Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6750 [Novinky - Predstavujeme]
Harley-Davidson verejne predstavil po prvýkrát na výstave EICMA v Miláne novú platformu strednej objemovej triedy spolu s podrobnými informáciami o nových motoroch Harley-Davidson V-Twin – Revolution Max.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Výkonné dvojvalce s uhlom valcov 60 stupňov sú navrhnuté pre novú radu motocyklov Harley-Davidson v dvoch odlišných podobách – 1250 cm³ pre nový model Harley-Davidson Pan America a 975 cm³ pre model Harley-Davidson Bronx 975. Tieto prelomové modely, ktoré boli prvýkrát oznámené v júli 2018 v strategickom výhľade „More Roads“ spoločnosti Harley-Davidson, prídu na trh v roku 2020, rozšíria záber tejto ikonickej značky do nových segmentov a sprístupnia jej historické dedičstvo novým cieľovým skupinám jazdcov na strojoch Harley-Davidson.
31.07.2018 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 15690 [Novinky - Predstavujeme]
Značka Harley-Davidson dnes oznámila podrobnejšie informácie o svojom raste s názvom „Plán Harley-Davidson“ do roku 2022, ktorým osloví ďalších zákazníkov po celom svete
Pan America™ je nový moderný motocykel kategórie Adventure Touring, určený pre cestovanie a táborenie aj v miestach, kam nevedie asfalt. Pan America je univerzálny stroj s dôrazom na odolnosť.
Srdcom nového modelu Pan America je nový kvapalinou chladený motor Revolution® Max. Moderná pohonná jednotka Revolution Max, ktorá bude základom v celej rade nových modelov Harley-Davidson, ponúka mohutný záťah v širokom spektre a flexibilný výkon stúpajúci až do vysokých otáčok. Vďaka minimalizácii hmotnosti a maximalizácii výkonu sa pohonná jednotka Revolution Max vyznačuje úzkym profilom. Motor slúži ako centrálny nosný prvok rámu, a to prispieva k lepšej centralizácii hmoty i celkovej ovládateľnosti. Odľahčená pohonná jednotka používa vnútorný vyvažovací hriadeľ, ktorý vyrovnáva primárne vibrácie motora, zlepšuje pohodlie jazdca a zvyšuje odolnosť motocykla. Nový model prichádza s odvážnym dizajnom, ktorý v sebe spája klasické i moderné rysy a štíhlu, a pritom razantnú podobu, čo predstavuje ukážku skvelej kombinácie nastupujúceho výkonu a štýlu Harley-Davidson.
Výkonové ciele motora Revolution® Max 1250
Na novom motore Revolution Max bude založený tiež ďalší nový model, Harley-Davidson Bronx. Tento streetfighter strednej objemovej triedy vyrazí do ulíc v agresívnom dizajne, ktorý podporí odpovedajúci výkon. Kombinácia záťahu a výkonu motora Revolution Max 975 cm³ s perfektnou ovládateľnosťou a modernými technológiami stavia Harley-Davidson Bronx do role nového šampióna strednej váhy.
Výkonové ciele motora Revolution® Max 975
K zaisteniu tých najlepších jazdných vlastností nových modelov Pan America a Bronx využil Harley-Davidson skúsenosti hlavných dodávateľov v oblasti brzdových systémov a pneumatík. Pri konštrukcii bŕzd spolupracoval Harley-Davidson so značkou Brembo. Výsledkom sú nové radiálne štvorpiestové brzdy typu monoblock, ktoré kombinujú ostré hrany s pozvoľnejšími krivkami a podporujú štýl, ktorý dopĺňa osobitý charakter tohto motocykla a prináša nové možnosti a pocit z brzdenia. V oblasti pneumatík sa spoločnosti Michelin a Harley-Davidson spoločne podieľali na vývoji značkových pneumatík pre jednotlivé modely, ktoré sa vyznačujú optimalizovaným výkonom, priľnavosťou a dobrou odozvou.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3763 | Včera: 178124