Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

Blog Projekt z cesty do terénu - S endurami BETA RR na Žubor Cupe

 Zdieľať

Pridané: 22.09.2014 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4020 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Tak som znova neodolal hluku, prachu, blatu a smradu benzínu. Znova som vstúpil do tej istej rieky. A znova som sa vyváľal v Gbeloch.

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Po dlhšej prestávke pre pracovné a rodinné povinnosti som bol zlomený vlastnou povahou a prišiel som sa dokatovať na motokros do Gbelov. Posledný tohtoročný Motoshop Žubor Cup som si proste nevedel, a ani nechcel, nechať ujsť. K dispozícii som mal tentokrát dokonca dve mašiny.

Už pár dní mám doma na test dva enduro špeciály z talianskej dielne BETA. Tie som dostal do pazúrov úplne novučké, ešte zabalené a s nulou na tacháči. "Ta to je veľká frajerina" ...

O každej bude samozrejme samostatný test a bude aj niečo naviac. To niečo sme spískali spolu s Mišom. Ale o tom neskôr. Teraz už len krátko k pretekom.

Tento rok som motokrosu moc nedal. Na začiatku sezóny len dva preteky Senica a Gbely ako aktívny účastník, potom testovačka Huska 2014. Potom som sa pustil skôr do projektu ako Husacinu priúčať k asfaltu. Ak by som nebol nedávno na testovačke model Husqvarna 2015 vo Sverepci, moje jazdenie v teréne by teda dokopy nebolo skoro žiadne. Našťastie som mal na test ešte tri Bety. Ale ani jedno z tohto jazdenia nenahradí normálny plnohodnotný tréning. Na druhej strane, aspoň pár minút v stupačkách. To aby som nezabudol, ako sa to vlastne ovláda v teréne.

Našťastie som nezabudol a v Gbeloch som sa postavil na štart oboznamovacieho a meraného tréningu a do prvého závodu s dvojtaktnou dvakrát tak objemnou raketou ako mám ja. Jesto 300 kubíčkov v jednom valci pracujúcom na dve doby. K jazde a pocitom sa vyjadrovať nebudem, to si nechám do článku o danej motorke, len v krátkosti krátky výcuc komentu môjho "manažéris" tatka:"...moc to nejede co, lebo na tvojí ket jedeš, tak to zavíja, vreščí a táto len tak plkoce. Skoro jak na volnobjech. Aj ket išeus dost friško, zdáuo sa mi, jak kebi ten motor nesce jet..." Som mu to vysvetlil a aj podľa toho, koľkých som obehol po páde a následnom stíhaní z predposledného miesta, usúdil sám, o čom tá motorka asi je.

Do druhej rundy som zobral jej sestru, pre rok 2015 novú tripade so vstrekom. Tak isto nebudem písať čo a ako, ale po prvej ostrej jazde som musel skočiť k Zlatkovi Novosádovi do servisu na pár úprav. Tie som potom testol v ďalšej runde a následne zhodnotil ako veľký posun. Aj o tom bude viac v ďalších článkoch.

Takže nakoniec som v Gbeloch absolvoval štyri plus jednu rundu na dvoch úplne rozdielnych motorkách, ktoré vlastne ani nie sú z továrne určené primárne na takéto jazdenie. Cez to všetko, z môjho pohľadu krásny deň za nami a so spokojnosťou a po vlastných, síce totálne unavených, som sa vrátil k rodine.

Projekt Z cesty do terénu podporili: Motocorse.sk a acerbis.sk www.husqvarnamotorcycles.sk www.acerbis.sk

foto: RHplusB, Andrej Šíma, Ján Buchel

Pridané: 22.09.2014 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (5)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22799 | Včera: 188022