Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 16269 [Novinky - Predstavujeme]
Suzuki v Miláne prináša malorážky s 250-kubíkovým motorom, a to rovno v prevedení superšportu a aj cestovného endura.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Podobne ako najmenšia 125-ka od Suzuki, aj nová 250-tka je inšpirovaná vlajkovou loďou GSX-R 1000. O pohon sa stará nový radový dvojvalec 248 ccm, s výkonom 25 koní pri 8000 otáčkach a krútiakom 23,4 Nm pri 6500 otáčkach. Zaujímavá voľba, keď zvážime, že konkurencia má 300 kubíkov a takmer 40 koní. V Suzuki sa zamerali asi viac na jednoduchosť obsluhy a nízku spotrebu, pretože GSX250R má na 15-litrovú nádrž prejsť až 480 km. Dostupné by mali byť dve verzie: s a bez systému ABS.
Suzuki doplnila liter a 650-tkový V-Strom o najmenšieho brata. Motor pochádza z GSX250R, ale dizajn a zameranie si prebral od väčších bratov. Zaujme okrúhle predné svetlo, nechýba nosič batožiny a bočných kufrov. Podvozok je od značky KYB, brzdy rovnaké ako na GSX250R, a rovnako aj "len" 17-palcové kolesá. V sérii nájdeme Bosch ABS 10.
Suzuki predstavuje aj nového Burgmana s novým výkonnejším Euro4 motorom, elegantnejším dizajnom a množstvom vylepšení.
Po malom superšporte GSX-R125 prichádza Suzuki aj s "vyzlečenou" sestrou GSX-S 125 s pomerne nezvyčajným tvarom predného svetla.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | GSX250R | V-Strom 250 |
Rok: | 2017 | 2017 |
Novinka: | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 |
Kategória: | Superšport | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 248 ccm | 248 ccm |
Max. výkon: | 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. | 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 23.4 Nm / 6500 ot. | 23.4 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11,5:1 | 11,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 53,5 x 55,2 | 53,5 x 55,2 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (2V) | SOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Brzdy vpredu: | kotúčová | jednokotúčová |
Pneu vpredu: | 110/80-17M/C 57H | 110/80-17M/C 57H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 140/70-17M/C 66H | 140/70-17M/C 66H |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 181 kg | 188 kg |
Výška sedla: | 790 mm | 800 mm |
Rázvor: | 1430 mm | 1425 mm |
Dĺžka: | 2085 mm | 2150 mm |
Šírka: | 740 mm | 790 mm |
Výška: | 1110 mm | 1295 mm |
Svetlá výška: | 160 mm | |
Objem nádrže: | 15 l | 17.3 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 370 km | |
Servisný interval: | 5000km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | za príplatok | áno, v sérii |
Iná výbava: | podvozok KYB | podvozok KYB, 12 V zásuvka |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Zabudované nosiče bočných kufrov Cena 9/2017: 5 290 eur |
Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101109 | Včera: 166064