Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11167 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Rovnaký štýl bobbera, nízko položené sedlo, dobrá ovládateľnosť spojená s výkonným motorom, tuhým rámom a modernými technológiami a dokonca voliteľným automatom DCT.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
CMX1100 Rebel sa vyznačuje dvojakou osobnosťou. Bol skonštruovaný na uvoľnené a pohodové cestovanie, ak sa však pred ním objaví kľukatá cesta, dokáže ponúknuť vzrušujúci zážitok z jazdy. Jazdci prechádzajúci z menších strojov ocenia dobre zvládateľné rozmery a hmotnosť (sedadlo sa nachádza vo výške iba 700 mm), zatiaľ čo tí skúsenejší nájdu okamžité potešenie v ovládateľnosti podvozka, v tuhom rúrkovom ráme, kvalitnom odpružení, ktoré sa hodí k charakteristikám nahého stroja, a vo výkonných brzdách.
8-ventilový radový dvojvalcový SOHC motor s objemom 1 084 cm3 v modeli Rebel 1100 vychádza z hnacej jednotky použitej v CRF1100L Africa Twin, prešiel však množstvom významných zmien, ktoré výrazne zmenili jeho charakter s ohľadom na nové úlohy, ktoré ho v tomto stroji čakajú. Maximálny výkon 64 kW pri 7 000 ot./min. a krútiaci moment vrcholiaci na 98 Nm pri 4 750 sú v tomto segmente trhu zdravé čísla, ktoré sú zárukou sily a výkonu. Väčšia zotrvačnosť daná o 32 % väčším zotrvačníkom znamená nielen mimoriadne silnú odozvu v nízkych otáčkach, ale taktiež jej kultivovaný prísun.
Rám z oceľových rúrok modelu Rebel je sám o sebe štylistickým prvkom, v ktorom sa odráža surový a jednoduchý dizajn jeho menšieho súrodenca aj spoločné tematické línie diagonálne prechádzajúce od predku smerom k zadku. Rázvor dosahuje 1 520 mm; vidlica v cruiser štýle je sklonená pod uhlom 30° a o 2° posunutá od 28° hlavnej línie. Pohotovostná hmotnosť je 223 kg v prípade štandardného vyhotovenia Rebel 1100 a 233 kg v prípade verzie s prevodovkou DCT.
Kazetová predná vidlica je tvorená 2 čiernymi spodnými kusmi (vyrobenými z extrudovaného a odlievaného hliníka), ktoré sú spojené so 43 mm vzperami s tmavým titánovým povlakom. Dva zadné tlmiče sú tvorené 12,5 mm piestami a tlakovou postrannou nádržkou. Na prednom aj zadnom odpružení je možné nastaviť predpätie pružín.
Účinné brzdenie zaisťuje predný, radiálne umiestnený jednodielny štvorpiestový strmeň, ktorý sa zahryzuje do 330 mm plávajúceho kotúča, a jednopiestový zadný brzdový strmeň spoločne s 256 mm zadným kotúčom. Brzdy sú vybavené systémom ABS. Kolesá z hliníkovej zliatiny sú tvorené 5 športovými lúčmi v tvare písmena Y a sú obuté do širokých pneumatík s rozmermi 180/65B16 vzadu a 130/70B18 vpredu.
Ceny noveho Rebela: Manuál 9.490,-€, DCT 10.490,- €.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CMX1100 Rebel |
Rok: | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm |
Max. výkon: | 87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
Pneu vpredu: | 130/70B18 M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/65B16 M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 223 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Šírka: | 853 mm |
Výška: | 1115 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 13.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 208 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Iná výbava: | nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur DCT 233 kg EURO 5 |
Pridané: 24.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 143588 | Včera: 237210