Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.08.2014 Autor: Peter Haršáni - Haro
Čitatelia: 4856 [Šport - Rally]
Tri mesiace ubehli ako voda a tak opäť pozývam motorkárov na pieskové povozenie sa na motorkách nad 600ccm.
Ako bolo sľúbené, v polovici septembra prebehne vytrvalostný pretek v Piliscséve v Maďarsku. V známom areáli, na nových tratiach. Pretekať budeme na uzavretom okruhu, na vysporiadaných pozemkoch.
V piatok, 12.9.2014 od rána 8:00 otvoríme technické prebierky a podľa potreby potrvajú do 20:00. Po tomto termíne nie sme schopní prijímať techniku. Prípadné výnimky udeľujem osobne na požiadanie vopred. Motorky musia byť spôsobilé na cestnú premávku s platnými papiermi. Počas piatku sú aj POVINNÉ tréningy, pričom vždy na začiatku jazdenia štvorkolka ukáže príslušné zavádzacie kolo. Počet tréningových okruhov nie je stanovený, odporúčam aspoň 5.
V sobotu 13.9.2014 dáme hlavný pretek. TURIST pojazdí ráno 2 hodiny, RACE po nich 4 hodiny v kuse. Štart bude hromadný, pričom tí čo z rôznych príčin nestihli tréning, vyštartujú zozadu až po pohnutí sa všetkých pred nimi na trať. Preteká sa na počet ukončených okruhov, pri ich rovnosti rozhoduje rýchlejší čas. Kategória VEGET dostane možnosť voziť sa v piatok aj v sobotu vo vyhradených časoch.
Rozdelenie zostane zachované. Pretekárske kategórie TURIST a RACE sú rozdelené na triedy 1V a 2V a vyhodnocujeme ich osve. Podtriedy Dedo a Hroch majú za úlohu motivovať pánov nad 45 rokov a ťažké motorky nad 220kg suchej váhy. VEGET je určený iba na povozenie a nebude meraný a hodnotený, no jazdci obdržia štartové čísla. Jazdci s motormi pod 600ccm môžu štartovať po udelení výnimky v ľubovoľnej kategórii, zmeriame ich výkony no bez šance postaviť sa na bedňu.
TURIST je určený pre jazdcov so skúsenosťami z terénu, jazdiacich na pohodu a bez prehnaných ambícií. Kritické miesta trate budú obchádzať. RACE naopak otváram pre namotivovaných paličov, s poriadnou dávkou skúseností a s kondíciou. VEGET je nepretekárska kategória, so zjednodušeným okruhom, určená pre vozičov, prípadne pre skúšačov v teréne.
Počas vytrvalostného preteku je možné čerpať benzín a prevádzať opravy iba na vyhradenej ploche pri štarte. Za porušenie tohto pravidla nasleduje potrestanie vylúčením z preteku. Pretekári si samozrejme môžu pomáhať navzájom palivom a vercajchom v prípade potreby priamo na trati.
Čerpanie paliva si každý uskutočňuje sám, alebo s asistenciou z vlastných, vopred donesených bandasiek na určenú plochu. Za každé dolievanie sa odráta pretekárovi jedno kolo! Takže kto vyrazí s plnými nádržami, je pomalý ale nedostane penále a naopak. Okrem možnosti stratégie týmto vyrovnávam handicap ľahkých strojov s malou nádržou a ťažkých tankerov v rámci kategórií. Hráme sa na simulovanú púštnu etapu a na Sahare benzínu niet.
V sobotu podvečer vyhlásime víťazov maratónu. Ešte popoludní, ak budeme vládať, odpálime motokrosové tréningy. Povedú v plnom profile motokrosovej trate a môžu sa zúčastniť iba účastníci RACE.
V nedeľu 14.9.2014 dopoludnia odštartuje bonusový motokros, najprv vylučovacie rozjazdy a potom hlavný pretek. Spôsob štartu a vyhodnotenia určím, pôjdeme zrejme na 8-10 okruhov. Po vyhlásení výsledkov na poludnie pretek ukončíme.
Registrácia je otvorená, podrobnejšie pokyny uverejním dva týždne pred pretekom. Každý sa zahlási do kategórie, ktorá mu vyhovuje, jazdci nad 45 rokov pridajú do poznámok Dedo, vlastníci motoriek nad 220kg zase Hroch. Pretekári pod 600ccm musia prihlásenie odkonzultovať, patria do kolónky Mimo. Platiaci pretekári všetkých kategórií majú v cene nálepky, štartovné, tréningy a ubytovanie v kempe na 3 dni, pripojenie na elektrinu a sprchy a wc. Štartovné pre kategórie TURIST a RACE je 50,-€ pri platbe cez účet, 60,-€ pri platbe v hotovosti na mieste. VEGET platí 20,-€ na účet, 25,-€ hotovosť. Diváci majú vstup zdarma, ak ostanú na noc tak doplácajú 5,-€ za noc a stan/motorku. V bufete sa platí Eurami, opäť nás obslúži overená partia s výborným menu.
Poprosím dobrovoľníkov, ľadvinky a podobne o pomoc pri organizácii. Môj hlavný pomocník Bača je našťastie k dispozícii, podobne aj Michal na quade. Ale nejaké povinnosti navyše ešte vyvstanú. Prípadne ešte jeden štvorkolkár by sa hodil, nech Michal nemá toľko povinností.
Pridané: 11.08.2014 Autor: Peter Haršáni - Haro Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109848 | Včera: 229046