Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (31)  [Verzia pre tlač] Tlač

Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená

 Zdieľať

Pridané: 26.01.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13315 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Pred pár minútami KTM oficiálne odhalila detaily svojej očakávanej vlajkovej lode Adventure.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Static-2
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Static-2

KTM 1290 Super Adventure S, ktorý predstavuje tretiu generáciu modelov KTM ADVENTURE s objemom viac ako 1 000 cm3, je najšportovejším a technologicky najvyspelejším adventure bikom, ktorý kedy zišiel z výrobnej linky v rakúskom Mattighofene.

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Action-1
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Action-1

Prekopaný bol celý podvozok, ktorý zlepšuje rozloženie hmotnosti a agilitu jazdy. Ostrejší pocit v zákrutách sa dosiahol posunutím hlavy riadenia dozadu o 15 mm a presunutí motora mierne vpred. Dlhšia kyvka prispieva k stabilnejšiemu pocitu pri akcelerácii. Podsedlový rám bol vyrobený tak, aby poskytoval nižšiu výšku sedadla. Nová je 23 l palivová nádrž posunutá dole, nastaviteľné sedlo je teraz dvojdielne. Plexi s 7-palcovou TFT prístrojovkou vznikali v aerodynamickom tuneli a môžu sa posúvať o 55 mm.

Zážitok z jazdy ešte zvyšuje úplne nový 7 ”TFT displej pripojený k novej jednotke Connectivity pre bezproblémové párovanie smartfónov. Palubná doska sedí na vynovenom úložnom boxe s nabíjacou zásuvkou USB. Na komunikáciu s novým displejom prichádza KTM 1290 SUPER ADVENTURE S s úplne novými prepínačmi na oboch stranách riadidiel, ktoré ponúkajú nový a jednoduchší používateľský zážitok. Nová sada tlačidiel rýchleho výberu a obľúbených položiek umožní zmeny nastavenia za behu a zatiaľ čo jazdec zostáva zameraný na cestu pred sebou.

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Static
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Static

Motor spĺňa EURO 5, poskytne 160 koní, 138 Nm a je o 1,6 kg ľahší. Nové je celé výfukové potrubie a v prevodovke nový radiaci mechanizmus od firmy PANKL čo zlepšuje aj zážitok s rýchloradením Quickshifter+. Na chladenie sa teraz využila dvojica chladičov, ktorá okrem toho smeruje teplý vzduch preč od jazdca. Turistov poteší aj servisný interval 15 000 km.

Nechýba plná náklonová elektronika, ABS, trakčná voliteľný je len systém Motor Slip Regulation. Jazdné režimy sú RAIN, STREET, SPORT, OFFROAD a aktualizovaným (voliteľným) režimom RALLY. Na cestovanie na diaľniciach predstavuje KTM 1290 SUPER ADVENTURE S štandardne pre rok 2021 inovatívny systém adaptívneho tempomatu. Radarový systém vyvinutý v spolupráci s firmou Bosch automaticky prispôsobuje bezpečnú vzdialenosť (nastaviteľné v 5-tich stupňoch) od premávky vpredu.

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021

Podvozok je rovnako elektronický WP APEX Semi-Active a tiež využíva údaje z 6-osého senzora pre presné nastavovanie. Voliteľný je balík Suspension Pro ktorý ponúka individuálne nastavenie pre vidlicu a tlmič, automatické nastavenie predpätia podľa zaťaženia, a vypínateľný Anti-Dive systém. No a pre KTM nemôže chýbať ani voliteľný Rally mód s jemným nastavením trakčnej kontroly.

Kľúčové vlastnosti:

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio front left
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio front left

KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio front right
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio front
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio left
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S Studio rear right

Foto:
 KTM 1290 Super Adventure S 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTM
Model:1290 Super Adventure S
Rok:2021
Novinka:NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1301 ccm
Max. výkon:160.5 k (118.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:138 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:13.1 : 1
Vŕtanie x Zdvih:108 x 71 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:200 mm
Zdvih vzadu:200 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:267 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:220 kg
Výška sedla:849 mm
Rázvor:1557 mm
Svetlá výška:223 mm
Objem nádrže:23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 km
Servisný interval:15 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:adaptívny
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:Voliteľné Rally Pack a Tech Pack (MSR, HHC, SuspensionPro + Rally)
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 18 090 eur (2/2021)

Pneu Mitas TERRA FORCE-R

Pridané: 26.01.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (31)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 170844 | Včera: 244307