Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 14.06.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7695 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki ženie vývoj svojich motocrossových modelov stále vpred a tak tu máme novú Kawasaki KX450F modelového roku 2016. Úspora hmotnosti, nárast výkonu, lepšia ovládateľnosť.... skrátka zlepšenia o ktorých počúvame rok čo rok.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
Na pohľad sú vždy jasné najmä kozmetické zmeny. Niet divu, že sa Kawasaki KX450F snaží podobať na pretekársky špeciál seriálu AMA Supercross, tam totiž Kawasaki dominuje. Nová je grafika, na pohľad pribudlo zelenej farby a nový je aj tvar blatníka či iných plastov. Samotné tvarovanie plastov a plochšie sedadlo má pritom vytvoriť viac priestoru pre jazdca a uľahčiť mu pohyb na motorke. Uľahčiť ovládanie má aj o 6 mm zúžený rám v oblasti kolien.
A tak sa dostávame k väčším technickým zmenám na novinke Kawasaki KX450F 2016. Rám okrem toho, že je užší je aj ľahší. Celkovo je táto Kawasaki oproti predchádzajúcemu modelu o 3.4 kgľahšia a jej celková hmotnosť je teda 108.7 kg. Zelený však sľubujú, že rám je i navzdory jeho zúženiu tuhší, že sa zlepšila odozva od predného kolesa, a že sa znížilo ťažisko motorky.
Nezabudlo sa ani na úpravu motora. Ten má upravenú hlavu valca, upravené časovanie a tvar sacích ventilov spolu s novým airboxom pod sedadlom a zmenami si prešiel aj výfukový systém. Kvapalinou chladený jednovalec o objeme 449 ccm by tak mal byť ešte výkonnejší, pričom je o 2 kg ľahší. Palivové mapy motora sa pritom dajú jednoducho prenastaviť pomocou príplatkového príslušenstva. Kalibračný prístroj od Kawasaki je jednoduchý a dodaný spotrebnou kabelážou pre pripojenie k motorke. Na ňom si už stačí iba vyťukať potrebné prednastavené hodnoty.
Odpruženie predného kolesa zaisťuje aj naďalej USD vidlica Showa SFF-air-TAC s tromi vzduchovými komorami (Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber) a zdvihom 310 mm, a o to zadné sa stará centrálny tlmič s prepákovaním Uni-Trak so zdvihom 315 mm. O brzdenie sa stará vpredu 270 mm kotúč a dvojpiestik, zatiaľ čo vzadu je 240 mm kotúč a jednopiestik.
Pridané: 14.06.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | KX 450 F |
Rok: | 2016 |
Novinka: | NOVINKA 2016 |
Kategória: | Cross |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 449 ccm |
Kompresný pomer: | 12,8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 96.0 x 62.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie 43 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 310 mm |
Zdvih vzadu: | 315 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová dvojpiestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 270 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 51M |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 120/80-19 63M |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 108.7 kg |
Výška sedla: | 960 mm |
Rázvor: | 1495 mm |
Dĺžka: | 2195 mm |
Šírka: | 820 mm |
Výška: | 1290 mm |
Svetlá výška: | 345 mm |
Objem nádrže: | 6.3 l |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2016 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 37477 | Včera: 230560