Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (104)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda potvrdila nový Gold Wing, predstavila koncepty Neo Sports Café, Riding Assist-e, Monkey 125 a elektrické aj hybridné PCX

 Zdieľať

Pridané: 25.10.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9356 [Novinky - Predstavujeme]

Ešte pred začiatkom tokijského autosalónu Honda predstavila zopár motocyklových zaujímavostí, medzi ktorými oficiálne potvrdila aj nový Gold Wing. Pozornosť si určite zaslúži aj elektrický a hybridný skúter PCX či koncept Neo Sports Café.

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Gold Wing 2018

Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing Tour 2018

Honda Gold Wing 2018
Honda Gold Wing 2018
Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing 2018

Neoficiálne fotky nového Gold Winga unikli už pred časom, ale dnes už máme oficiálne potvrdené aj to, čo sa z nich vyčítať nedalo - tu sú najpodstatnejšie rozdiely oproti predchodcovi:

Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing 2018
Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing Tour 2018

Video: Honda Gold Wing 2018 - nový, ľahší, športovejší

Video: Honda Gold Wing 2018 - predstavenie

Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing Tour 2018
Dvojité lichobežníkové zavesenie predného kolesa - Honda Gold Wing Tour 2018
Farebná 7-palcová TFT obrazovka - Honda Gold Wing Tour 2018

Farebná 7-palcová TFT obrazovka - Honda Gold Wing Tour 2018
Farebná 7-palcová TFT obrazovka - Honda Gold Wing Tour 2018
Farebná 7-palcová TFT obrazovka - Honda Gold Wing Tour 2018
Farebná 7-palcová TFT obrazovka - Honda Gold Wing Tour 2018

Neo Sports Café Concept

Honda v svetovej premiére vystavila svoj Neo Sports Café Concept, ktorý je koncepčným modelom pre čistý športový model, kombinujúci zábavu a krásu športovej motorky s motocyklom novej generácie.

Neo Sports Café Concept
Neo Sports Café Concept

PCX Electric

PCX Electric je elektrický skúter vybavený vysoko výkonným motorom vyvinutým nezávisle spoločnosťou Honda, ako aj odnímateľnou mobilnou batériou, Honda Mobile Power Pack. Začiatok predaja Honda PCX Electric je naplánovaný v roku 2018 v ázijskom regióne vrátane Japonska.

PCX Electric
PCX Electric

PCX Hybrid

Honda vyvinula originálny hybridný systém určený pre motocykle. Tento kompaktný hybridný systém využíva vysoko výkonnú batériu a štartér ACG, ktorý motor dopĺňa a umožňuje PCX Hybridu "výbušný" jazdný výkon. Začiatok predaja Honda PCX Hybrid je naplánovaný v roku 2018 v ázijskom regióne vrátane Japonska.

Honda Riding Assist-e


Honda Riding Assist-e je experimentálny model motocykla, ktorý vyvinula Honda s uplatnením vlastných technológií na ovládanie rovnováhy, zhromaždených v rámci svojho výskumu na poli robotiky. Zámerom Hondy pri tomto modeli je ponúknuť vodičom motocyklov väčší pokoj, priniesť do ich života viac zábavy a zároveň zmierniť riziko pádu.

Honda Riding Assist-e
Riding Assist-e

Monkey 125

Do typickej karosérie Honda Monkey bol nainštalovaný horizontálny jednovalcový motor so zmyslom pre úmyselnú deformáciu, ktorá vyplýva z krátkych a vysokých proporcií jedinečných pre sériu Monkey. Uplatnením jedinečných znakov ako sú LED svetlá a digitálne merače, skúma model Monkey 125 nové možnosti modelov Honda Monkey.

Monkey 125 Concept
Honda Monkey 125

Foto:
 Honda GL 1800 Gold Wing Tour 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:GL 1800 Gold Wing Tour
Rok:2018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Cestovná
Motor:
Typ motora:šesťvalcový boxer (4T)
Objem:1833 ccm
Max. výkon:126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot.
Max. krútiaci moment:170 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:10,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 73 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová + spiatočka
Sekundárny pohon:kardan
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:130/70 R18
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:316 mm
Pneu vzadu:200/55 R16
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:365 kg
Výška sedla:745 mm
Rázvor:1695 mm
Dĺžka:2475 mm
Šírka:925 mm
Výška:1340 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:21.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 282 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Audio systém:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Spiatočka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Poznámka:
Poznámka:Cena: 29 900 eur (5/2018)
(základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur)

Pridané: 25.10.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (104)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45899 | Včera: 181377