Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha X-MAX 300. Poctivá 300vka s malými chybami. 2/5

 Zdieľať

Pridané: 20.04.2020 Autor: MajoKE
Čitatelia: 19292 [Vaše stroje - Moja motorka]

2.1  Určite sú to mále otvorené prilby, ale mne moje vošli.
2.1 Určite sú to mále otvorené prilby, ale mne moje vošli.

Späťáky sú na riadidlách, tak to mám rád a často to využívam, mám po ceste domov dve Y križovatky a keď vytočím hlavu ako sova, vždy mi zimná windstoperová kukla vylezie a „netesní“ takto si natočím riadidlá a je to. Späťáky majú rozumný tvar a sú dobré.

Sedadlo.

2.2 Základné sedadlo, príplatkový nosič kufra.
2.2 Základné sedadlo, príplatkový nosič kufra.

Vizuálne je krásne. Už v základnej verzii je rozprávkové a pohodlné. Využiteľná dĺžka cca 80 cm, je dlhšie, ale zadnou časťou stehien sa ho nedotýkaš. Šírka sedadla v najširšom bode 43 cm! Zadok budeš mať vo výške 79,5 cm.

Mne vyhovuje 100%.....ale prečo by nemohlo byť za príplatok nižšie pre prckov ako pri BMW C400X, alebo prečo by ten hrboľ na sedadle nemohol byť „posúvateľný“ ako na Kymco Xciting 500 z roku 2006? Veď 190 cm človek sedí inak ako 165 cm. Prečo má dlháň pokrčené nohy a polovica sedadla je prázdna, keď nemá spolujazdca? Na prvých PCXkách sme si hrbole na sedadlách zmenšovali. Keď sme už pri hľadaní správnej pozície tak, riadidlá sa dajú posúvať o 20 mm vpred/vzad.

2.3  Kufor je pekný, operadlo kráľovské, ale nepraktický.
2.3 Kufor je pekný, operadlo kráľovské, ale nepraktický.

Keď nadvihneme sedadlo máme k dispozícií 48 l osvetlený odkladací priestor na dve integrálne prilby a niečo k tomu. Je to ozaj dobrý výsledok. Jeho dĺžka je 89 cm! Šírka 34 cm, hĺbku ti nepoviem, lebo sedadlo má zdola preliačiny. Samozrejme sedadlo drží v hornej polohe.

2.4 Sedí sa na ňom fajn.
2.4 Sedí sa na ňom fajn.

Keď sme pri odkladaní. Originálny kufor je ozaj dizajnovo a aerodynamicky vhodný. Je aj pekný, ale tak ako je pekný je aj nepraktický. 55% kufra je jeho veko. Už som párkrát na výletoch zatváral kufor naplnení na 95% a vždy som niečo zacvakol. S takým obrovským vekom ťažko využiješ jeho objem, keď využiješ chvíľu to potrvá. Mne to síce nevadí na výlety mám inú motorku, ale mysli na to. Rozhodne odporúčam kúpiť originálny držiak kufra, nie je lacný, ale nie sú to uhnuté železné rúrky ale dizajnovo pekná vec s poriadnymi madlami pre spolujazdca. Riešenie je hliníkový kufor ak máš dve mašiny budeš ich len prekladať, ale odkedy som odbil svojimi krížami kufor pri nehode v Nemecku roku pána 2015 budem mať vždy plasťák.

4.6 Tučnému zadku nevadí tučný kufor.
4.6 Tučnému zadku nevadí tučný kufor.

< >

Pridané: 20.04.2020 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 222742 | Včera: 112797