Články - Mototuristika - Cestopis

Nultý trip nádejného dobrodruha

Počas celého tripu som mal v hlave myšlienku, že o tom musím napísať cestopis. Akosi to tomu “Motorajdu” dlžím za tie všetky informácie, ktoré som tu od roku 2011 načerpal....

Cesta okolo Ruska za 80 dní

Ty si chcel dať Magadan a ani si mi o tom nepovedal? Takže ty si tam chcel ísť sám bezo mňa? Začiatkom leta vyrážame! Ďalší pokus musí byť úspešný. No a zrazu som mal...

Irán - legendy a skutočnosť

Návšteva Iránu je nevyhnutnosť alebo splnený sen alebo dobrodružstvo. Osobne som presvedčený, že pre mňa to bolo všetko v jednom. Stáva sa, že po úspešnom tripe do danej...

St. Tropez na Vespe cez Alpy

Myšlienka vznikla ešte v roku 2019, spoznať Alpy trochu lepšie, keďže z východu to nie je až tak na skok. Dobyť pre mňa osobne bájne Stelvio sa mi nepodarilo v 2019, keďže...

Denník stroskotanca

Ty este interes moj motorka? Ja ano predat ty!

Nebyť tejto, na prvý pohľad nie celkom zrozumiteľnej vety, asi ani tento text nevznikne. No na túto vetu som čakal veľmi dlho...

Expres Sachalin

Poznáte to, tak ako v sa začína v rozprávke. Za siedmymi horami, za siedmymi dolinami....

Trocha to pozmením podľa seba. Za mnohými horami, mnohými dolinami, a mnohými...

Naživo: Vietnam moto trip 2019

Znovu na motorkách - ostrov Cat Ba, geocache, jaskyňa prerobená za vojny na nemocnicu a pagoda na mori - Dnes znovu na motorkách. Požičali sme si jednoduché skútre za 3 doláre na deň. Vyjazdili sme celú nádrž a preliezli ostrov Cat Ba krížom-krážom. Video: Zátoka 1000 ostrovov Halong Bay, ostrov Cat Ba na motorkách a sumár Viet zaujímavostí Boli sme na najsevernejšom bode navštívili pagodu na mori, Woodstock camp a dokonca našli aj miestnu geocache ktorú niekto založil len...

Cestou necestou za gruzínskymi šotolinami 2018

7730 km, 13 dní, 7 krajín, 2 motorky, 2 defekty, 1 pád, 1 odpadnutý stojan a mnoho nezabudnuteľných zážitkov.

Pamir Trip 2017, 2. časť: Altaj - Mongolsko - Rusko

Pokračovanie 1. časti výpravy do Strednej Ázie začína posledným dňom v Kyrgyzstane, pokračuje cez Kazachstan, Rusko a Mongolsko až ku brehu jazera [waypoint...

Pamir Trip 2017 - 1. časť - Stredná Ázia

Plán cesty na sezónu 2017 vznikal vlastne do poslednej chvíle, pretože som nevedel koľko voľna budem mať. Smer som mal jasný a pôvodný hlavný cieľ bolo, ako už názov cestopisu...

slider

Amerika 2016... brm brm...

Tento cestopis prosím berte ako mierne infomatívny, ľahko relaxačný a hlboko neformálny. Posledné roky sa roztrhlo vrece o "cestovateľoch" na jawách do džungle, tak to aspoň...

Zobrazujem články 346 až 360 z cekového počtu: 381.

20.04.2005 - zeze Čitatelia: 16971 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Alpy - Friaul je tajný tip za humnami!

Nezadržateľne sa blížil koniec sezóny 2004, a nádeje na babie leto sa ukázali ako opodstatnené. Známi, ktorí sú zvyknutí na nejaké krátke ale intenzívne jesenné prekvapenia z mojej strany, sa už tentoraz informovali vopred, čo sa bude diať...

31.03.2005 - todra Čitatelia: 23053 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Ďalší blázni vo veľkonočnom Chorvátsku 2005

Nová motorka mala na tachometri 140 km a tak sme si vymysleli takýto spôsob relatívne rýchleho zábehu. Dvaja magori (to som povedal až po návrate) na 650 V-stromoch sa vybrali cez Veľkú noc až na ostrov KRK.

29.03.2005 - inferno Čitatelia: 11990 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Veľkonočná otočka - Hmla, sneh, dážď a zdochliny

- aj taká môže byť cesta do Chorvátskana veľkú noc (25-27.03.2005)

24.03.2005 - zeze Čitatelia: 15049 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Francúzske Alpy 2004 - Bonette a tie ostatné

Leto v plnom prúde. Manželka nemala výhrady, dovolenka sa dáka tiež našla. Otázka „kam“ sa natískala. Kto by šiel? Na sms-ky s alternatívami možných trás zareagoval iba Milan. „Jedeme do Francie“ – znela jeho stručná odpoveď.

