Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha X-MAX 300. Poctivá 300vka s malými chybami. 3/5

 Zdieľať

Pridané: 20.04.2020 Autor: MajoKE
Čitatelia: 19295 [Vaše stroje - Moja motorka]

Osvetlenie.

3.1 Stretávacie svetlo.
3.1 Stretávacie svetlo.

Potvrdzujem, že v noci medzi stretávacím a diaľkovým svetlom je minimálny rozdiel. Trošku, zanedbateľne viac svetla v úzkom strede. Ak chceš v tme, ale riadnej tme bez pouličného osvetlenia odbočiť povedzme 30-40tkou v pravouhlej zákrute ideš do neznáma. To, čo svetlá osvetľujú je doslova vybielené LED sa nezaprie. So 72 kg človekom svietia blízko, v manuáli nie je zmienka o nastavení výšky svetelného lúča, až servisný manuál / ako majiteľ ho nemáš / odhaľuje zahalenú skrutku. No, každý máme svoje tajomstvá.

3.2. Diaľkové svetlo...
3.2. Diaľkové svetlo...

Nakoniec som rád, že plocha žiarovkových smeroviek je veľká a sú ďaleko od stretávacích svetiel.
Netýka sa to X MAX. Ako nebezpečné sú pre mňa úzke LED smerovky blízko hlavného svetla a keď poloblázon jazdí ešte aj so zapnutým diaľkovým tak splynú v jednu svetelnú guľu. Čo myslíš, koľko ľudí ma po 50tke dobrý zrak? Alebo si dalo skontrolovať zrak a nosia okuliare?

3.3 Dva prsty nestačia.
3.3 Dva prsty nestačia.

Brzdíme.

Na brzdové páčky musíme vyvíjať väčší tlak ako je žiadúce. To si myslím ja, chudý ľahký človek, ktorý v posilovni rád cvičí zhyby. Zabudni, že núdzové brzdenie zvládneš dvoma prstami. Páčky sú nenastaviteľné, brzdový systém nie je kombinovaný. Najbližšia vzdialenosť od páčky ku rúčke je 5,5 cm. No, veď si pozri foto, ako musíš otvoriť ruku, keď máš malé dlane a krátke prsty ako ja. Riešenie nie veľmi drahé, ďalšie dosky si kúp mäkšie a pribaľ aj nastaviteľnú páčku. Ručná brzda, ani žiadny mechanizmus zablokovania brzdy ako ručnej tu nie je.

3.4 Ak chceš dlhšiu páku od kĺbu páčky musíš mať dlhé prsty.
3.4 Ak chceš dlhšiu páku od kĺbu páčky musíš mať dlhé prsty.

Odomykanie, zamykanie, otváranie, zatváranie, štartovanie.

Už som sa to naučil, ale prečo je to zbytočne komplikované? Elektronický kľúč máš pri sebe. Prichádzaš ku zamknutému skútru, nič sa nedeje. Potom musíš stlačiť otočný spínač na skútri a otočiť ho do žiadúcej polohy. Urobíš úkon a potom ho musíš znova tlačiť pre ďalší úkon. Ikony nie sú osvetlené. Skrátka nedávaš kľúč do zámku, celá veda. Samozrejme, ak necháš otvorené sedadlo a trošku sa vzdiališ, napríklad zatvoriť garážové dvere skúter piští. Ak sa ti vybije batéria v ovládači, môžeš komplikovane skúter naštartovať, ale to by som nedal, nepochopil som to. Takže si prilep páskou malú batériu CR2032 do neuzamykateľnej priehradky a máš pokoj. Pravdou je, že systém ťa varuje o končiacej batérií.

3.5 Nie je podsvietený. Šlo by to aj jednoduchšie.
3.5 Nie je podsvietený. Šlo by to aj jednoduchšie.

< >

Pridané: 20.04.2020 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14041 | Včera: 121379