Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.04.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 7277 [Novinky - Predstavujeme]
Ako sme spomínali už v článku o Superveloce, MV Agusta postupne inovuje všetky osemstovky. Teraz prišiel rad na naháča Brutale a jediného turistu od tejto značky, Turismo Veloce.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Všetky osemstovkové modely dostali kvalitnejšie vnútornosti v motore, aby sa otáčal ľahšie a mal nižšie vibrácie. Pripomeňme, že jeho kľukový hriadeľ sa otáča proti smeru jazdy a výkon je podľa modelu naladený od 110 do 147 koní. Zmenami prešla aj elektronika, ktorá odteraz využíva 6-osovú jednotku merania zotrvačnosti, preto majú všetky osemstovky náklonové ABS aj trakčnú.
Turismo Veloce ako jediný turistický model značky dostalo trochu viac pozornosti - väčšie nastaviteľné plexi, o 20 mm nižšie a mäkšie sedlo, iné prevodové pomery, či 12-percentný nárast krúťaku v strednom pásme. Vylepšená TFT prístrojovka vie po spárovaní s mobilom zobrazovať navigačné pokyny. Ako je dnes už zvykom, cez originálnu aplikáciu si majiteľ vie dopredu motocykel nastaviť, po jazde si zas vie pozerať výstup s rôznymi údajmi, ako napríklad pootočenie plynu či náklon. Základná verzia Rosso má mechanický podvozok, vyššie verzie Lusso a RC potom semiaktívne, oba od Marzocchi.
Brutale aj Turismo Veloce sú za príplatok k dispozícii aj s automatickou spojkou SCS (Smart Clutch System). Ceny naháča začínajú podľa oficiálnej stránky na 13 400 eurách, Turismo Veloce na 15 400.
Pridané: 18.04.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75063 | Včera: 163748