Články - Mototuristika - Cestopis

Nultý trip nádejného dobrodruha

Počas celého tripu som mal v hlave myšlienku, že o tom musím napísať cestopis. Akosi to tomu “Motorajdu” dlžím za tie všetky informácie, ktoré som tu od roku 2011 načerpal....

Cesta okolo Ruska za 80 dní

Ty si chcel dať Magadan a ani si mi o tom nepovedal? Takže ty si tam chcel ísť sám bezo mňa? Začiatkom leta vyrážame! Ďalší pokus musí byť úspešný. No a zrazu som mal...

Irán - legendy a skutočnosť

Návšteva Iránu je nevyhnutnosť alebo splnený sen alebo dobrodružstvo. Osobne som presvedčený, že pre mňa to bolo všetko v jednom. Stáva sa, že po úspešnom tripe do danej...

St. Tropez na Vespe cez Alpy

Myšlienka vznikla ešte v roku 2019, spoznať Alpy trochu lepšie, keďže z východu to nie je až tak na skok. Dobyť pre mňa osobne bájne Stelvio sa mi nepodarilo v 2019, keďže...

Denník stroskotanca

Ty este interes moj motorka? Ja ano predat ty!

Nebyť tejto, na prvý pohľad nie celkom zrozumiteľnej vety, asi ani tento text nevznikne. No na túto vetu som čakal veľmi dlho...

Expres Sachalin

Poznáte to, tak ako v sa začína v rozprávke. Za siedmymi horami, za siedmymi dolinami....

Trocha to pozmením podľa seba. Za mnohými horami, mnohými dolinami, a mnohými...

Naživo: Vietnam moto trip 2019

Znovu na motorkách - ostrov Cat Ba, geocache, jaskyňa prerobená za vojny na nemocnicu a pagoda na mori - Dnes znovu na motorkách. Požičali sme si jednoduché skútre za 3 doláre na deň. Vyjazdili sme celú nádrž a preliezli ostrov Cat Ba krížom-krážom. Video: Zátoka 1000 ostrovov Halong Bay, ostrov Cat Ba na motorkách a sumár Viet zaujímavostí Boli sme na najsevernejšom bode navštívili pagodu na mori, Woodstock camp a dokonca našli aj miestnu geocache ktorú niekto založil len...

Cestou necestou za gruzínskymi šotolinami 2018

7730 km, 13 dní, 7 krajín, 2 motorky, 2 defekty, 1 pád, 1 odpadnutý stojan a mnoho nezabudnuteľných zážitkov.

Pamir Trip 2017, 2. časť: Altaj - Mongolsko - Rusko

Pokračovanie 1. časti výpravy do Strednej Ázie začína posledným dňom v Kyrgyzstane, pokračuje cez Kazachstan, Rusko a Mongolsko až ku brehu jazera [waypoint...

Pamir Trip 2017 - 1. časť - Stredná Ázia

Plán cesty na sezónu 2017 vznikal vlastne do poslednej chvíle, pretože som nevedel koľko voľna budem mať. Smer som mal jasný a pôvodný hlavný cieľ bolo, ako už názov cestopisu...

slider

Amerika 2016... brm brm...

Tento cestopis prosím berte ako mierne infomatívny, ľahko relaxačný a hlboko neformálny. Posledné roky sa roztrhlo vrece o "cestovateľoch" na jawách do džungle, tak to aspoň...

Zobrazujem články 361 až 375 z cekového počtu: 381.

30.07.2004 - jjaro Čitatelia: 10993 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dolomity 22. - 25. 7. 2004

Ako sme s Brendou a Varanom bleskurýchle pokorili Jochy.

29.07.2004 - Peter Fischer Čitatelia: 25674 Strany: 6 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

PARÍŽ, NORMANDIA, PRAHA ...VIETOR A DÁŽĎ 2004

(Svätý Jur-SK/A – Wien – Salzburg – A/D – Chieming – München – Karlsruhe – D/F – Strasbourg – Haguenau – Metz – Reims – Paris – Évreux – Lisieux – Caen - Omaha beach - Pointe du Hoc – Deauville - Le Havre - Blangy sur Bresle – Oisemont – Amiens – Reims – Metz – F/D - Baden Baden – Karlsruhe – Nürnberg – D/CZ – Plzeň – Praha – Strakonice – Hoštice – Praha – Brno – CZ/SK – Bratislava - Svätý Jur)

11.03.2004 - Zeno Čitatelia: 12885 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Tunis 2003, cieľ Sahara

Ja som vedel, že do tej krčmy nemám chodiť, odjakživa mi to doma vštepovali, ale ja nie. Po zime strávenej nad mapou Európy a blízkeho okolia to tam ani inak dopadnúť nemohlo. Zimný absťák preliaty niekoľkými pivami nad Pepovými fotkami z Tunisu viedol k jednoznačnému záveru, kam pôjdeme....

