Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Triumph

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

KTM práve odhalila 890 Adventrue R a Rally pre 2021

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3190 [Novinky - Predstavujeme]

Ako sa dalo čakať po predstavení Duke 890 - dva roky po príchode 790 Adventure KTM pripravila výkonejnšie Adventúry 890 R a aj limitku Rally.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021 - Toby Price
KTM 890 ADVENTURE R RALLY 2021 - Toby Price

KTM 890 ADVENTURE R RALLY je do maxima vyladený bike stvorený s Rally tímom Red Bull KTM Factory Racing. Najvyššia rada podvozka WP Pro, nový dvojvalec DOHC má 890 kubíkov a spĺňa EURO 5 a jeho silu podporuje aj tlmič výfuku Akrapovič. Specializovaný Rally bike má ďalšie dizajnové prvky, rally stupačky, rovné sedlo, priehľadné plexi, športovú grafiku a v sérii Quickshifter+ a RALLY mód.

KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021 - Sam Sunderland
KTM 890 ADVENTURE R RALLY 2021 - Sam Sunderland

KTM 890 ADVENTURE R RALLY vlastnosti:

KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021
KTM 890 ADVENTURE R RALLY 2021

KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021
KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021
KTM 890 ADVENTURE R RALLY  2021
KTM 890 ADVENTURE R RALLY 2021

Video: Predstavenie #ADVENTUREHARDER éry | KTM 980 Adventure R a Rally

KTM 890 ADVENTURE R – vlastnosti:

KTM 890 Adventure R 2021: Nový motor generuje 105 koní a krútiaci moment 100 Nm, čo je o 10 koní a 12 Nm viac ako 790-tka. Kľukový hriadeľ má o 20% viac rotujúcej hmoty čo znamená stabilnejší a konzistentnejší výkon, viditeľný pri nízkych otáčkach. Plne nastaviteľné odpruženie WP XPLOR, prepracovaný softvér ABS a nové algoritmy riadenia trakcie sú iba tri aspekty, ktoré formujú model KTM 890 ADVENTURE R.

KTM 890 ADVENTURE R 2021
KTM 890 ADVENTURE R 2021

KTM 890 ADVENTURE R 2021
KTM 890 ADVENTURE R 2021
KTM 890 ADVENTURE R 2021
KTM 890 ADVENTURE R 2021

Exkluzívna KTM 890 ADVENTURE R RALLY je k dispozícii v obmedzenom množstve a je možné si ju predobjednať na ktm.com.

KTM 890 ADVENTURE R bude u autorizovaných predajcov KTM k dispozícii od novembra 2020. Viac informácií nájdete na www.ktm.com .

Foto:
 KTM 890 Adventure R 2021 KTM 890 Adventure R Rally 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:890 Adventure R890 Adventure R Rally
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)
Objem:889 ccm889 ccm
Max. výkon:105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot.105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:100 Nm / 6500 ot.100 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:12.7:112.7:1
Vŕtanie x Zdvih:90,7 x 68,8 mm90,7 x 68,8 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:240 mm270 mm
Zdvih vzadu:240 mm270 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová, 4 piestikdvojkotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:90/90-2190/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm260 mm
Pneu vzadu:150/70-18150/70-18
Hmotnosť / Rozmery:
Výška sedla:880 mm910 mm
Rázvor:1528 mm1528 mm
Svetlá výška:263 mm303 mm
Objem nádrže:20 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.5 l/100km4.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 333 kmcca 333 km
Servisný interval:15 000km15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:za príplatokza príplatok
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nienie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:USD 48mm WP XPLOR vidlica a XACT WP PDS tlmičWP XPLOR Pro podvozok, Akrapovič výfuk

Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (10 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (63)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Morini

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2020 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 77801 | Včera: 248751