, a podobne.
15.10.2016 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13662 [Novinky - Predstavujeme]
Včera podvečer Yamaha odhalila nasledovníka jedného zo svojich najúspešnejších modelov. Predstavujeme 600 kubíkový superšport YZF-R6 2017.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155772 | Včera: 212814