02.03.2004 - zeze Čitatelia: 13636 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rýchlovka Východné Alpy – Júl 2003

Tak zas prišla sezóna, tento rok dokonca veľmi teplá (čo mne osobne príliš nesedí), a s ňou obavy, či sa okrem brkania po tuzemskom asfalte „zadarí“ aj voľáky zátačkový výjazd...

27.10.2003 - Francuz Čitatelia: 24656 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rumunsko 2003

Keď som v zime narazil na nete na článok jedného Pražáka o jeho cestách po Rumunsku, bolo rozhodnuté. Letná dovolenka na motorke bude do Rumunska.

30.09.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 29263 Strany: 11 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dolomity a Jadran, na toto som čakal...

Túto cestu som plánoval vlastne odvtedy, čo som si kúpil prvú motorku. V časopisoch a na internete som sledoval cestopisy ľudí čo tieto končiny navštívili a bol som rozhodnutý. Tam musím ísť. Po troch rokoch som sa dočkal, a stálo to zato...

08.09.2003 - rumpel Čitatelia: 16560 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Predĺžený víkend v Chorvátsku

Trnava-Krk-Cres-Mali Lošinj-Pula-a späť

05.09.2003 - manana Čitatelia: 11523 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dovolenka Hvar, 23.8.-2.9.2003

Rakúsko-Taliansko-Slovinsko-Taliansko-Slovinsko-Chorvátsko/Hvar/-Maďarsko

04.08.2003 - Freedom Čitatelia: 16423 Strany: 6 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Cesta okolo Česko-Slovenska (13-19.júl 2003)

Nápad „cesta okolo Česko-Slovenska“ vznikol tak, že som chcel ísť pozrieť do južných čiech a na pár dní aj na východné slovensko. Tak ma napadlo, že by som to mohol spojiť do jednej cesty. Do Čiech chcel ísť aj Laco (boli sme spolu v Dolomitoch), ale nevyhovoval mu termín, tak som sa rozhodol, že pôjdem sám...

29.07.2003 - Peter Fischer Čitatelia: 22066 Strany: 25 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

MORE A ALPY 2003

(Svätý Jur - Wien - Graz - Klagenfurt - Udine - Grado - Venezia - Padova - Verona - Mantova - Sorbolo - Parma - Janov - Savona - Ventimiglia - Imperia - Menton - Monaco - Nice - Cannes - St.Raphael - Ste.Maxime - St.Tropez - Draguignan - Grand Canyon du Verdon - Sisteron - Gap - Grenoble - Chambéry - Annecy - Ženeva - Lausanne - Bern - Zurich - Feldkirch - Bludenz - Innsbruck - Worgl - Kitzbuhel - Zell am See - Salzburg - Linz - St.Polten - Wien - Svätý Jur)

16.07.2003 - TTom Čitatelia: 10924 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

PRVÉ ALPY

Náladu som mal mizernú... Prečo? Pretože bolo ráno. Pretože bol pondelok. Pretože bol september. Pretože bolo po lete. Koniec sveta. Ale prišiel mi mail...

11.06.2003 - Freedom Čitatelia: 12741 Strany: 6 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dolomity 6.5. - 12.5. 2003

Na konci minulej sezóny som začal uvažovať o nejakej dlhšej ceste. Začiatkom roka som našiel na internete oznam na výjazd do Švajčiarska niekedy začiatkom mája. Časom sa to zmenilo na Taliansko - Cortina d´Ampezzo.

02.06.2003 - andrej Čitatelia: 7630 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

JawaBeerTour 2001

Návrh na túto dovolenku k našim západným susedom prišiel už niekedy v lete 2000. V tom čase som behal v zelenom, takže táto záležitosť nepripadala do úvahy. S Maťom, mojím bratom, sme mali k dispozícii iba našu Jawu 350/639. Dovolenku sme si naplánovali na polovicu júla. Odchod sa nám však trochu posunul pre neustávajúci dážď. S trojdňovým meškaním sme konečne vyrazili.

20.12.2002 - Zeno Čitatelia: 10492 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Grécko II

Takže po úspechu minuloročnej Gréckej expedície, sme na tento rok inú trasu ani nepripúšťali. Chceli sme ju len predĺžiť ešte aj o návštevu Turecka, ale naše plány spriadané celú zimu, padli po jednom rozhodnutí Renčinho nového zamestnávateľa a náš čas sa scvrkol z troch týždňov na desať dní. Takže vlastne v deň odjazdu bolo jasné, že ideme „len“ do Grécka.

17.12.2002 - siemens Čitatelia: 16086 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Země kontrastů a improvizace – Zakarpatská Ukrajina očima motorkáře

Krátká informace o cestě pěti lidí na čtyřech motocyklech do země kontrastů a improvizace...