Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.06.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5300 [Bleskovky - Novinky]
Spoločnosť Honda s potešením oznamuje, že Android Auto™ bude integrovaný do súčasného modelu Gold Wing. Zákazníci so smartfónmi Android™ si budú môcť bez problémov užívať aplikačné služby, ako sú hudba, telefónne hovory a správy. Aktualizácie softvéru by mali byť k dispozícii v polovici júna 2020.
Keďže GOLDWING GL1000 bol uvedený do predaja v Severnej Amerike v roku 1975, modelový rad Gold Wing sa vyvíja ako vlajková loď značky Honda už viac ako štyri desaťročia. V októbri 2017 sa úplne nový Gold Wing stal prvým motocyklom na svete s integráciou Apple CarPlay. Mnoho zákazníkov dobre prijalo navigačné funkcie, ktoré zlepšujú zážitok z jazdy a služby špecifické pre jednotlivé aplikácie.
Android Auto je jednoduchý a bezpečný spôsob, ako používať telefón na motocykli. Vďaka zjednodušenému rozhraniu a ľahko použiteľným hlasovým povelom je navrhnutý tak, aby minimalizoval rozptýlenie a mohli ste sa sústrediť na cestu. Android Auto uľahčuje prístup k obľúbeným aplikáciám hudby, médií a správ na vašom motocykli. S asistentom Google v systéme Android Auto môžete zostať sústredení, prepojení a pobaviť sa, pričom budete mať oči na ceste a ruky na riadidlách.
Pribúdať budú ďalšie a ďalšie modely s integrovanými aplikáciami Apple CarPlay a Android Auto. Honda plánuje priniesť viac komfortu a pohodlia pre životný štýl motocyklových zákazníkov po celom svete.
Podrobnosti o systéme Android Auto nájdete na oficiálnej stránke Android na nasledujúcej adrese URL: www.android.com/auto/
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | GL 1800 Gold Wing Tour | GL 1800 Gold Wing Tour DCT |
Rok: | 2020 | 2020 |
Kategória: | Cestovná | Cestovná |
Motor: | ||
Typ motora: | šesťvalcový boxer (4T) | šesťvalcový boxer (4T) |
Objem: | 1833 ccm | 1833 ccm |
Max. výkon: | 126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot. | 126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 170 Nm / 4500 ot. | 170 Nm / 4500 ot. |
Kompresný pomer: | 10,5 : 1 | 10,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73 x 73 mm | 73 x 73 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová + spiatočka | automatická 7-stupňová + dva prevody na pomalé posúvanie |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 130/70 R18 | 130/70 R18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 316 mm | 316 mm |
Pneu vzadu: | 200/55 R16 | 200/55 R16 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 365 kg | 383 kg |
Výška sedla: | 745 mm | 745 mm |
Rázvor: | 1695 mm | 1695 mm |
Dĺžka: | 2475 mm | 2475 mm |
Šírka: | 925 mm | 925 mm |
Výška: | 1340 mm | 1340 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 130 mm |
Objem nádrže: | 21.1 l | 21.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 180 km/h | 200 km/h |
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 282 km | cca 282 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | airbag | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena: 29 900 eur (5/2018) (základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur) | Cena: 32 900 eur (5/2018) |
Pridané: 10.06.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100789 | Včera: 166064