Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.04.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 5944 [Novinky - Predstavujeme]
Ako sa dalo čakať, po RSV4 Aprilia inovovala aj Tuono. Základná verzia je turistickejšia než kedykoľvek predtým, Factory zas športovejšia.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Najviditeľnejšou zmenou prešli určite kapoty a predná maska. Tá má odteraz veľmi výrazné denné LED svietenie. Na bokoch pribudli integrované prítlačné krídelká.
Po RSV4 zdedilo Tuono aj "obrátenú" zadnú kyvku, a, samozrejme, motor. Pochopiteľne, mierne podladený na 175 koní a 121 Nm.
Neviditeľnou zmenou sú úpravy na elektronickom balíčku APRC (Aprilia Performance Ride Control), ktorý využíva riadiacu jednotku Magneti Marelli 11MP a novú 6-osovú jednotku merania zotrvačnosti. Tuono tak má motorovú brzdu nastaviteľnú vo viacerých úrovniach a jazdcovi ponúka na výber zo šiestich jazdných režimov (3 na okruh, 3 na cestu).
Na čo sme však u "tuňáka" zvyknutí neboli, je istá turistickosť. Základná verzia má nad širokou maskou pomerne vysoké plexi, vyššie riadidlá, pohodlnejšie sedlo pre spolujazdca a aj zadný držiak. Podvozok je Sachs, bez elektroniky.
O tri tisícky drahšia verzia Factory má potom semiaktívny podvozok Öhlins a krátke plexi, na aké sme boli zvyknutí doteraz.
Pridané: 12.04.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 74934 | Včera: 163748