Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa 3/3

 Zdieľať

Pridané: 29.04.2022 Autor: MajoKE
Čitatelia: 23110 [Vaše stroje - Moja motorka]

Noc

3.1. Stretávacie svetlá.
3.1. Stretávacie svetlá.

Nastavenie svetiel? Nooo, do toho prepínača stretávacie/diaľkové som si už rýpol, je ďaleko, nemám rád, ak pre bežný úkon potrebujem povoliť úchop. Ergonomický prešľap, inak sa to nedá slušne nazvať. Fotografie skresľujú skutočný výkon svetiel, v skutočnosti je osvetlenie rovnomernejšie. Horizontálne čiary sú od seba 2,43 m a majú dĺžku 2 x 4,9 m, bežné ohraničenie parkovacieho miesta. Diaľkové svieti bodovo na stred, preto na fotografii vidieť stred stromu trochu lepšie. Som svetelným výkonom milo prekvapený. V užívateľskom manuáli nie je zmienka o nastavení svetiel.

3.2. Diaľkové svetlá.
3.2. Diaľkové svetlá.

Jazda so spolujazdcom. Ten si bude hovieť. Posúva však ťažisko nepríjemne, pre začínajúcich jazdcov nebezpečne vysoko. Ale to platí pre všetky skútre s kráľovsky vyvýšením sedadla. Spolujazdec sa drží madla ako hrazdy, plný úchop. Ako som už spomenul, stupačku má ďaleko od stredu osy skútra, tak sa zapri pri jeho nastupovaní, aby ste hneď nespadli.

3.3. Pohodlne, ale vysoko.
3.3. Pohodlne, ale vysoko.

Čo by mohli mať skútre strednej triedy? Snívajme spolu

Normálne vyklopíš bočný stojan a mechanicky sa zatiahne brzda. Naštartuješ skúter na bočnom stojane. Ak by otáčky presiahli 2000 za minútu a zabudol by si na bočák, motor by zdochol. Možnosť voľby sedadla. Prečo by si mal celé hodiny sedieť nepohodlne kvôli svojím 190 cm? Ako prvokupec prídeš do Hondy a povieš, že chceš sedadlo s dlhším sedákom (logicky kratším pre spolujazdca), predavač s úsmevom zaškrtne kolónku v konfigurátore... + 200 eur, (BMW to má roky pri motorkách). Bezkľúčový štart? Dobre, ale taký, že prídem ku skútru nič neotáčam, skúter spozná elektronický kľúč v kapse, dovolí mi odomknúť riadidlá a krátkym stlačením štartéra prebehne celý proces a samotný štart. Žiadne stláčanie, či stláčania a vykrúcanie ovládača.

Záver.

Nezabudni, je to mestský skúter.
Nezabudni, je to mestský skúter.

Na terén to ozaj nie je, aj keď väčšina fotiek je z prírody, svetlosť je nízka, spodok plastový. Ak by si náhodou potreboval schádzať z prudkého svahu v prírode napríklad po mokrej tráve alebo blate, vypni motor a naštartuj ho, neprekroč 10 km/h a máš NEzapnuté ABS.

Ak by si potreboval zničiť motor, spusti sa dole kopcom s vypnutým motorom, aby si ušetril 4 mililitre paliva a a potom naštartuj.
Trakčnú kontrolu vieš obsluhovať počas jazdy. Výborné je, že pri prudkom brzdení z rýchlosti nad 50 km/h sa samé zapnú výstražné smerovky. Prečo nie od 25 km/h napríklad? Ďalšia perfektná vec je polomer otáčania len 2,4 m, čo je pre nás drzých mestských skútristov vec na nezaplatenie. Som s Hondou ADV 350 mimoriadne spokojný, možno to podľa článku tak nevyzerá, ale je to bomba.

<

Pridané: 29.04.2022 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (18)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19259 | Včera: 204053