Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

"Blog" - Projekt z cesty do terénu – začiatky „tréningu“

 Zdieľať

Pridané: 21.12.2011 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4774 [Testy a predstavenia - Test]

Dnes tu mám pre vás ďalšie video z mojej prípravy. Ako som už písal, na začiatku som jazdil iba ,,plochodrášku”. Potom som prešiel na celú trať a snažil som sa držať aspoň za niekým, aby ma tak nejako ťahal a ja som niečo obkukal.

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Bolo to zlé riešenie. Pretože chýbajúca kondička, znalosti a potrebné vedomosti, či už teoretické alebo praktické, mi nedovolili ani za tými najpomalšími držať sa viac ako jedno dve kolá. Síce som sa na rovinkách držal a na brzdách som niečo dohnal, ale to nie je všetko. Tak som musel stratégiu môjho tréningu pozmeniť.

Keďže tí, za ktorými som sa snažil držať, neskáču všetky skoky, napadlo mi, že tam by som mohol moju stratu dobehnúť. Blik ... to je dobrá myšlienka. To by mohlo vyjsť. Tak som začal jazdiť aj vtedy, keď tam nikto nebol a začal som si trénovať skoky.

Neviem, či slovo trénovať je to správne, pretože najprv som sa musel odhodlať a prekonať určitý blok, čo mi tak nejako bránil prekonať vzduchom niečo, čo je za odrazom. A keď si zmyslím na môj starý známy skok „nejebuo Ťa to po chrpce?“ ... (určite viete). No skrátka bolo to minimálne po psychickej stránke ťažké.

Áno viem, nie je dobré ani toto. Môže sa hocičo stať a kto mi pomôže...

Začal som ale jednoduchou lavicou, na ktorej je dobrý nájazd, ten nevyhadzuje vysoko. Lavica je dostatočne dlhá a teda dopadať budem vždy na rovinu. Nemusím sa báť, že doskok budem mať na dopad priamo do jamy, za ktorou nasleduje ostrá ľavá. Takže skok je dobrý, dopad tiež, potom výjazd na takzvaný „taxis“. Ten mi robil veľké problémy. Je to, pre hlavu začínajúceho, ťažká skúška. Dlho som ho obchádzal po bokoch. Dlho je v tomto prípade asi šesť tréningov. Ale aj to ma natoľko hnevalo, že som sa odhodlal, motorku som nechal ísť priamo a podržal som dvojku, nech sa deje, čo sa deje.

Podarilo sa. Síce dopad trochu do protivky, ale je to za mnou a ja som hneď vo väčšej pohode.

Potom nasleduje síce dlhá lavica, ale nájazd je taký nakopávak ... tak ju prechádzam len dopočtu. Za lavicou hneď doľava a znova od začiatku.

Video: "Blog" - Projekt z cesty do terénu – začiatky „tréningu“

Tak toto bolo nadlho (znova asi 6 tréningov) takmer jediná moja činnosť na trati. Okrem rozohriatia a ukončovacej „nakladačky“ po celej trati, aby som zamestnal aj svalstvo a išiel domov „zrobený“.

Ešte musím povedať, že ani toto nie je ten správny postup pri tréningu. Ale to som zistil až neskôr.

Text: Milan Mikulík - mikulec
Foto: Milan Mikulík - mikulec

Projekt Z cesty do terénu podporili: Kawasaki.sk a BBmoto.sk www.kawasaki.sk www.bbmoto.sk

Motocykel na test poskytla spoločnosť U.M.S. s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení Acerbis a prilbách Suomy od firmy Styx.

Pridané: 21.12.2011 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 229556 | Včera: 122757