Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.06.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 54005 [Bleskovky - Novinky]
V-strom je určite jeden z najobľúbenejších a najúspešnejších modelov v ponuke Suzuki, ale už dlhé roky sa nedočkal vážnejšej inovácie. Dočkali sme sa a máme tu prvé info a fotografie modelu 2012.
Rovnako ako predchodca, aj nový V-Strom bude poháňaný overeným dvojvalcom pochádzajúcim z SV650, ktorý bol mierne modifikovaný. Ako konkrétne sa to prejaví na výkone alebo priebehu, je zatiaľ nejasné. Nový je chladič, ktorý je kompaktnejší ako u predchodcu a vzduch k nemu smeruje patentovaný systém nasávania s bočnými výduchmi, ktoré smerujú horúci vzduch pred od jazdcových nôh.
V-Strom podľa všetkého ubral trochu na hmotnosti - udávaná hmotnosť s náplňami je 214 kg, ale konštruktéri ho osadili aj mierne zmenšenou nádržou (20 l) namiesto 22 litrov u predchodcu. Sedlo je teraz trochu vyššie, 835 mm, konkrétne o 15 mm viac.
Podvozkové komponenty budú podobné, vpredu klasická vidla s priemerom 43 mm a nastaviteľným predpätim a vzadu kyvka s prepákovaním a tlmičom s nastaviteľným útlmom. Kolesá zostali taktiež bez zmien vpredu s 19-palcovým a vzadu sedemástka. Brzdy sú taktiež podobné ako na predchodcovi (310 mm dvojkotúč vpredu a 260 mm kotúč vzadu), s rozdielom, že ABS bude v štandarde.
Úplne nová je LCD prístrojovka s rýchlomerom, dvoma tripmi, ukazovateľom zaradeného stupňa, teploty chladiacej kvapaliny aj okolia, hodinami a palivomerom. Novinkou je predný plexi štít, ktorý je nastaviteľný v troch polohách.
Suzuki V-Strom 650 2012 bude dostupný v troch farbách: perlová biela, lesklá čierna a metalická oranžová.
Zdroj: Suzuki, motorcycle.com, Asphalt and Rubber.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | V-Strom 650 | V-Strom 650 |
Rok: | 2011 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 645 ccm | 645 ccm |
Max. výkon: | 68.0 k (50.0 kW) / 9000 ot. | 69.4 k (51.0 kW) / 8800 ot. |
Max. krútiaci moment: | 63 Nm / 7600 ot. | 60 Nm / 6400 ot. |
Kompresný pomer: | 11,5:1 | 11.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 62.6 mm | 81.0 x 62.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 110/80-R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 150/70-R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 197 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 225 kg | 214 kg |
Výška sedla: | 820 mm | 835 mm |
Rázvor: | 1555 mm | |
Dĺžka: | 2290 mm | |
Šírka: | 840 mm | |
Výška: | 1390 mm | |
Svetlá výška: | 165 mm | |
Objem nádrže: | 22 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 180 km/h | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 07/2011: 7 690,00 EUR (+400EUR ABS) | Cena 10/2012: 8 290,- EUR |
Pridané: 22.06.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 306683 | Včera: 169196