Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10905 [Novinky - Predstavujeme]
V káteemkovom stánku v Miláne sa všetko točilo iba okolo Dukeov - inovácií, ale aj načrtnutia budúcnosti.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
Duke pre mladých s vodičákom A2 sa dočkal vylepšení. Dizajnovo jednoznačný posun smerom k väčším bratom, nové predné LED svetlo, TFT farebná prístrojovka, ktorá mení farbu podľa otáčok motora, a prepracované sedlo jazdca i spolujazdca.
Motor má pri Euro4 rovnaký výkon (44 k (32 kW) pri 9000 ot.), ale menej emisií a menšiu spotrebu. Brzdová a spojková páčka sú teraz nastaviteľné, predný kotúč je väčší, 320-mm oproti 300 u predchodcu. V sérii je antihop spojka aj elektronický plyn.
V Miláne sme sa ešte nedočkali nového biku s radovým motorom, o ktorom už dávnejšie ušli informácie a špionážne fotky: Špionážna fotografia: KTM Duke 890. Namiesto toho továreň ukázala prototyp nového modelu.
Nový motor nesie označenie LC8c - písmeno C znamená Compact. Ide o ideu spojiť výhody vidlicového dvojvalca LC8 s kompaktnosťou jednovalca. Výsledkom je prototyp Duka niekde v strede medzi 690 a 1290.
Super Duke R dostal ešte výraznejšie a extravagantnejšie predné svetlo, ostrejšie kapoty, multifunkčný TFT displej na prístrojovke, podsvietený menu ovládač, viac výkonu (až 177 koní) a napríklad aj silnejšie pružiny do všetkých tlmičov, plus zopár ďalších drobností. K dispozícii bude odteraz aj v čisto čiernej farebnej variante.
KTM predstavila niektoré novinky už na výstave Intermot, bližšie info v tomto článku.
Pridané: 08.11.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80336 | Včera: 166064