Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (26)  [Verzia pre tlač] Tlač

2010 Aprilia RSV4 R - s lacnejším podvozkom a cenou Japonca

 Zdieľať

Pridané: 25.09.2009 Autor: Varan
Čitatelia: 8756 [Bleskovky - Novinky]

Nikdy nebolo tajomstvom, že Aprilia bude ponúkať 2 verzie modelu RSV4. Čakanie na lacnejšiu verziu modelu RSV4 Factory už definitívne skončilo. Prichádza RSV4 R. Je potešujúce, že RSV4 R nestráca ohromujúci dizajn a predovšetkým výkon drahšej verzie RSV4 Factory.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Lacnejšia verzia RSV4 R bude vybavená V4 motorom s uhlom zovretia valcov 65° produkujúcim 180 koní, teda rovnakým ako na RSV4 Factory. Avšak ten bude ťahať nejaké to kilo naviac (ktoré aj tak nikto neucíti), pretože niektoré karbónové a horčíkové diely sú nahradené plastom a hliníkom. RSV4 R nestráca elektronicky ovládanú plynovú rukoväť ride-by-wire a voliteľný výkonový režim. Na výber máte z troch módov, a to Race, ktorý dodáva plných 180 koní a 115 Nm, Sport s rovnakým výkonom, ale obmedzeným krútiacim momentom na prvých troch kvaltoch, alebo Road produkujúci "iba" 140 koní a obmedzený krútiaci moment na všetkých šiestich kvaltoch.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Najviac zmien sa udialo na podvozoku, ktorý neponúka nastavenie sklonu hlavy riadenia, výšku zadného kyvného ramena, či pozíciu motora v ráme. Tu môžu trúchliť akurát pretekári, no myslím si, že drvivá väčšina majiteľov túto vymoženosť aj tak nikdy nevyužila. Taktiež tu nebudú použité kované ráfy, ale bežné zliatinové.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Zatiaľ čo verzia Factory ponúka tlmenie Öhlins, verzia R je osadená lacnejším tlmením, konkrétne 43 mm USD vidlicu Showa vpredu a tlmič Sachs vzadu - obe plne nastaviteľné. Aj keď ide o lacnejšie komponenty, ako je Öhlins, stále je to viac ako u japonskej konkurencie.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Všetky úpravy sú vykonané pre zníženie ceny, ktorá by mala byť kľúčom k úspechu RSV4 R na trhu. Cena RSV4 Factory bude blízko Ducati 1198S, zatiaľ čo RSV4 R bude cenou konkurovať japonským superšportom a novej BMW S1000RR.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Oficiálne má byť predstavená 25. septembra na okruhu v Imole, kde sa tento víkend konajú preteky WSBK.

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

 2010 Aprilia RSV4 R
2010 Aprilia RSV4 R

Zdroj: hellforleathermagazine.com

Pridané: 25.09.2009 Autor: Varan Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (26)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109749 | Včera: 120500