Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Doplnené: Honda NC750X a Interga 2016 v Andalúzii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: na moje motorkovanie úplne ideálna... proste takúto by som chcel na každodenné dochádzanie do práce a s kľudom by som na nej šiel aj na poriadny výlet... pre mňa No1. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Campo (17.03.2016 21:52) |
Hodnotenie: Aj mne "staré" NC-čko sadlo "pod riť" po pár metroch a tento facelift mu prospel. |
Hodnotenie: Motorka spočiatku dosť zatracovaná si tuším začína nachádzať priaznivcov... Niekedy je proste lepšie sa odviesť a neteoretizovať Poznám viacero vyslovene spokojných majiteľov NC-éčka. Sám som ešte s prvou 700-vkou bol v alpách a bolo to fajn. |
Awia myslis, ze by som prechod z CBF1000FA na NC750X mohol vnutorne spracovat a nebude mi nieco chybat? Upravené 1 krát. Naposledy upravil AIR26 (18.03.2016 14:59) |
Re: AIR26: Prechod z CBF uff to je otázka, tak áno určite bude niečo chýbať a to výkon a točivý motor litrového štvorvalca. To NC nikdy mať nebude. |
Hodnotenie: air26 - ten automat neni problem vyskusat, mame predvadzacku. tak ked pojdes okolo, ozvi sa. |
dakujem za info obom... do BA isto pojdem, tak vyskusam... CBF som jazdil tak 80% kochacka na dlhe trasy... 20% adrenalin... obcas aj to treba... |
Ja mam tiez nieco pajazdene na litrovej CBFke fakt nechapem preco by mal niekto presedlavat z cbfky na nccko. To je ako...hladam spravne slovo... ''sebadestrukcia'' Proste ten krutak, jazdne vlastnosti nenarocnost a hlavne aj spotreba robi z cbfky paradny stroj. Zrejme si ju ani poriadne neprevetral a nezistil ako rychlo sa na nej naozaj da ist a to este s palcom v nose. Jedine co mi vadilo je vaha. Ked uz keby som chcel nieco ine od hondy tak crossrunner. 800ka vcko je paradny motor na turistiku. Tieto radove dvojvalce su tazke a slabe bohuzial. Pozitivum je cena, spotreba a vydrz v km by mal ten motor vydrzat naozaj vela. Mozno preto sa tak dobre predava mne by tam chybal vykon a ked uz tam nie je tak mala byt o mnoho, omnoho lahsia aby bola aka taka zabava. |
Hodnotenie: NC sa mi paci od zaciatku vyroby a tento facelift mu este pomohol. Pre zaciatocnika, ci menej narocneho jazdca urcite dobra volba Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (21.03.2016 17:26) |
je pravda, ze vykonom je NCcka uplne inde ako CBF ale ked niekto nie je racer, tak sa celkom pobavi aj na NCcke. Ten motor je zaujimavy nie vykonom ale krutiacim momentom a hlavne v kombinacii s DCT je aj zrychlovanie z miesta velka zabava. Pretoze ten motor taha hned od volnobehu a DCT radi proklate rychlo, akceleracne 'zavody' z miesta su celkom vtipne. |
Nie som "rejser" ale ako moze byt zabavne zrychlovanie na NCecke? |
Deluxa netvrdim, ze musim presedlat na NC... CBF som mal 5 sezon a tak som ju predal, lebo dosiahla vek 5 rokov /motocykle predavam po 3-5 rokoch od kupy/, to ze som ju mal 5 rokov znamenalo, ze som s nou bol max.spokojny a mal som na nej najazdenych niekolko desiatok tisic km po Europe, v Nemecku v pohode rychlosti cez 200km/h ale inak take rychlosti v reale clovek nepotrebuje... |
kankoXF - skusil na NC X DCT ostrejsie zrychlovanie? |
