Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

KTM

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2016 - Honda predstavila nezvyčajný enduroskúter X-ADV, štandardného Firebladea, sériovú CRF 250 Rally v dakarskom štýle, plus niekoľko ďalších inovácií

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer
Čitatelia: 8191 [Novinky - Predstavujeme]

Očakávaný skúter určený do terénu je naozaj realitou a známa "civilná" CRF 250 bude odteraz k dispozícii aj vo veľmi peknej dizajnovej verzii Rally, inšpirovanej dakarským špeciálom. Honda ukázala aj základnú verziu CBR1000RR Fireblade a mierne inovované SH125, Forzu 125, či novú farbu na Africe Twin.

Honda X-ADV

dávnejšie sa šepkalo, že Honda spojí skúter a enduro, teraz je to potvrdené - stojí na základe známej koncepcie z modelového radu NC, resp. Integry, samozrejme aj s rovnakým motorom, teda radovým dvojvalcom s objemom 745 cm3. Výkon je v X-ADV nastavený na 40,3 kW, krútiak 68 Nm pri nizučkých 4750 otáčkach. Kolesá sú vypletané; vpredu 17-palcové, vzadu 15. Samozrejmosťou je známa dvojspojková prevodovka DCT a full LED osvetlenie.

Nezvyčajnou vecou je pomerne veľká LCD prístrojovka, a na skútroch nevídané široké kónické riadidlá.

Honda X-ADV 2017
Honda X-ADV 2017

Honda X-ADV 2017
Honda X-ADV 2017

Honda CBR1000RR Fireblade

Aj o Fireblade sme už písali, ibaže o ostrej a monopostovej verzii SP/SP2. Honda teraz v Miláne predstavila základnú, "civilnú" verziu, ktorá je logicky chudobnejšia o niektoré komponenty. Základné zmeny oproti predchádzajúcej verzii sú však jasné - "Fároš" schudol 15 kg a pribudlo mu 8 kW v motore. Dôležitou súčasťou štandardnej verzie zostáva elektronika, teda trakčná kontrola, ABS, mapy motora a niektoré technológie z MotoGP.

Honda CBR1000RR Fireblade 2017
Honda CBR1000RR Fireblade 2017

Honda CRF250 Rally

So základom v "civilnej" CRF 250 L je táto verzia Rally len viac-menej dizajnovou úpravou, avšak treba povedať, že veľmi peknou a dnes aj žiadanou. Vychádza zo známeho dakarského špeciálu CRF 450 Rally, a oproti základu naviac ponúka ochranný kryt motora a rukovätí, vyššie plexi, lepšiu ochranu pred počasím vďaka väčším plastom, a napríklad aj asymetrický dvojitý predný svetlomet.

Honda CRF250 Rally 2017
Honda CRF250 Rally 2017

Honda CRF250 Rally 2017
Honda CRF250 Rally 2017
Honda CRF250 Rally 2017
Honda CRF250 Rally 2017

Honda CBR650F/CB650F


Tieto obľúbené strednotriedové modely dostali 3 kW výkonu navyše, prednú vidlicu Showa Dual Bending Valve, upravené predné strmene Nissin, a mierne pozmenenú grafiku a lakovanie.

Honda CBR650F 2017
Honda CBR650F 2017

Honda CB650F 2017
Honda CB650F 2017

SH125 a Forza 125

Známe skútre budú odteraz ešte praktickejšie, pretože dostali bezkľúčové ovládanie Honda Smart Key. Rovnaké je v SH300, ktoré sme už testovali. SH125 dostalo po svojom väčšom súrodencovi aj plné LED osvetlenie. Zadné pruženie na Forze navyše prešlo menšou revíziou, predkolenné odkladacie priestory na SH125 sú o niečo väčšie.

Honda SH150i 2017
Honda SH150i 2017

Nová farba na Africe Twin a menšie zmeny na Crossrunneri

Nekonečne diskutovaná a preberaná Africa Twin dostala novú farebnú variantu, a to oveľa elegantnejšiu než sme boli doteraz zvyknutí: sýtu červenú bez športovej grafiky. Menej známy Crossrunner s charizmatickým V4 motorom dostal v rámci inovácie nastaviteľné predné plexi a 12V zásuvku.

Honda CRF1000L Africa Twin 2017
Honda CRF1000L Africa Twin 2017

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Herghott Fischer pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo: Africa Twin Tunisia Adventure:

» 20.11.2017 19:59:

Sme asi 20km pred Ksar Ghilane. Cesta bola fajnova. Prvých 40km po pevnosť po pieskových pistach sme dali bez prestávky. Motorky sice plávajú ako o život ale keď dáš kraula a otvoríš plyn aspoň na 70kmh+ tak to ide. Za Cafe pri majáku sa cez pistu začali prelievať duny. A tak sme zistili, ze cez duny lepšie ako po piste, i začala sranda ;-) Smiešne to bolo i obsahu našich kufrov ;-) O tom ale neskôr. Miestami sme sa nechali uniesť dunami a vybehli ďaleko mimo pistu. Z najvyššej duny, pekný výhľad. I tak nás napadlo, že by nam bolo skoda späť v Ksar Ghilane. Asi 20km pred oázou sme vybehli na najvyššiu dunu na okolí a rozbili bivak. (I otvorili plechovku plnú slunka ;-)) Tak sme otvorili kufre, Ferimu prdlo pivo čo si viezol z rodnej hrudy a mne fľaša vody zaliala tele objektiv a roztrhnuty Vifon a vysypaný šumivý multivitamin ;-) A tak sušime veci po kriakoch ;-) Feri sem tam blúdi po púšti a hľadá škorpióny a hady, ale zatiaľ ponáhľal len ťavy... Vychutnávame si noc v tisíc hviezdičkovom hoteli pod Saharskym nebom. Afriky plávajú na jednotku s hviezdičkou a to i nabalené. Dnes 270 km z toho 80 asfalt, celkovo 1153km.

20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure

» Sleduj NAŽIVO

 

Galéria ku článku:

Kawasaki Z650 2017

Get Adobe Flash player

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2017 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47078 | Včera: 184310