Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.12.2022 Autor: MajoKE
Čitatelia: 14682 [Vaše stroje - Moja motorka]
Čo vám napísať, po honďackych prevodovkách... Spočiatku som si myslel, že som na nejakom poľnohospodárskom stroji. Hlavne prechod z 2-3. Po 3.000 km som si nejako zvykol. Nie je to také sekanie, a sústredil som sa na vzadu sediacu dcéru a s ňou to nemykalo pri radení, ale ten mechanický hluk. No nie je to dobrý pocit. Malo to mľaskať. Neutrál je zreteľný. Na 1. prevodovom stupni pokutu mimo mesta nedostaneš, končí na 90 km/h, 2 na 128 km/h, 3 na 160 km/h, 4 na 190 km/h, 5 na 210 km/h. To znamená, že tretí a štvrtý prevodový stupeň sú univerzálne.
Nepoužívam, ruší ma to. Pripúšťam, že to môže byť dôsledok DCT prevodoviek. Na úvod nášho vzťahu som to párkrát vyskúšal v 3/3 otáčok smerom hore a nemal som z toho dobrý pocit. Smerom dole, tiež vo vysokých otáčkach je to podstatne jemnejšie. Osobne si myslím, že pri turistických motorkách tade cesta nevedie, možno pri športových. Parníku K1600GT by som prial možnosť výberu DCT.
Ako som uviedol, displej nejazdí. Neprikladám tomu žiadny dôraz. Uznávam, že je prehľadný, vždy príkladne čitateľný. Studený motor ti dáva najavo otáčkomerom. Vo vrchnom riadku si navolíš zobrazované info / len jedno, napr. dojazd/ . Prepínať si môžeš všetky dôležité aj zbytočné údaje, tripy, rýchlosti, spotreby, časy. Ak nemáš originálne GPS navigácia bude zobrazená šípkami.
Jednotlivé ikony sú dostatočne veľké. To je čertovsky dôležité!!! Priemerný nemecký motorkár je chlap 50+ a má motocykel 1000 cm3 + , teda môj rovesník a ja poznám len jedného bez okuliarov.
Po päťdesiatke sa už človek nechce veľmi párovať a s motorkou už málokto. Ale keď strašne chceš tak budeš mať v mobile všetky údaje o svojej motorke a servise. Keď sa budem chcieť zabiť na motorke, budem za jazdy listovať v rôznych menu a nastaveniach, hľadať kontakty...
Neviem zodpovedne prehlásiť, či má tie aplikácie lepšie Honda alebo BMW ale Honda ju má v slovenčine. Rovnako nerozhodne je to v štýle ovládania, otočné koliesko BMW alebo štvorsmerový ovládač Hondy.
V mojom prípade ESA. Mnohými rokmi vyšperkované pre potreby podpriemerných a priemerných motorkárov. Takže mne vyhovuje. Aspoň nič doma vidlicovými kľúčom nerozladíš.
Road a Dynamic. Prepneš počas jazdy ľavým palcom. Road je skutočne komfortný. Využíva zdvihy 140/140 mm, čo je na tú kategóriu motoriek veľa. Akurát chcem upozorniť na jeden chyták. Ak si prepneš jazdný mód na DYNAMIC / to je pravej strane / aj tlmenie sa ti preladí na Dynamic a keď začne pršať a vrátiš sa na jazdný mód ROAD tlmenie ostane na Dynamic.
Možnosť Auto.
Pruženie a tlmenie sa nastaví na základe tvojej hmotnosti. Keď do toho chceš babrať môžeš ho pri stojacej a naštartovanej motorke meniť na MIN a MAX. MAX môže byť použité pri spolujazdcovi, alebo, keď chceš pri spolujazdcovi znížiť dosvit svetlometov. LED svetlá sa nedajú nastaviť. Že sa ti to nepodarí, pripúšťaj manuál, ak je veľmi ťažký spolujazdec a vonku je nízka teplota.
Ja osobne mám nastavený jazdný mód DYNAMIC a tlmenie Road. Keď prší tak jazdný mód ROAD a tlmenie Road. Len tak naokraj, ten najostrejší mód jazdy DYNAMIC PRO má „najostrejšiu reakciu na plyn“ stále miernejšiu ako posledný Crosstourer. Takže, keď sa ti niekedy bude zdať silná motorka ucukaná, môže byť problém v tebe.
Pridané: 05.12.2022 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 18008 | Včera: 204053