28.01.2005 - Vojticek Čitatelia: 10250 Strany: 12 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Portugalsko 2004

Nápad vydať sa na túto cestu začal vznikať niekedy začiatkom roka 2004. Vyzeralo to na prvý pohľad celkom jednoducho. Zbalíme niečo na cestu, za dva – tri dni dôjdeme za sesterkou do Lisabonu, tam týždeň povegetujeme a vrátime sa späť.

19.01.2005 - Francuz Čitatelia: 20317 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Grécko 2004

Blížil sa koniec leta a už som myslel, že sa na motorke nikde nedostanem, keď sa mi v kalendári zrazu objavilo 6 dní voľna. Voľba padla na rýchlu otočku do Grécka, kde v tej dobe dovolenkovala moja exmanželka aj s našou dcérou.

11.01.2005 - Francuz Čitatelia: 19381 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rumunsko 2004

Kam sa vyberiem na tohtoročnú dovolenku, som mal jasné už dávno. Základ malo tvoriť Rumunsko a ďalej pokračovať cez Moldavsko na ukrajinský Krym. No, ale čo človek mieni, osud mení...

12.10.2004 - zeze Čitatelia: 12811 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Švajčiarske Alpy 2003, aj tam niekedy prší

Sezóna sa schyľovala k záveru. Úmerne s tým, ako dni utekali, dobiedzali myšlienky na nejaký alpský výjazd, ktorý by dal za horúcim letom dôstojnú bodku. Ako cieľ prichádzalo do úvahy Švajčiarsko, lebo na Francúzsko nebolo dosť času, a v Taliansku sme boli naposledy trikrát po sebe...

28.09.2004 - Vidicon Čitatelia: 13596 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Alpovačka 2004

Cez Alpy som vždy len prechádzal, vždy som len privoňal k nádhere vysokých končiarov, ktoré na mňa volali a ja som im pokaždým len zanechal smutný odkaz, že dnes idem za inou, a že sa zastavím nabudúce. Neveril som, že by bol niekto ochotný toľké roky na mňa čakať, ale Alpy počkali a to splynutie bolo dokonalé a moja mnohoročná túžba bola ukojená...

20.09.2004 - marekxxx Čitatelia: 11524 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rakúsko a Taliansko za štyri dni

Vyrazili sme domov z motoride zrazu a chceli sme ísť na otočku do Paríža odfotiť sa pod Eifellovkou, ale zdržal nás chlapík, ktorý sa na zraze ožral a keď som išiel s Pagym a Rejdiom domov, tak nás stopla jeho ženská na ceste pri Fabii a žena ich odviezla do Zvolena a ja za nimi. Chlap sa v noci ožral do mŕtva, spadol, na hlave jazva a začal šoférovať domov, po 10-tich km dostal v aute kolaps. Potom sme dobehli Lukyho a dali si obed, večer sme prišli domov, najedli sa a zaspali.

17.09.2004 - Pa3ck Čitatelia: 14327 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Europa Tour 2004 26.07.2004 - 08.08.2004

Od začiatku apríla som pripravoval okolie na 3-oj týždňovú dovolenku v strede leta. Cez inet som zverejnil inzerát na zamýšlaný výlet po Európe. Ozvala sa mi Kamila z Ml. Boleslavy (Suzuki GS500) a neskôr aj Jaro (Honda VFR) z Popradu. Všetko bolo pripravené na 19.7.2004.

23.08.2004 - dodoKE Čitatelia: 15676 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Transylvania Rally 6. – 8. 8. 2004

Ťažko dať názov článku, lebo charakterizovať tento výlet jedným názvom je nemožné. Tak si skúste vybrať: lajno tour, jama tour, štvorprúdovka tour, zoo tour, contrast land tour...

19.08.2004 - DrTic Čitatelia: 18056 Strany: 6 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

BALKANTOUR 2004 Časť druhá: Bulharsko – Turecko – Ázia – Grécko – Srbsko – Maďarsko – Slovensko 2 322 Km.

Druhá časť nášho letného putovania po Balkáne. Nečakajte tu prosím profesionálne písaný cestopis, ale humorne ladený príbeh o našej expedícii.

04.08.2004 - Dempsey Čitatelia: 11649 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dovolenka na chorvátskych ostrovoch - 25.7 - 31.7.

(Nováky - Nitra - Nove Zámky - Komárno SK/HU - Gyor - Czorna - Szombathely - Redics HU/SLO - Mursko Sredisce SLO/HR - Varaždin - Zagreb - Karlovac - ostrov Krk - Sužan -mesto Krk - Punat - Dobrijn - ostrov Cres -mesto Cres - Osor - Punta Križa - kemp Baldarin - ostrov Lošijn -mestá Mali Lošijn - Veli Lošinj a späť )

03.08.2004 - DrTic Čitatelia: 26279 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

BALKATOUR 2004 Časť prvá: Slovensko – Maďarsko – Rumunsko – Bulharsko 2 246 Km.

Veľa ľudí sa nám smialo, veľa ľudí sa nám čudovalo a najviac ľudí sa skepticky usmievalo.