Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 415 [Novinky - Predstavujeme]
CFMOTO predstavilo 675SR-R, svoj prvý športový bike. Aerodynamicky optimalizovaný dizajn má na svedomí talianske oddelenie výskumu a vývoja v Modene 40.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025
Predná časť má delené LED svetlomety, zadná časť je krátka a zdvihnutá a nízky výfuk pomáha centralizovať hmotu. 675SR-R je poháňaný trojvalcovým motorom 675 CC (vŕtanie 72 mm, zdvih 55,2 mm) s dvojitým časovaním vačkového hriadeľa (DOHC) a štyrmi ventilmi na valec, pre maximálny výkon 95 k pri 11 000 ot./min. a krútiaci moment 70 Nm pri 8 250 ot./min. Motor je spojený so 6-stupňovou prevodovkou so štandardným radením smerom nahor Quick Shifter cez mokrú lamelovú spojku s anti-hoppingom.
675SR-R je schopný dosiahnuť maximálnu rýchlosť viac ako 220 km/h. Rám je z oceľových rúrok so zakrivenou hliníkovou kyvnou vidlicou. O pruženie sa stará KYB, s plne nastaviteľnou 41mm upside-down vidlicou a jedným tlmičom s nastaviteľným predpätím pružiny a tlmením odskoku. Brzdový systém využíva 300mm kotúče so štvorpiestikovými radiálnymi strmeňmi J. Juan, vzadu používa 240mm kotúč s jednopiestikovým strmeňom.
Model 675SR-R má rázvor 1 400 mm, uhol hlavovej trubky 23,7° a 93,2 mm stopu, s pohotovostnou hmotnosťou 198 kg (15-litrová nádrž naplnená na 90 percent). Výbava zahŕňa reguláciu trakcie, ktorú možno nastaviť do dvoch úrovní alebo vypnúť, 5-palcový TFT displej s Bluetooth konektivitou a špecializovanou aplikáciou CFMOTO Ride, duálne USB zásuvky (jeden typ C) a aktualizácie softvéru OTA.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165115 | Včera: 200743