Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

Z Česka prichádza ťažkotonážny hypernaháč FGR Midalu - V6 motor 2500 cm³ a plus mínus 300 kg!

 Zdieľať

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 23590 [Bleskovky - Novinky]

Takmer šesť rokov po tom, čo sme prototyp tohto motocykla mohli vidieť na výstave v Inchebe, prišla jeho definitívna podoba. Dizajn sa trochu pomenil, ale extrémne technické údaje zostali.

Seriál článkov - Novinky 2017:

| Seriál článkov: Novinky 2017 |

FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6

Česká spoločnosť FPOS, ktorá je výrobcom tohto nezvyčajného naháča, bola založená v roku 1992, a zaoberá sa výrobou kovových komponentov či strojárenských súčastí, ale aj dielov na motocykle (niektorí určite viete, že pretekali aj v MotoGP v triede Moto3). S modelom Midalu prišli na svetlo sveta začiatkom roka 2011, teraz ho predstavili vo finálnej podobe.

FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6

Zaujímavým robí tento motocykel najmä motor, lepšie povedané jeho koncepcia. Na šesťvalce sme v motorkách už takpovediac zvyknutí, ale v usporiadaní V6, to už je trochu iná kávička. A Midalu má uhol rozovretia týchto šiestich valcov dokonca 90 °, čo je v motocyklovom svete takmer unikátne.

FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6

O maximálnom výkone tohto agregátu fabrika mlčí, ale z jej predchádzajúcich vyjadrení je takmer isté, že je vyšší než 200 koní. Rovnakou číslovkou pravdepodobne začína aj krútiak. Motor je "obohnaný" rámom z oceľových rúrok, pričom periférne komponenty dokážu zvládnuť výkon aj hmotnosť celej motorky, ktorá je inak 262 kg v suchom stave (!) - tlmenie má na starosti plne nastaviteľný Öhlins, brzdy Brembo, a kolesá sú od OZ racing.

Obutie je na túto triedu štandardné, teda vzadu je peknučná stodeväťdesiatka, a nad ňou sa krásne vyníma šesť rúrok koncoviek výfukov. Kapoty sú kompletne karbónové :)

FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6

Aby mal človek takúto nezvyčajnú motorku vo svojej garáži, musí mať aj nie celkom bežný príjem - cena je stanovená na 120 000 eur. Len by nemal zabudnúť na to, že keď sa mu podarí na ňu zbaliť nejakú buchtu, veľmi pohodlne sa vzadu asi neodvezie, pretože FGR Midalu je monopost. Každopádne však výrobcovi prajeme veľa predaných kusov!

Pôvodná dizajnová verzia FGR Midalu 2500 V6
Pôvodná dizajnová verzia FGR Midalu 2500 V6

Video: FGR Midalu 2500 V6 - Promo video

FGR Midalu 2500 V6
FGR Midalu 2500 V6

Pridané: 07.11.2016 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

FGR Midalu 2500 2017:

Foto:
FGR Midalu 2500 2017
Všeobecné informácie:
Výrobca:FGR
Model:Midalu 2500
Rok:2017
Novinka:NOVINKA 2017
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:vidlicový šesťvalec (4T)
Objem:2442 ccm
Kompresný pomer:9.9:1
Vŕtanie x Zdvih:90 x 64 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:134 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 - ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:215 mm
Pneu vzadu:190-200/50 - ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:262 kg
Výška sedla:786 mm
Rázvor:1545 mm
Objem nádrže:18 l
Doplnková výbava:
Iná výbava:plne nastaviteľná vidlica a tlmič Öhlins

Seriál článkov - Novinky 2017:

| Seriál článkov: Novinky 2017 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (28)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 197435 | Včera: 118543