Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (34 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (59)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvé oficiálne foto Moto Guzzi Stelvio 1200

 Zdieľať

Pridané: 31.10.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10482 [Bleskovky - Predstavujeme]

Len pár dní pred výstavou v Miláne vyšli na svetlo sveta oficiálne prvé foto cestného endura od Moto Guzzi - Stelvio 1200

Seriál článkov - Miláno 2007:

| Seriál článkov: Miláno 2007 |

Stelvio by mala byť talianska odpoveď na dopyt po viacúčelových maxi endurách. Asi nieje tajomstvom, že Guzzi sa bude snažiť konkurovať najmä BMW R 1200 GS.

Ide o absolútne nový projekt, kde bol kľúčovým prvkom nový motor "Quattrovalvole." Keďže technické paremetre ešte niesu známe spomeniem len niekoľko detajlov, ktoré naznačujú turistické využitie stroja. 8 ventilový 1200ccm dvojválec má mať viac ako 100 koní a slušný krútiak. Predné plexi je plne nastaviteľné spolu so sedadlom. Vpredu sa o pruženie stará prevrátená vidla s priemerom 50mm a radiálnymi strmeňmi Brembo. Vypletané kolesá značky Excel majú rozmery: 19 palcov predok a 17 palcov zadok.

Vo výbave by mali byť aj bočné kapsy a turistu poteší určite aj zamykateľný odkladací priestor vedľa nádrže. Ja doplním, že som zvedavý na to ako Guzzina vyzerá naživo a hlavne na hmotnosť a výšku zdvihov. Zatiaľ pôsobí dosť asfaltovým dojmom, podobne ako 1200 GS. Oko turistu ale poteší aj hlavný stojan na fotkách, ktorý ako verím bude v sérii.

 Odkladací priestor sa zamyká kľúčom priamo v zapaľovaní
Odkladací priestor sa zamyká kľúčom priamo v zapaľovaní

 Motor má 4 ventily na hlavu
Motor má 4 ventily na hlavu

Technické údaje:

Foto:
 Moto Guzzi Stelvio 1200 2008 BMW R 1200 GS 2007
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziBMW
Model:Stelvio 1200R 1200 GS
Rok:20082007
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)
Objem:1151 ccm1170 ccm
Max. výkon:109.9 k (80.8 kW) / 7500 ot.98.0 k (72.0 kW) / 7000 ot.
Max. krútiaci moment:108 Nm / 6400 ot.115 Nm / 5500 ot.
Kompresný pomer:11 : 111.0:1
Vŕtanie x Zdvih:95 x 81.2 mm101.0 x 73.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)OHC (4V)
Chladenie:vzduchom a olejomvzduchom a olejom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardan
Zdvih vpredu:170 mm190 mm
Zdvih vzadu:155 mm200 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm305 mm
Pneu vpredu:110/90 ZR19110/80-ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:280 mm265 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR17150/70-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:214 kg199 kg
Hmotnosť s náplňami:225 kg
Výška sedla:840 mm860 mm
Rázvor:1550 mm1520 mm
Dĺžka:2250 mm2210 mm
Šírka:1025 mm915 mm
Výška:1475 mm1430 mm
Svetlá výška:210 mm
Objem nádrže:18 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:208 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.4 s
Zrýchlenie na štvrť míle:12.3 s
Spotreba paliva:5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 272 km
Poznámka:
Poznámka:Cena: (2.7.2007) 505 000 Sk

Zdroj: Moto Guzzi Press.

Pridané: 31.10.2007 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Miláno 2007:

| Seriál článkov: Miláno 2007 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (34 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (59)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213382 | Včera: 172351