Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 17855 [Vaše stroje - Moja motorka]
Aby sme si rozumeli, cieľom tohto článku nie je podrobný opis tejto motorky, ale priblížiť radosti a starosti, náklady pri prevádzke skromnej a účelne postavenej motorke. Takže nečakaj popis jazdy v noci, daždi, upevnenie batožiny, offroad....
Asi každý z nás občas aj z dlhej chvíle pozerá na webe motocykle, ktoré sú nad jeho finančný limit, alebo by niečo na sezónu, dve aj skúsil, ale nemal to do konca života.
Alebo, čo tak kúpiť si motorku, úplne iného zamerania ako som mal doteraz a skúsiť niečo iné...?
Tu prichádzajú na rad jazdenky, ktoré nás oslovujú a v duši pri stave „km“ sa vynárajú otázniky. Nie je to veľa km? Samozrejme pre dvojtakt 50 cm3 , ktorý od naštartovania ide na plný plyn je 10.000 km niečo iné ako pre kľudný „nadliter“.
Keď vynecháme výletníkov a výlety so sadomasochistickým podtónom, typu čo s najslabšou a najstaršou motorkou,s osvetlením na úrovni petrolejky, alebo aspoň najnevhodnejšou, kde 1/3 cesty čakám na servis-opravu-diely, 1/3 výletu opravujem, 1/3 idem po krajnici na plný plyn 60tkou so spotrebou dnešných 500 – 750tiek. Čo tak pozrieť sa na zúbky prvým modelom Suzuki DL650, Yamahe XT660R, TDM 900, rade Honda NC750, alebo Yamahe XT660Z? To je výzva pre vás, vlastníkov týchto motoriek.
V roku 2006, keď som chodil do Yamahy Petro a spol. meniť olej na Yamahe FZ 6 Fazer 2x ročne, veď interval bol 10.000 km, mechanik niečo poznamenal, že ste tu takí viacerí... Pravdivá rozprávka o 54 321 km na Yamahe FZ 6 S Fazer
Pridané: 03.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165709 | Včera: 244307