Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

„Blog“ - Projekt z cesty do terénu – už som sa poučil

 Zdieľať

Pridané: 09.01.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4991 [Testy a predstavenia - Test]

Síce mi to trvalo dlhšie, ale nevadí, aj to, že som sa učil sám, mi dalo niečo, čo využijem nielen na kros, ale aj na ceste. Začal som sa učiť sám, ale postupne som nechal trochu dirigovať od skúsenejších.

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Po pár skokoch, ktoré mi v hlave spôsobovali zmätok, prišiel na rad ďalší, pre mňa ťažký, skok. Skok z jamy. Nájazd z hlbokého piesku, pod skokom väčšinou stojí voda, 8m strmý výjazd a dopad až niekde po 12tich metroch. Kvaltnem dvojku, trištvrte plynu, pred koncom skoku zavrieť a len čakať, že to dobre dopadne. Ono to čakanie treba niekedy korigovať plynom alebo brzdou. Vyhodí vás asi 3 metre do vzduchu, pre začiatočníka myslím dosť. Ale nech nechodím okolo horúcej kaše, treba sa len odhodlať a skočiť. Takto to dopadlo:

Video: MX Senica - skok z jamy - Projekt z cesty do terénu – už som sa poučil

Lenže keď prišiel ďalší spoločný tréning a po pár kolách sa na mňa začal lepiť „starý pánko“, ktorý neskáče skoro žiadne skoky, zostal som s toho takpovediac ,,naprášky“. Po tomto mi ale už trvalo došlo to, že treba viacej trénovať zákruty. Tak som začal najprv sám a neskôr už konečne pod vedením niekoho, kto má zopár pohárov.

Video: „Blog“ - Projekt z cesty do terénu – už som sa poučil

No a konečne už aj s niekým, kto mi dal zopár rad, tak nejako na telo. Začali sme drážkou, ktorá o dosť zrýchli oproti vonkajšiemu tobogánu. Po skoku cez jamu treba ísť tvrdo na brzdu a do drážky vojsť dosť pomaly. Treba to vydržať a prekonať v sebe pocit „ísť rýchlo“. Tu platí, že menej je viac. Keď začnem brzdiť, radím dvojku, pridržím spojku, vnútorná noha natiahnutá k prednému kolesu, presunutá prdel úplne na predok sedla. Vydržať, vydržať a až keď sa začne drážka otvárať, pridať plyn. Znova sa oplatí čakať, pretože keď pridáte skorej, motorku vytlačí z drážky a je to v péčku. Takže nech sa páči, názorné video.

Video: „Blog“ - Projekt z cesty do terénu – už som sa poučil

Text: Milan Mikulík - mikulec
Foto: Milan Mikulík - mikulec

Projekt Z cesty do terénu podporili: Kawasaki.sk a BBmoto.sk www.kawasaki.sk www.bbmoto.sk

Motocykel na test poskytla spoločnosť U.M.S. s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení Acerbis a prilbách Suomy od firmy Styx.

Pridané: 09.01.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať

Seriál článkov - Projekt z cesty do terénu:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168357 | Včera: 240870