kanko - nezabudaj na pomer HP vs. kg |
Hodnotenie: Cela ta moto je pekna, isto aj kvalitna ... len stale mi oko ujde na predne koleso.. je to len o mojom pocite, ale strasne mi nelahodi ten jednokotuc.. iba vzhladovo ale, isto to brzdi ... |
moje max využitie v "teréne" by bolo niečo takéto |
campo - davaj pozor, príjemné poľné cesty sú návykové |
Osobne som zažil ostrejší rozjazd z križovatky na NC 750X s DCT v "športovom" režime a bol som veľmi príjemne prekvapený. Tá motorka má podľa môjho názoru výkonu aj krúťáku tak akurát Upravené 1 krát. Naposledy upravil Krakatau (22.03.2016 11:44) |
Campo: tolko terenu uplne staci |
raptor ale vsak Honda NC750X ma cca 220 kg (s DCT ma 229kg) 40,3 kW a krutak 68 Nm pri 4750 ot/min. A napr. Versys 650 ma 216 kg a vykon 51 kW a krutak 64 Nm pri 7000 ot/min. |
kanko: tak to teda podla mna nepôjde, lebo 68 Nm pri 4750 ot/min vs. 64 Nm pri 7000 ot/min. |
Ked som ja kupoval Versysa tak som sa rozhodoval medzi tymito dvoma strojmi. Nakoniec vyhral versys pretoze ta NCcka mi prisla taka moc plastova vsade sami plast. A na NCcke som bol dost poskladany kedze mam 190cm. Na versyse to sice tiez neni vyhra ale je to lepsie ako na NC. a co sa tyka spotreby ked sa to tu uz spomina tak rekord som mal 3,8l ale to fakt bolo na dochodcu |
demmoo prosim ta, pozri si krivky tych motorov a potom tu operuj s otackami. |
len tak, pre reči o tom, či je lepšie mať krúťák nižšie, alebo nie... |
versys ide trochu lepsie ako NCcka ale aj to len vo vysokych otackach, zo spodu nie. ale urcite nejde o hodne lepsie. spotrebu ma NCka trochu lepsiu ako versys. |
Ono je to hlavne o tom, ze malokto dokaze tak rychlo radit a drzat motor v "idealnych" otackach ako automat. Preto aj maly skuter (125) vie pri predpisanych rychlostiach "zavarit" velkej moto v meste, aj ked by to podla tabuliek malo byt inak... |
demmoo , to si odkiaľ vyhrabal to video ? Zo stránky priaznivcov TDM ? Dobre ti kankoXF radí , pozrieť krivky tých mašín . |
pitaz ak by som niekedy kupoval NC750X, tak urcite iba s DCT. Tato prevodovka eliminuje konstrukcne nevyhody/danosti nizkootackoveho motora s relativne uzkym vyuzitelnym spektrom otacok a nizsim vykonom. |
brazel: odhalil si ma..skoro.. Keď som sám doma, rád si pozerám videjá, kde vyhráva TDM...kde vyhráva úplne všetko! |
NC neni zrovna funbike roka, ale ja som sa na nej nikdy nenudil. Ani keď som s ňou bol v alpách a ani teraz v Malage. Keď už nič tak je sranda sledovať jazdca na 1200-vke s dvojnásobným výkonom ako sa snaží zdrhnúť a nejde mu to |
awia ak jazdec na 1200 s dvojansobnym vykonom nevie zdrhnut tak je chyba v jazdcovi, nie v motorke |
Re: raptor: A písal som ja niekde že je chyba v niektorej motorke? |
Hodnotenie: ja mam integru a je to celkom zive, 0-100 za 5,5 sekund, takze asi to az tak lenive nebude. Samozrejme vo vyssich rychlostiach maju ine kubatury navrch. Spotreba pri turistickej jazde, normalne rozbehy, obcas nejake to predbehnutie (60 dedina, 110 mimo) 3,5l. Ak by to malo byt na dochodcu, tak by sla na 3. Nad 4,5 sa snad nikto nikdy nedostal |
Re: hipi: Závidím. Keby som si ešte niekedy kupoval ,další skuter ,určite to bude Integra. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 54793 | Včera: 155783