Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3900 [Novinky - Predstavujeme]
Známe bavorácke eRko síce vyzerá takmer rovnako ako jeho predchodca, ale niekoľko zaujímavých zmien na ňom predsa len nájdeme - napríklad príplatkové zákrutové svietenie.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
S novým príplatkovým zákrutovým svietením súvisí aj mierne iný svetlomet, a k tomu aj trochu vytŕčajúcejšia TFT prístrojovka. R 1250 R zároveň dostalo do základnej výbavy to, čo doteraz bolo iba za príplatok, napríklad náklonovú trakčnú kontrolu, dynamic brake control (asistent pri brzdení), ABS Pro, športovú grafiku na prístrojovke alebo kompletné LED osvetlenie.
Po novom pribudol aj jazdný režim Eco, ktorý trochu priškrcuje motor, aby klesla spotreba. V dvoch farebných kombináciách je eRko k dispozícii aj v monopostovej verzii, a to úplne bez stupačiek a držadiel pre spolujazdca.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | BMW |
Model: | R 1250 R |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalcový boxer (4T) |
Objem: | 1254 ccm |
Max. výkon: | 136.0 k (100.0 kW) / 7750 ot. |
Max. krútiaci moment: | 143 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 102.5 x 76 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom a kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 276 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 239 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1515 mm |
Dĺžka: | 2165 mm |
Šírka: | 880 mm |
Výška: | 1285 mm |
Objem nádrže: | 18 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 200 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.4 s |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 275 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Pridané: 10.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19541 | Včera: 121379