Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

A

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2016 - Yamaha predstavila krásny koncept endura T7, inovovaný TMax, racingovú verziu R6 a ďalšiu retro verziu modelu XSR900

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer
Čitatelia: 6401 [Novinky - Predstavujeme]

O novej YZF-R6 sa už vedelo, avšak až teraz si ju verejnosť mohla pozrieť na vlastné oči. Pri tejto príležitosti Yamaha predstavila aj jej ostrú racingovú verziu, plus veľmi sexi enduro T7. Inováciou prešiel aj známy TMax, a XSR900 dostala ďalšiu verziu po názvom Abarth.

Koncept endura T7

Koncept stredného endurka využíva známy yamahácky 700-kubíkový dvojvalec, ale všetko ostatné je v podstaté nové. Na vývoji sa okrem interných inžinierov podieľali aj ľudia z Yamaha Rallye tímu vo Francúzsku, pričom dizajn mali na starosti Taliani a holandská firma GK Design. S dôrazom na svoju úspešnú históriu v rally Yamaha pripomína, že tento koncept je plne funkčný a perfektne vyvážený na použitie na ceste a aj mimo nej. Má byť odrazovým mostíkom pre budúce adventure modely z dielne Yamaha.

T7 má hliníkovú nádrž, karbónové kapoty aj ochranu motora, Akrapovič, štyri predné LED svetlá, a podvozok KYB. Na ceste by sme sériový model mali vidieť v roku 2018.

EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7
EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7

EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7
EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7
EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7
EICMA 2017 - Yamaha, koncept endura T7

Video: Yamaha T7 concept 2017

TMax

Známy TMax prichádza s novým, ostrejším dizajnom, pod ktorým zostal osvedčený 530-kubíkový dvojvalec. Medzi ním a jazdcom však pribudla jedna elektronická vychytávka, a to elektronicky ovládaná škrtiaca klapka, ktorá optimalizuje reakciu na pridanie plynu. Ďalšie zmeny spočívajú v použití novej TFT prístrojovky medzi budíkmi, trakčnej kontroly, či v najvyššej výbavovej verzii DX dokonca tempomatu, voľby výkonových režimov motora a elektricky nastaviteľného predného plexiskla.

EICMA 2017 - Yamaha TMax
EICMA 2017 - Yamaha TMax

EICMA 2017 - Yamaha TMax
EICMA 2017 - Yamaha TMax
EICMA 2017 - Yamaha TMax
EICMA 2017 - Yamaha TMax

Video: Nový Yamaha T-MAX 2017

XSR900 Abarth

Táto verzia modelu XSR900 je priamym útokom na srdcia Talianov - Yamaha ju totiž pripravila v spolupráci s touto známou talianskou tuningovou spoločnosťou, a navyše pôjde o limitovanú edíciu v sérii 695 kusov. Od štandardu sa líši samozrejme dizajnom, lakovaním a použitými komponentami, pričom celok pôsobí takpovediac retro a moderne zároveň.

Pohonná jednotka zostala oproti základu bez zmeny, je ňou teda radový trojvalec s objemom 850 kubíkov. Prvé kusy XSR900 Abarth budú u dealerov k dispozícii v príli budúceho roka.

EICMA 2017 - Yamaha XSR900 Abarth
EICMA 2017 - Yamaha XSR900 Abarth

Video: Yamaha XSR900 Abarth 2017

YZF-R6 Race Ready

O základnej verzii YZF-R6 sme už písali. Na dotyk k ľuďom však prišla až teraz, a spolu s ňou aj ostrá racingová verzia s nadupanými komponentami - za všetky spomeniem Öhlins podvozok, racingové stupačky, quickshifter, Akrapovič, chrániče páčok, rukoväte Domino, športové nastaviteľné páčky, a podobne.

EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready
EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready

EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready
EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready
EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready
EICMA 2017 - Yamaha YZF-R6 Race Ready

Pozri tiež:

15.10.2016 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6223 [Novinky - Predstavujeme]

-

Yamaha YZF-R6 2017 odhalená

Včera podvečer Yamaha odhalila nasledovníka jedného zo svojich najúspešnejších modelov. Predstavujeme 600 kubíkový superšport YZF-R6 2017.

 

Pridané: 08.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

 

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

ktm-side-12-2017

Adamoto KTM

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2017 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72497 | Včera: 172230