Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.06.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6923 [Novinky - Predstavujeme]
Svoje nové motocrossové novinky pre rok 2016 predstavila už aj Honda. Model CRF450R a CRF250R sú zase raz o čosi lepšie.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
Zmien sa dočkal hlavne motor. Stúpol jeho výkon o 1.4 kW na hodnotu 29,4 kW pri 11.500 ot./min. a o čosi stúpol aj max. krútiaci moment, ktorý má teraz hodnotu 27.1 Nm pri 9.000 ot./min. Pozmenený a ľahší piest s ľahšou ojnicou a prepracovaná hlava valca, tak práve tieto zmeny stoja za nárastom výkonu. Netreba zabudnúť ani na upravené ventily s vyšším zdvihom a zmenu materiálu pri výfukových ventilov z ocele na titán. Logicky sa museli upraviť aj palivové mapy, ktoré si jazdec môže meniť pomocou systému EMSB priamo na riadidlách.
Čo sa ostatných častí týka, upravená bola USD vzduchová vidlica Showa SFF-air-TAC, ktorá je predĺžená o 0,5 cm a má nové vnútorné ventily, ktoré majú umožniť jej jemnejšie nastavenie. Na zadnom centrálnom tlmiči nájdeme pre zmenu tvrdšiu strunu.
Tu ostáva motor bezo zmien a úpravy sa udiali len na podvozku. Vzduchová predná USD vidlica KYB je taktiež predĺžená o 0.5 cm, upravená je tuhosť jej rúrok a zväčšil sa rozsah jej nastavenia. Vzadu sa upravilo prepákovanie Pro-Link a zadný centrálny tlmič má odteraz taktiež širšie možnosti nastavenia. Tieto zmeny na odpružení si vyžiadali aj drobné korekcie v celkovej geometrii, čo sa má ako ináč prejaviť ešte lepšou ovládateľnosťou než tomu bolo u predchodcu.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | CRF 250 R | CRF 450 R |
Rok: | 2016 | 2016 |
Novinka: | NOVINKA 2016 | NOVINKA 2016 |
Kategória: | Cross | Cross |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm | 449.7 ccm |
Max. výkon: | 40.0 k (29.4 kW) / 11500 ot. | 53.7 k (39.5 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 27.1 Nm / 9000 ot. | 48 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 13.8 : 1 | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76.8 x 53.8 mm | 96 x 62.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie PGM-FI |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Zdvih vzadu: | 317.6 mm | 315 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm | 260 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 51M | 80/100 21 (51M) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-19 57M | 120/80 19 (62M) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 105.6 kg | 110.6 kg |
Výška sedla: | 951 mm | 953 mm |
Rázvor: | 1489 mm | 1492 mm |
Dĺžka: | 2181 mm | 2194 mm |
Šírka: | 827 mm | 827 mm |
Výška: | 1271 mm | 1274 mm |
Svetlá výška: | 322 mm | 332 mm |
Objem nádrže: | 6.3 l | 6.3 l |
Doplnková výbava: | ||
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Pridané: 18.06.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94335 | Včera: 236287