Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii

 Zdieľať

Pridané: 17.03.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10265 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Honda pre rok 2016 inovovala sériu NC a model Integra. V južnom Španielsku prebieha testovanie novinky s množstvom vylepšení.

NC750X ako skvele predávaný bike dostal vychytávky, ktoré nie sú bežné ani vo vyšších segmentoch ako plnohodnotné LED svetlo vpredu i vzadu, či farebnú prístrojovku. Nový je brzdový strmeň prednej brzdy, predná vidlica Showa s obojsmerným ventilom SDBV, zväčšil sa odkladací priestor a nakoniec prepracované, ale hlavne vyššie plexi.

Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii

Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii

Jazdíme verziu s automatickou prevodovkou DCT, ktorá prešla ďalším vývojom. Prevodovka radí znovu lepšie. Reaguje na jazdu z a do kopca a podľa toho mení charakteristiku brzdenia motorom. Samozrejme nechýbajú 3 nové jazdné režimy S-módu, takže na svoje si príde naozaj každý. Stredný režim je asi taký ako bol u predchodcu a jazdec má na výber ešte menej a viac športovo zameraný režim.

NC-čko si zachováva svoje nesporné kvality, pomer cena vs. úžitková hodnota a teraz v naozaj modernom a oku lahodiacom štýle. Jeden z najpredávanejších modelov značky Honda, má teda o budúcnosť postarané.

Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii

Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii
Honda NC750X 2016 v Andalúzii

Honda Interga:

Na obede bolo pripravené vystriedanie motoriek a zo sedla NC sme presadli na Integru, ktorá prešla podobnou inováciou ako séria NC. Interga je motorka, ktorá sa tvári ako maxi-skúter. Prevodovka je DCT automat a zadná brzda je na ľavej rukoväti. Avšak rám, geometria, podvozok ale hlavne 17-palcové kolesá to všetko je zo sveta motoriek. A také sú aj jazdné vlastnosti. Aj keď spočiatku som si musel zvyknúť na relax posed a fakt že medzi nohami nie je nádrž o ktorú by sa dalo v zákrutách "oprieť" ale po upravení jazdného štýlu sa dá na Integre jazdiť naozaj naozaj svižne.

Honda Integra 2016 v Andalúzii
Honda Integra 2016 v Andalúzii

Honda Integra 2016 v Andalúzii
Honda Integra 2016 v Andalúzii
Honda Integra 2016 v Andalúzii
Honda Integra 2016 v Andalúzii

Plnohodnotný test oboch noviniek vám prinesieme už čoskoro.

Pridané: 17.03.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94996 | Včera: 176214