Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 11704 [Novinky - Predstavujeme]
Očakávaný skúter určený do terénu je naozaj realitou a známa "civilná" CRF 250 bude odteraz k dispozícii aj vo veľmi peknej dizajnovej verzii Rally, inšpirovanej dakarským špeciálom. Honda ukázala aj základnú verziu CBR1000RR Fireblade a mierne inovované SH125, Forzu 125, či novú farbu na Africe Twin.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Nezvyčajnou vecou je pomerne veľká LCD prístrojovka, a na skútroch nevídané široké kónické riadidlá.
Aj o Fireblade sme už písali, ibaže o ostrej a monopostovej verzii SP/SP2. Honda teraz v Miláne predstavila základnú, "civilnú" verziu, ktorá je logicky chudobnejšia o niektoré komponenty. Základné zmeny oproti predchádzajúcej verzii sú však jasné - "Fároš" schudol 15 kg a pribudlo mu 8 kW v motore. Dôležitou súčasťou štandardnej verzie zostáva elektronika, teda trakčná kontrola, ABS, mapy motora a niektoré technológie z MotoGP.
So základom v "civilnej" CRF 250 L je táto verzia Rally len viac-menej dizajnovou úpravou, avšak treba povedať, že veľmi peknou a dnes aj žiadanou. Vychádza zo známeho dakarského špeciálu CRF 450 Rally, a oproti základu naviac ponúka ochranný kryt motora a rukovätí, vyššie plexi, lepšiu ochranu pred počasím vďaka väčším plastom, a napríklad aj asymetrický dvojitý predný svetlomet.
Tieto obľúbené strednotriedové modely dostali 3 kW výkonu navyše, prednú vidlicu Showa Dual Bending Valve, upravené predné strmene Nissin, a mierne pozmenenú grafiku a lakovanie.
Známe skútre budú odteraz ešte praktickejšie, pretože dostali bezkľúčové ovládanie Honda Smart Key. Rovnaké je v SH300, ktoré sme už testovali. SH125 dostalo po svojom väčšom súrodencovi aj plné LED osvetlenie. Zadné pruženie na Forze navyše prešlo menšou revíziou, predkolenné odkladacie priestory na SH125 sú o niečo väčšie.
Nekonečne diskutovaná a preberaná Africa Twin dostala novú farebnú variantu, a to oveľa elegantnejšiu než sme boli doteraz zvyknutí: sýtu červenú bez športovej grafiky. Menej známy Crossrunner s charizmatickým V4 motorom dostal v rámci inovácie nastaviteľné predné plexi a 12V zásuvku.
Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67816 | Včera: 186314