Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

V Jereze testujeme novú Ducati Panigale V4 2022

 Zdieľať

Pridané: 03.12.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 3351 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

Jazdy na slickoch - Tak máme za sebou aj jazdy na slickoch, vačšinou v móde Race B EVO, ale jedna v "áčku", čo už je dosť šleha. Panigale na Jereze krásne vynikla; jazdili s nami aj Johann Zarco a Alessandro Valia, testovací jazdec Ducati. Ducati preladila novú Panigale tak, aby bola menej namáhavejšia, a teda môžem potvrdiť, že ide o najpriateľskejšiu okruhovú Ducati. Zároveň však platí, že...

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

Text a foto: Peter Fischer

Od oficiálneho predstavenia novej Panigale neubehol ani týždeň, a už ma v slnečnom Jereze čakajú prvé okruhové jazdy na nej. V čase, keď sme vybavovali letenky, sme ani netušili o akú novinku pôjde, ale čisto okruhová lokalita veľa naznačovala. Pozrite sa na prvé dojmy z inovovanej Ducati Panigale V4.

Video: Ducati V4S 2022 testujeme v Jereze #shorts

Jazdy na slickoch - 03.12.2021 17:07

Tak máme za sebou aj jazdy na slickoch, vačšinou v móde Race B EVO, ale jedna v "áčku", čo už je dosť šleha. Panigale na Jereze krásne vynikla; jazdili s nami aj Johann Zarco a Alessandro Valia, testovací jazdec Ducati.

Ducati preladila novú Panigale tak, aby bola menej namáhavejšia, a teda môžem potvrdiť, že ide o najpriateľskejšiu okruhovú Ducati. Zároveň však platí, že je určená jazdcom, ktorí vedia čo chcú a majú to v hlave v poriadku. Ono nakoniec je asi pravda, že Ducati si nájde teba a nie naopak.

Panigale V4 2022 má aj najširšie nastaviteľnú elektroniku v triede a nová rejsová grafika prístrojovky je zo všetkých konkurentov asi najlepšie čitateľná.

Bežím ešte odrapotať videá a trochu vstrebať tú dokonalosť sa slickoch :)

Ducati Panigale V4 v krásnom počasí v Jereze - 03.12.2021 13:58

Motocykloví bohovia sú nám naklonení, v Jereze máme krásnych 17 stupňov a úplne jasno. Za sebou mám prvé dve 20-minútovky na V4 S v čisto sériovom stave, iba bez zrkadiel a držiaka značky.

V4 perfektne ťaží z koncepcie V4, pretože takýto motor poskytuje dobrýzáťah ma výjazde zo zákruty, aj vysokú maximálku. Tú v Jereze nakoniec nepotrebujem, ale ten záťah vo výjazdoch je omračujúci. Nové V4 na prístrojovke ukazujú presne ktorá elektronika zasahuje, takže ju vieš potom upraviť.

Poobede nás čakajú stroje na slickoch :)

IMG 20211203 095619 at

IMG 20211203 101814 at
IMG 20211202 093846 at
IMG 20211203 082258 at
IMG 20211202 222850 at
IMG 20211203 101257 at
IMG 20211203 100729 at
IMG 20211203 100710 at

Video: Ducati Panigale V4 2022 | Evolúcia rýchlosti

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Ducati Panigale V4 (2022)

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 7 l/100 km
Objem nádrže z toho rezerva 17 l (3 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 200 km
Cena motorky bude oznámená neskôr

Text a foto: Peter Fischer

Na akciu nás pozvala spoločnosť Ducati Slovakia (MOTO-LG, s. r. o.) Redaktor Motoride.sk jazdil v kombinéze Difi od spoločnosti Styx.

Foto:
 Ducati Panigale V4 2022 Ducati Panigale V4 S 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Panigale V4Panigale V4 S
Rok:20222022
Novinka:NOVINKA 2022NOVINKA 2022
Kategória:SuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:vidlicový štvorvalec (4T)vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:1103 ccm1103 ccm
Max. výkon:215.6 k (158.5 kW) / 13000 ot.215.6 k (158.5 kW) / 13000 ot.
Max. krútiaci moment:124 Nm / 9500 ot.124 Nm / 9500 ot.
Kompresný pomer:14.0:114.0:1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 53,5 mm81 x 53,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:125 mm125 mm
Zdvih vzadu:130 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne monoblokydvoj kotúčová radiálne monobloky
Priemer bŕzd vpredu:330 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm245 mm
Pneu vzadu:200/60 ZR17200/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:175 kg174 kg
Hmotnosť s náplňami:198.5 kg195.5 kg
Výška sedla:850 mm850 mm
Rázvor:1469 mm1469 mm
Dĺžka:2065 mm2065 mm
Výška:1130 mm1130 mm
Objem nádrže:17 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Servisný interval:12000 km (ventily 24 000 km)12000 km (ventily 24000km)
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatokáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachsel. podvozok Öhlins
Poznámka:
Poznámka:Cena 12/2021: 23 990 eur

Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs
Cena 12/2021: 29 890 eur

Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO Ohlins + tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion akumulátor, kolesá Marchesini

Pridané: 03.12.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 204892 | Včera: 142097