Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 587 [Novinky - Predstavujeme]
Duchovní nástupcovia populárnych modelov DR-Z400S a DR-Z400SM, dve čerstvé 400-ky používajú nový dvojitý oceľový rám so samostatným priskrutkovaným hliníkovým pomocným rámom a hliníkovou kyvnou vidlicou, v ktorej je umiestnený nový jednovalcový motor s objemom 398 cm3.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
K dispozícii je tiež elektronický balíček, ktorý obsahuje režimy výkonu, prepínateľné ABS a sofistikovaný systém kontroly trakcie s režimami off-road.
Navrhnuté tak, aby priniesli zábavu do akéhokoľvek prostredia, sľubujú, že urobia z vášho sveta vaše ihrisko.
DR-Z4S aj DR-Z4SM poháňa nový jednovalcový, kvapalinou chladený, štvortaktný DOHC motor s objemom 398 cm3. Nový motor bol navrhnutý tak, aby spĺňal normu Euro 5B, pričom si zachoval povesť robustnosti a spoľahlivosti, ktorou sa preslávil motor predchádzajúcej generácie DR-Z400. Poskytuje plynulý, lineárny prenos výkonu so silnejším krútiacim momentom pri nižších otáčkach a zvýšeným výkonom až po hranicu otáčok, ako aj vylepšenú spotrebu paliva.
V porovnaní s predchádzajúcim motorom DR-Z400 došlo k zmenám takmer vo všetkých aspektoch, od ľahkých titánových sacích ventilov a dutých výfukových ventilov naplnených sodíkom až po nové profily vačiek a piestov. Nová hlava valcov je vybavená dvojitými zapaľovacími sviečkami, sú tu nové kľukové skrine a nová klzná spojka so systémom Suzuki Clutch Assist.
Dopĺňanie paliva je zabezpečené systémom ride-by-wire, 42 mm vŕtaním, elektronickou škrtiacou klapkou a 10-otvorovým vstrekovačom paliva. Je tu nový vzduchový box a nový výfuk. Výsledkom je širší rozptyl výkonu v celom rozsahu otáčok, silný pohon a zároveň plynulá jazda, priama, lineárna odozva plynu a lepšia spotreba paliva.
Špičkový výkon je 38 k pri 8 000 ot./min a maximálny krútiaci moment 37 Nm pri 6 500 ot./min. Sprotreba moboch modelov by mala byť na úrovni 2,9 l/100 km.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) znamená, že jazdci si môžu vybrať jeden z troch režimov výkonu. Oba biky majú dva štandardné režimy trakčnej kontroly, pričom každý je vybavený aj vlastným špecifickým režimom G (gravel). Režim G má za cieľ zachovať maximálny výkon v teréne tým, že umožňuje určité pretáčanie kolies.
Ďalšou možnosťou lepšej kontroly v teréne je systém ABS, ktorý si jazdci môžu prispôsobiť svojim potrebám a jazdným podmienkam. Na DR-Z4S môžu jazdci vypnúť ABS vzadu alebo vpredu a vzadu. Na DR-Z4SM môžu jazdci vypnúť zadné ABS.
Pre nové DR-Z4S a DR-Z4SM bol vyvinutý úplne nový oceľový rám s dvojitým nosníkom. Je spojený s novým hliníkovým pomocným rámom a hliníkovou kyvnou vidlicou. Nový podvozok je tuhý, no zároveň poddajný, čo znamená, že dokáže absorbovať nárazy a nerovnosti na nerovnom teréne a znižuje únavu jazdca.
Odpruženie s dlhým zdvihom na modeloch DR-Z4S aj DR-Z4SM pochádza od spoločnosti KYB, špeciálne vyladené pre každý model. DR-Z4S má zdvih prednej vidlice 280 mm a zdvih zadného kolesa 296 mm, zatiaľ čo DR-Z4SM má zdvih predného odpruženia 260 mm a zdvih zadného kolesa 277 mm. Oba majú nastavenie tlmenia kompresie a odskoku vpredu aj vzadu. K dispozícii je tiež nastavenie predpätia na zadnom tlmiči.
Kolesá sú na oboch vypletané. DR-Z4S má 21” prednú a 18” v porovnaní so 17” ráfikmi v DR-Z4SM. Dvojúčelové pneumatiky IRC GP-410 s dušou sú štandardom pre S, zatiaľ čo SM sú obuté do pneumatík Dunlop SPORTMAX Q5A.
Svetlá výška je užitočných 300 mm na DR-Z4S a 260 mm na DR-Z4SM. Výška sedadla je 920 mm a 890 mm a vážia 151 kg a 154 kg. V štandarde je tiež hliníkový kryt.
Pridané: Dnes Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 108219 | Včera: 120500