Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3785 [Novinky - Predstavujeme]
Značka Indian predstavila najprv nový motor - najsilnejší V2 pre cruisre a hneď po tom aj nový bagger s naźvom Chalenger.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Indian najprv predstavil nový motor, ktorý nazval PowerPlus - podľa jedného modelu zo svojej histórie. Ide o moderný kvapalinou chladený motor pre veľké cruisre. Doterajší veľký motor Thunder Stroke 116 zostáva v ponuke.
Chalenger má byť novým levelom definujúcim americký bagger - viac výkonu, viac pohodlia, viac technológie. Základom je nový motor PowerPlus, ktorý má byť tým najsilnejším V2 cruiser motorom aký je momentálne v ponuke.
Foto: | |||
Pridaj obrázok |
|||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Indian | Indian | Indian |
Model: | Challenger | FTR 1200 | FTR 1200 Rally |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | ||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1768 ccm | 1203 ccm | 1203 ccm |
Max. výkon: | 122.0 k (89.7 kW) / ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 178 Nm / 3800 ot. | 115 Nm / 6000 ot. | 115 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 12.5:1 | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 108.0 x 96.5 mm | 102 mm x 73.6 mm | 102 mm x 73.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHV (2V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 150 mm | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm | 150 mm | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 130/60B19 66H | 120/70R19 60V | 120/70R19 60V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 180/60R16 80H | 150/80R18 70V | 150/80R18 70V |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 221 kg | 221 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 361 kg | ||
Výška sedla: | 672 mm | 805 mm | 805 mm |
Rázvor: | 1668 mm | 1524 mm | 1524 mm |
Dĺžka: | 2501 mm | 2287 mm | 2287 mm |
Šírka: | 1000 mm | 880 mm | 880 mm |
Výška: | 1388 mm | 1207 mm | 1207 mm |
Svetlá výška: | 137 mm | 183 mm | 183 mm |
Objem nádrže: | 22.7 l | 13 l | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 6 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 283 km | ||
Servisný interval: | 8000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | nie | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | za príplatok | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
Audio systém: | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | vypletané kolesá |
Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 141356 | Včera: 112136