Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ 2/2

 Zdieľať

Pridané: 09.09.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8683 [Testy a predstavenia - Test]

V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019
V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019

Konkurencia

Podobný koncept má Honda CB1000R čo je tiež naháč odvodený so superbiku a dnes s moderným retro dizajnom. CB-čko má výkonové parametre ako cez kopirák, má ale trochu väčšiu nádrž a nižšiu hmotnosť, ale nemá polokapotáž. Cenovo je o cca 400 eur drahšie. Kawa má svoju retro krásavicu odvodenú z Zed-kovej rady - Z900 RS. 900-stovka je slabšia, má veľkú nádrž, rovnakú hmotnosť, a len základnú elektro výbavu. Naviac je dostupná aj vo verzii Café s polokapotážou a je lacnejšia o 600 eur oproti Katane.

V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019
V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019
V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019
V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019

Trojvalcovú zábavu prináša Yamaha XSR900 zo spomínaných síce najslabšia, ale aj najľahšia strojovňa. So základnou elektro výbavou a retro vzhľadom zaujme aj cenovkou o dve tisícky nižšou ako Katana.

V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019
V Chorvátsku testujeme novú Suzuki Katana 2019

Záver

Katana je moderný naháč. Jazdnými schopnosťami je podobný GSX-S 1000 ale dizajnovo naozaj vytŕča. Nájdeš tu prémiové komponenty od motora, cez podvozok až po brzdy a užitočnú elektroniku. Všetko je moderné a na úrovni dnešnej doby no z motorky pritom vyžaruje aura superbiku z 80-tych rokov. Jazdnými vlastnosťami ťa bude hýčkať aj v meste, ale nie je problém sa s ňou postaviť čelom proti ktorémukoľvek litrovému naháču či superbiku na ceste alebo aj na okruhu. S Katanou je to ako s Kofolou – Keď ju miluješ nie je čo riešiť...

Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ

Plusy, mínusy

hladký chod motora od spodných otáčok + záťah, trakčná kontrola ktorá neobťažuje, tuhý podvozok, pekná LCD prístrojovka malá nádrž, stupačky bez gumy, nie je v ponuke obojsmerný quick-shifter

Video

Video: Suzuki Katana 1000 2019 - parádne nabrúsená japonská čepeľ

Video: Prvé dojmy: Suzuki Katana 2019 naživo z Chorvátska

Video: Suzuki KATANA 2019

Video: Suzuki Katana - svetová premiéra INTERMOT 2018

Video: Suzuki KATANA Black - premiéra EICMA 2018

Pozadie / Wallpaper:

Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ
Suzuki Katana 1000 2019 - pekne nabrúsená čepeľ

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Suzuki Katana 1000 2019:

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 5,3 l/100km
Objem nádrže 12 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) cca 169 km
Cena motorky 11 990,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Predné plexi 204,76 EUR
Červené strmene Brembo 2 x 302,47 EUR
Predný blatník karbon 337,87 EUR
Vyhriavané rukoväte 248,27 EUR
Tankpady 23,62 EUR
Ochrana hrdla nádrže 15,44 EUR
Karbon protektor boku nádrže 27,94 EUR
Dekoračná súprava červená - 2 typy 44,16 EUR
Dekoračná sada ráfikov 49,52 EUR
Karbón kryt spojky 143,04 EUR
Karbón kryt štartéra 87,23 EUR
Karbón kryt alternátora 117,12 EUR
Tankvak veľký 162,58 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Suzuki a Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť MSC – Suzuki Slovensko, o. z.,. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbe Touratech Aventuro od firmy Touranbike.

Foto:
 Suzuki Katana 1000 2019 Honda CB1000R 2019 Kawasaki Z900 RS 2019 Yamaha XSR900 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:SuzukiHondaKawasakiYamaha
Model:Katana 1000CB1000RZ900 RSXSR900
Rok:2019201920192019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:NaháčNaháčNaháčKlasika
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový trojvalec
Objem:999 ccm998 ccm948 ccm847 ccm
Max. výkon:149.6 k (110.0 kW) / 10000 ot.145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot.111.5 k (82.0 kW) / 8500 ot.115.1 k (84.6 kW) / 10000 ot.
Max. krútiaci moment:108 Nm / 9500 ot.104 Nm / 8250 ot.98.5 Nm / 6500 ot.87.5 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:12.2:111,6 : 110.8:111.5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:73.4 x 59 mm75 x 56,5 mm73.4 x 56.0 mm78 x 59.1 mm
Palivový system:vstrekovanie 44mmvstrekovanievstrekovanie, hrdlo 38 mmvstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm137 mm
Zdvih vzadu:130 mm128 mm140 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová 4 piestiková radiálnadvojkotúčová radiálna 4 piestikovádvoj kotúčová, 4 piestikdvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm300 mm298 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70 ZR17120/70ZR17 M/C (58W)120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 1 piestikjednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm250 mm245 mm
Pneu vzadu:190/50ZR17M/C (73W)190/55 ZR17180/55ZR17 M/C (73W)180/55-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:215 kg212 kg215 kg195 kg
Výška sedla:825 mm830 mm835 mm830 mm
Rázvor:1460 mm1445 mm1470 mm1440 mm
Dĺžka:2115 mm2120 mm2100 mm2075 mm
Šírka:830 mm798 mm865 mm815 mm
Výška:1110 mm1095 mm1150 mm1140 mm
Svetlá výška:140 mm135 mm130 mm135 mm
Objem nádrže:12 l16.2 l17 l14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.3 l/100km5.8 l/100km5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 169 kmcca 209 kmcca 240 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena 07/2019: 11 990 EURCena 9/2018: 12 390 eur
Verzia Plus: 13 590 eur
Cena 6/2019: 11 295 eurCena 8/2017: 9 990 eur

<

Pridané: 09.09.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10863 | Včera: 239857